Kvinder der stjæler andres kvinders mænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2015

Minmave1976

Mor og meget mere skriver:

Jeg skal lige forstå det rigtigt: Hvis noget i ens parforhold ikke fungerer, er det så acceptabelt at have sex med andre? Og løser det noget som helst? 

Jeg ved knap nok, hvad det vil sige, at ens forhold "fungerer" - det er jo ikke en maskine, der enten duer eller ikke duer. Det er en evig dynamik, som nogle dage er lutter positiv, andre dage er elendig, og vel for det meste befinder sig et sted imellem de to yderligheder. 

Endelig kan der jo også være tale om, at det ikke er parforholdet, men én selv, der ikke "fungerer" - jeg vil aldrig gøre min mand ansvarlig for at gøre mig lykkelig og velbefindende og tilfreds med mit liv, det er i høj grad også min egen opgave, og hvis eller når jeg indimellem har drømt om at søge trøst/bekræftelse/sex hos andre, har det i højere grad handlet om mig end om ham. 

Det kan sagtens ligge alene hos manden eller kvinden. Jeg har aldrig selv prøvet at være utro, så jeg kan som sagt ikke sige hvad der foregår i hovederne hos folk. Jeg ved bare der foregår en del mere utroskab derude i det lille land, end vi lige selv tror. Jeg svarede egentlig også bare på et indlæg om hvorfor man stjæler andres mænd. Tro mig, jeg ville hverken eje eller have mænd der har været deres kone/kæreste utro. Jeg vil da ikke selv have en utro kæreste. Jeg forsvarer ikke mændene, jeg mener bare stadig at det er dem der er i forhold og begår utroskab med en single der har det største problem, det kan aldrig blive den der er single. Husk lige på alle de lækre mænd er optaget, skal man som single så nøjes med de klamme mænd? Du ville måske kunne sætte dig ind i det, hvis du punkt 1 selv har haft en utro mand, punkt 2 har været single på grund af en utro mand. Jeg siger bare at man bliver nok lidt mere ligeglad når man selv er blevet pisset på i 5 år. Jeg har ikke dårlig samvittighed over hvad der er sket, og ville heller ikke gøre det om, hvis jeg fik chancen. Jeg vil tro der også findes en del utro kvinder i dette forum, det er jo ikke kun mænd som er utro.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Minmave1976 skriver:

Det kan sagtens ligge alene hos manden eller kvinden. Jeg har aldrig selv prøvet at være utro, så jeg kan som sagt ikke sige hvad der foregår i hovederne hos folk. Jeg ved bare der foregår en del mere utroskab derude i det lille land, end vi lige selv tror. Jeg svarede egentlig også bare på et indlæg om hvorfor man stjæler andres mænd. Tro mig, jeg ville hverken eje eller have mænd der har været deres kone/kæreste utro. Jeg vil da ikke selv have en utro kæreste. Jeg forsvarer ikke mændene, jeg mener bare stadig at det er dem der er i forhold og begår utroskab med en single der har det største problem, det kan aldrig blive den der er single. Husk lige på alle de lækre mænd er optaget, skal man som single så nøjes med de klamme mænd? Du ville måske kunne sætte dig ind i det, hvis du punkt 1 selv har haft en utro mand, punkt 2 har været single på grund af en utro mand. Jeg siger bare at man bliver nok lidt mere ligeglad når man selv er blevet pisset på i 5 år. Jeg har ikke dårlig samvittighed over hvad der er sket, og ville heller ikke gøre det om, hvis jeg fik chancen. Jeg vil tro der også findes en del utro kvinder i dette forum, det er jo ikke kun mænd som er utro.

Jeg tror, der er lige så mange grunde til utroskab, som der er til, at folk spiser en Mars-bar. Jeg tror absolut heller ikke på, at utroskab nogensinde forsvinder som fænomen - mennesker gør mærkelige, dumme og uovervejede ting, for sådan er vi. 

Jeg er helt enig i, at den utro mand eller kvinde er den, der træder mest ved siden af moralsk - ingen tvivl om det. At det så for nogle af dem, der er blevet "bedraget" af deres partner, er lettere eller mere udholdeligt at lægge skylden hos den lækre chick, der har forført manden, er en anden sag - ikke spor rimeligt eller rationelt, men måske forståeligt, når man er i krise. 

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvad det gjorde ved dit selvværd først at blive udsat for utroskab fra din mand, derefter at have sex med mænd, som du så ned på og hverken ville eje eller have? Jeg kan sætte mig ind i, at du var vred på mænd og måske endda frydede dig over at få bekræftet, at de var nogle dumme svin, der kun tænkte med p...., men var det ikke svært at se dig selv som værdifuld og dejlig, når dine sexpartnere netop bare i dine øjne var værdiløse og tåbelige? Du skriver godt nok, at alle de lækre mænd er optaget - det er jeg nu ikke enig med dig i - men du så jo ned på dem, du var sammen med, fordi de var utro - sammen med dig. Du bekræftede jo bare for dig selv, at mænd var nogle dumme svin, og det kan vel ikke have været nogen god oplevelse på længere sigt? 

