Øv! Julegave fra arbejdspladsen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2014

Missy_B

Røverdatter skriver:

Giver dig gerne ret i at følelserne står højt hos ts og manden, men forstår det egentlig godt fordi jeg tror det er ren og skær kommentaren fra stedet som påvirker dem..

Men synes dog stadig godt at en arbejdsplads kan have følingen med også. At tillade andre former for gaver end vin. Et gavekort ville alle være tilfredse med...

Gavekort er skattepligtige personalegoder for medarbejderen, så det er ikke en god mulighed.

https://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1788630

Vingave/eller lignende er i mine øjne en god gave, da man nærmest altid kan videregive sådan en. Jeg tror mange firmaer massebestiller fordi de får mængderabat, vi fik et par år i træk også sådan en Vingave (arbejder som revisor) - og selvom min mand og jeg ikke er de store vindrikkere , så kunne det aldrig falde mig ind at være utaknemlig, men jeg kender så også til begreberne bag personalegoder, og beskatningsgrundlaget herfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2014

Missy_B

Hej TS

Det er smadder ærgerligt at din mand ikke har valgt at donere/give sin vin væk i stedet for at smide den ud. Vinen ville ha lunet godt hos nogle trængende familier her i julen - og hey, julen er hjerternes fest hvor det gælder om at sætte pris på sin næste, og være taknemlig for livet 

God jul 

Anmeld

18. december 2014

tarkoflen

Vi får på mit arbejde ingen julegave! Jeg synes det er dårlig stil at brokke sig over en gave!

Afd.ledernes kommentar er unødvendig, men jeg kan faktisk godt forstå, hvis han bliver lidt stødt over at din mand brokker sig over en gave.

Jeg synes din mand skal sige, at til næste år ønsker han kun kortet. så behøver I ikke bekymre jer om, at I får vin.

Anmeld

18. december 2014

Chevro

Anonym skriver: