Øv! Julegave fra arbejdspladsen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2014

Helloo

Jeg havde bare solgt dem på Facebook. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2014

MysteriousAngel

Haha sidste år fik vi en bord grill. Den har jeg stadig stående, pakket ind. 

Anmeld

19. december 2014

VNB

Vi får ikke engang én eneste gave fra mit arbejde...

Så vær dog glad for at der overhovedet bliver tænkt på jer...  også selvom din mand ikke selv kan bruge gaven..

Synes det er svineri at smide vinen ud! Mange kunne have haft glæde af vinen her op til jul. Familier som ikke har særlig mange penge selv ville da have ELSKET at få sådan nogle flaske (oven i købet nogle dyre nogle af slagsen?! som du selv skriver)

Jeg er DYBT forarget over hvor forkælet nogle mennesker er, og at i forventer at få særbehandling!

Hvad nu hvis han havde fået en æske chokolade men at han tilfældigvis ikke måtte spise chokolade fordi han var allergisk eller på stram diet? Ville i så også bare have smidt det ud??! hvornår er grænsen for hvad man kan tillade at brokke sig over....

helt ærligt... suk!

Anmeld

19. december 2014

2børn2

Altså jeg et ikke muslim men jeg kan ikke tåle alkohol. 

Firmaet ved det godt men jeg får stadig vin til min fødselsdag ligesom alle andre og har da ikke på noget tidspunkt tænkt mig at brokke mig over det. 

Er glad for påskønnelsen.der er ikke alle steder man får det  - uanset hvor mange timer man arbejder! 

Anmeld

19. december 2014

Muffinmus

Giv det da til julehjælp i stedet for at være så utaknemmelig.. Vi får ikke en skide i gave.

Anmeld

19. december 2014

mpr

Er anonym af hensyn til min mand og hans arbejdssted! Min mand arbejder hårdt på en fabrik med 11 timers vagter. For 2 år i træk han har fået vin til julegave. Problemet er bare at han er muslim og drikker ikke! Det er 4 dyrevine ( slået op på Google) han har så været hende ved afdelingslederen der står for gaverne og har fortalt om situationen hans bemærkning var så. Du/ i holder jo ikke jul så hvorfor skulle i også have en gave? Hvad mener i ? Burde denne lille l... Gave ikke være en form for bonus? Glæde og sige! Hved du hvad! Du arbejder ligeså hårdt du fortjener noget? Jeg er så sur og ked af hans vegne.... God aften 

Altså teknisk set er det en julegave og ikke en belønning, og tror ikke en arbejds plads går ud og køber særlige gaver til forskellige folk, det er måske lidt hårdt men ret mange steder får slet ikke en julegave så det at man overhovedet får det synes jeg er flot, så kan han evt tage og sælge den hvis det er en dyr vin? 

Vil altså også lige sige at min mor har parfume allergi og alligevel har hun fået creamer og parfumer fra hendes arbejde som godt ved hun ikke kan tåle det. Det er bare standard gaver for at give noget ikke noget at blive sur over. 

Anmeld

19. december 2014

A&F

Som muslim, forstår jeg jer godt , især din mand. Og jeg forstår at din mand smed vinen ud, for som muslim kan man ikke give den slags videre til andre heller. Jeg håber,  at de næste år takker af med intet eller i det mindste noget man kan bruge . På min gamle arbejdsplads fik muslimerne chokolade og de andre vin. Og det er meget imødekommende og fantastisk at føle sig respekteret og værdsat som medarbejder på ligefod med andre. Det handler ikke om at få en julegave, men afslutningen på et helt år , hvor man har givet alt hvad man har i sit arbejde 

Anmeld

19. december 2014

Nadia&Daniel

Min svigerinde har lige fået gave i dag: 5-2 kuren og et salt og pebersæt (andre fra hendes afdeling fik YSL-makeup-kuffert og andre fik spillet EGO) 

Anmeld

19. december 2014

FruStolpe

Anonym skriver:

Er anonym af hensyn til min mand og hans arbejdssted! Min mand arbejder hårdt på en fabrik med 11 timers vagter. For 2 år i træk han har fået vin til julegave. Problemet er bare at han er muslim og drikker ikke! Det er 4 dyrevine ( slået op på Google) han har så været hende ved afdelingslederen der står for gaverne og har fortalt om situationen hans bemærkning var så. Du/ i holder jo ikke jul så hvorfor skulle i også have en gave? Hvad mener i ? Burde denne lille l... Gave ikke være en form for bonus? Glæde og sige! Hved du hvad! Du arbejder ligeså hårdt du fortjener noget? Jeg er så sur og ked af hans vegne.... God aften 

Tag dog at vær taknemmelig for at han overhoved får en gave !!!

Jeg drikke heller ikke vin, og nogen spiser ikke chokolade. Hvad havde du tænkt dig??

Jeg er ansat i en virksomhed som også gir gaver, og jeg er da taknemmelig for bare at få et eller andet... Mange får slet ikke gaver..... 

Så jeg synes i den grad du er utaknemmelig, og i mine øjne fortjener du slet ingenting.... 

Anmeld

19. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
A&F skriver:

Som muslim, forstår jeg jer godt , især din mand. Og jeg forstår at din mand smed vinen ud, for som muslim kan man ikke give den slags videre til andre heller. Jeg håber,  at de næste år takker af med intet eller i det mindste noget man kan bruge . På min gamle arbejdsplads fik muslimerne chokolade og de andre vin. Og det er meget imødekommende og fantastisk at føle sig respekteret og værdsat som medarbejder på ligefod med andre. Det handler ikke om at få en julegave, men afslutningen på et helt år , hvor man har givet alt hvad man har i sit arbejde 

Men hvad med ikke muslimerne som bare ikke drikker vin - de skal vel også have chokolade? 

Og hvis han ikke mener det er noget man giver videre - kunne han så ikke bare lade dem blive på arbejdet? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.