Mor&prins skriver:
Ej hold nu op! Jeg har arbejde i 10 år og vi har aldrig fået vin direkte ! Vi er nogle en del muslimer og en del dansker! Og firmaet har opdele kasse med vin og chokolade og anden kasse med original olie dyre chokolade eller hvad den end er, så man kunne vælge om man er til vin eller uden vin! Det squ ikke venlig af ham at give ham vin når han ved han er muslim! En muslim kan ikke give videre til en familien. Og hvorfor skal han give til nogen når han har arbejde hårdt! Han fortjene en god gave!
Men helt ærligt hvorfor en særbehandling af 1 medarbejder der findes andre som ikke drikker alkohol både af personlige men også religiøse årsager
jeg synes også det er fint de steder hvor de laver nogle valgmuligheder som er ens for alle, men synes da det er ok at arbejdspladsen gør hvad de finder bedst muligt.
Jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan der kan gøres noget negativt ud af en julegave og slet ikke når alle bliver behandlet ens. Lige vilkår for alle. Synes snart det er ligemeget hvad, så brokkes der og er et sted lidt trættende, det er en julegave og tænk at man kan få noget negativt ud, af en gave som tak, også selvom man ikke selv kan bruge gaven. dette er henvendt til ts.
god jul 
Anmeld