Øv! Julegave fra arbejdspladsen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2014

Mutti2B

Anonym skriver:

Jeg er ikke utaknemmelig! Jeg forventer heller ikke nogen gave bare lidt hensyn! Synes da det er lidt frækt at han giver noget han ved det bliver smidt ud. Spild af penge! Så hellere ingen. Han skal ikke ud og købe til 100 personale han har kun ansvaret for sølle 20! 

Der er vel ingen der tvinger ham til at tage den med hjem!? Han kunne evt give dem til en kollega der vil sætte pris på dem. 

Synes godt nok I fremstår utaknemmelige! Jeg får ingen julegave fra min arbejdsplads. Da jeg arbejdede et andet sted og fik julegaver, ja, så var det da heller ikke altid det lige var mig, men jeg var glad for gaven alligevel. Så gav jeg det bare videre til nogen jeg vidste kunne bruge det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2014

TrineMine86

Anonym skriver:

Han mener ikke at det er gavnligt for mennesker og "noget værd" derfor er det smidt væk. 

Nej men synes stadig det er svineri at smide det ud - der sidder familier der ikke har råd til at få lov at få et glad vin juleaften, så giv det da videre i stedet... 

Anmeld

18. december 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Enten så skulle afd. Lederen respektere ham og kun give ham kortet. Eller en pak chokolade måske som er såååå meget billiger end det vin han fik. Og Ha vi ville være tilfredse. For vi kræver ikke! Det er såhårdt et arbejde i forvejen. 

Det er forskelsbehandling, og lederen/firmaet kunne få en racismesag på halsen.

Hvis I skulle have chokolade - skulle Gurli, der er på kur så have en grøntssagskurv?......og Hans på antabus, han skulle have en kasse blandede sodavand?.......og 8 andre medarbejdere har andre problematikker eller andre ønsker?

Anmeld

18. december 2014

Røverdatter

Årgangs Mor skriver:

Hvor stopper det så, der er mange ting der falder i forskellig smad både indenfor chokolade vin osv. Gaven kan måske lade sig gøre netop fordi der købes en vis mængde. 

Personligt forstår jeg nok bare ikke hvordan en venlig taknemmelig presset kan blive Hjort til noget så negativt  

Det stopper bare der, hvor afdelingen vælger at stoppe. De kan jo også vælge bare at give et gavekort til et supermarked fx. De kan jo bare vælge at gøre det anderledes og simpelt. Det er deres valg at den står på vin hvert år, men når så mange ansatte ikke drikker vin, så synes jeg de bør give noget andet.

Kommentaren fra afdelingslederen er uacceptabel og respektløs.

Nogen gange vil folk bare gøre det mere kompleks end det egentlig er..

Anmeld

18. december 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det er forskelsbehandling, og lederen/firmaet kunne få en racismesag på halsen.

Hvis I skulle have chokolade - skulle Gurli, der er på kur så have en grøntssagskurv?......og Hans på antabus, han skulle have en kasse blandede sodavand?.......og 8 andre medarbejdere har andre problematikker eller andre ønsker?

Eller bare en tak for året der gik. En klap på skulderen og sige det klarede vi godt nok. 

Anmeld

18. december 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Eller bare en tak for året der gik. En klap på skulderen og sige det klarede vi godt nok. 

Så de andre medarbejdere skal undvære julegaver, fordi det ikke falder i jeres smag?

Anmeld

18. december 2014

Kløver

Røverdatter skriver:

Det stopper bare der, hvor afdelingen vælger at stoppe. De kan jo også vælge bare at give et gavekort til et supermarked fx. De kan jo bare vælge at gøre det anderledes og simpelt. Det er deres valg at den står på vin hvert år, men når så mange ansatte ikke drikker vin, så synes jeg de bør give noget andet.

Kommentaren fra afdelingslederen er uacceptabel og respektløs.

Nogen gange vil folk bare gøre det mere kompleks end det egentlig er..

Selvfølgelig er det en uacceptabel og respektløs besked at komme med

men de har jo valgt st stoppe den der hvor de mente den skulle stoppe. Forstår nok bare ikke så meget brok over en firmanavnets hvor alle er blevet behandlet lige ved at få det samme 

Anmeld

18. december 2014

Lisbeth1985

Jeg synes,at din mand skal være taknemmelig for,at han har fået en julegave!!! Hvis han ikke kan lige den,kan han jo glæde en anden med den:-)

Anmeld

18. december 2014

Røverdatter

Årgangs Mor skriver:

Selvfølgelig er det en uacceptabel og respektløs besked at komme med

men de har jo valgt st stoppe den der hvor de mente den skulle stoppe. Forstår nok bare ikke så meget brok over en firmanavnets hvor alle er blevet behandlet lige ved at få det samme 

Giver dig gerne ret i at følelserne står højt hos ts og manden, men forstår det egentlig godt fordi jeg tror det er ren og skær kommentaren fra stedet som påvirker dem..

Men synes dog stadig godt at en arbejdsplads kan have følingen med også. At tillade andre former for gaver end vin. Et gavekort ville alle være tilfredse med...

Anmeld

18. december 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Så de andre medarbejdere skal undvære julegaver, fordi det ikke falder i jeres smag?

Vil du ikke være sød og ikke putte ord i min mund. Jeg snakker ikke om de andre medarbejder men kun om min mand. God aften. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.