Røverdatter skriver:
Giver dig gerne ret i at følelserne står højt hos ts og manden, men forstår det egentlig godt fordi jeg tror det er ren og skær kommentaren fra stedet som påvirker dem..
Men synes dog stadig godt at en arbejdsplads kan have følingen med også. At tillade andre former for gaver end vin. Et gavekort ville alle være tilfredse med...
Synes også det er alt andet end i orden, men omvendt er det også lidt respektløst at "brokke" sig over en gave
jeg tror aldrig man kan gøre alle glade, uanset gaven. Jeg reagerer nok fordi ts siger de var rigeligt tilfredse bare med kortet og takken der stod i kortet, altså har de jo fået hvad de ønskede men er som om at de brokker sig over den ekstra udover som de ikke kan få glæde af, må andre ikke. Hvad med respekten for de medarbejdere som er fint tilfredse med gaven
samtidig er det ikke alle som er klar over det med alkohol og islam. Personligt har jeg været i tvivl for har mødt mange muslimer som alle drak alkohol i en eller anden form
jeg tror bare man skal passe på med at brokke dig og kræve respekt for ofte oplever jeg selv, at i opråbet og higen efter accept og respekt, bliver det modsatte også givet ud
Anmeld