Jeg skriver dette, fordi jeg selv har været der som meget ung - jeg var stiktosset på mænd, fordi de havde svigtet og misbrugt mig, og det var umiddelbart en fryd for mig at opsøge de dumme svin og gamle grise og få bekræftet, hvor usle, de var. Men dybest set håbede jeg inderligt på at få bevis for det modsatte - at mænd kunne være skønne og helt igennem gode mennesker, og at JEG var værdifuld nok til at blive elsket af sådan én. 

Anmeld

17. februar 2015

Babyontheway15

EnGodMor skriver:

Har aldrig prøvet det. 

Men tænker, det er da ikke kun kvindens skyld. 

Vi er enige om at hun kunne have sagt, nej du har kone børn og er gift, det er helt forkert at gå bag om hendes ryg. 

Men går ud fra at din mand er voksen, ergo burde han jo os have tænkt mere fornuftigt end hvad han har gjort. 

Det er din mand som har gjort noget mod hans familie, han burde jo ha Været voksen nok til at sige nej til den anden kvinde.

Håber i kommer godt igennem den svare tid

Nu har jeg selv været den anden kvinde.. Manden som vælger at være sin kone/kæreste utro har truffet et valg om ødelægge sit parforhold. 

Selvfølgelig er den anden kvinde ikke helt uden skyld men det er helt og holdent manden fejl og ego der spiller ind her.. Måske kan den anden kvinde udfylde noget som han føler er gået tabt i hans forhold til kone/kæreste..

Anmeld

19. februar 2015

Annefie

Mom skriver:

Kvinder stjæler ikke andres mænd. Nogle mænd beslutter sig bare for at knalde med andre end deres partner.

Utroskab er helt og adelses den utro parts skyld! 

Jeg tror at en del kvinder som oplever utroskab, har brug for at placere skylden eller noget af den hos den anden kvinde, for på den måde kan de måske nemmere forsvare overfor sig selv, hvorfor de bliver sammen med manden (selvom jeg mener at det ikke behøves forsvar).

Dertil så syntes jeg at det svageliggør manden, som om han ikke kunne træffe en fornuftig beslutning i processen. Men joh han traf skam en beslutning! HAN knaldede udenom, det var et valg han tog, og dermed hans ansvar.

Jeg er enig en hel del hen ad vejen, men jeg mener også at kvinden til tider kan have en ansvar. Jeg synes godt man må tænke sig om og i sådan et tilfælde har handlinger altså rigtig store konsekvenser. Jeg har været ude for at en rigtig dejlig mand lagde op til mig en aften. Jeg takkede dog nej, da jeg vidste han var gift og havde to børn. Jeg vidste også at for mig ville det bare være hyggeligt, men at det ville være helt forfærdeligt for hans familie bagefter.

Et par dage efter kontaktede han mig efter arbejdestid og forklarede hvor ked af han havde været over episoden. Han takkede mig for at være vedholden og sige nej til ham for han ville ikke miste hans familie og at han ville have sat alt over styr hvis det ikke var fordi jeg havde mindet ham om hvad handlinger nogle gange kan føre til.

Jeg synes man skal behandle hinanden som man gerne selv vil behandles og knalder man med gifte mænd så skal man nok også indstille sig på at det også er okay at andre lækre kvinder lægger op til ens mand og muligvis på en våd aften får ham med i kanen.

Anmeld

19. februar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Annefie skriver:

Jeg er enig en hel del hen ad vejen, men jeg mener også at kvinden til tider kan have en ansvar. Jeg synes godt man må tænke sig om og i sådan et tilfælde har handlinger altså rigtig store konsekvenser. Jeg har været ude for at en rigtig dejlig mand lagde op til mig en aften. Jeg takkede dog nej, da jeg vidste han var gift og havde to børn. Jeg vidste også at for mig ville det bare være hyggeligt, men at det ville være helt forfærdeligt for hans familie bagefter.

Et par dage efter kontaktede han mig efter arbejdestid og forklarede hvor ked af han havde været over episoden. Han takkede mig for at være vedholden og sige nej til ham for han ville ikke miste hans familie og at han ville have sat alt over styr hvis det ikke var fordi jeg havde mindet ham om hvad handlinger nogle gange kan føre til.

Jeg synes man skal behandle hinanden som man gerne selv vil behandles og knalder man med gifte mænd så skal man nok også indstille sig på at det også er okay at andre lækre kvinder lægger op til ens mand og muligvis på en våd aften får ham med i kanen.

Jeg syntes faktisk det er okay hvis andre kvinder lægger op til min mand, jeg bryder mig ikke om det, men jeg syntes det er okay. Det er jo min mands ansvar at sige nej tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.