Øv! Julegave fra arbejdspladsen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2014

tumle

Anonym skriver:

Der er intet og stille op vinen er smidt ud endnu en gang. Og vi mister ikke noget. Han er bare dum.

Men hvordan kan det være at i ikke har valgt at give vinen videre til nogle mennesker den måske kunne glæde ?

Ja med den tilbagemelding din mand har fået kan jeg kun give dig ret. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2014

Ellie79

Anonym skriver:

Der er intet og stille op vinen er smidt ud endnu en gang. Og vi mister ikke noget. Han er bare dum.

Hvorfor bare smide den ud, vi kunne heller ikke bruge min mands gave men andre kunne og den er nu givet til nogle der ikke har så meget i julen. Næste kærlighed i denne tid 

Anmeld

18. december 2014

Nadia&Daniel

Her i huset får manden også (altid) vin i julegave - og så meget vin drikker vi ikke (manden meget lidt og jeg ingen ting) - men vi siger tak hver år og nyder at have nogle gode vin at give til familie og venner 

Lige det med chefens kommentar - ja den var da helt ude i skoven. 

Anmeld

18. december 2014

lineog4

Vi får hvert år en kasse med forskellige gode ting - der er altid også vingummi og vin og de muslimer der er på arbejdspladsen, bytter det  med os andre... Ingen brok bare glæde - det er jo det gaver og jul er.

og smide ud er måske lige så dumt igen, kunne jo give det videre til nogen der ville nyde dem og hvem ved så kunne det være der kom noget tilbage - hvad man giver ud kommer heldigvis ofte igen 

Anmeld

18. december 2014

Anonym trådstarter

tumle skriver:

Men hvordan kan det være at i ikke har valgt at give vinen videre til nogle mennesker den måske kunne glæde ?

Ja med den tilbagemelding din mand har fået kan jeg kun give dig ret. 

Min mand mener ikke det er noget der kan glæde andre. Der er man jo lidt forskellige. 

Anmeld

18. december 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Tror du skal læse indlægget helt igennem som sagt " kræver" vi ikke noget. 

Fair nok - hvordan synes du selv, det skal løses, når firmaet indkøber samme gave til alle (også helt normalt, det er oftest den måde, de opnår gode rabatter).

Anmeld

18. december 2014

JH12

Jeg drikker heller eller vin, alkohol mm. Og det ved folk godt, men jeg får det alligevel.. Jeg siger pænt tak og giver det istedet til nogle som vil blive glade for det..

det er tanken bag gaven, er helt sikker på det ikke er for at 'straffe' din mand, men derimod en venlig hensigt.. 

er enig i chefens kommentar er rigtig uheldig.. 

Anmeld

18. december 2014

tumle

Anonym skriver:

Min mand mener ikke det er noget der kan glæde andre. Der er man jo lidt forskellige. 

Kan godt følge ham i hans tankegang, hvis man ikke vil byde sig selv alkohol fordi man tror på det ikke er gavnligt at indtage. Hvorfor så byde andre det. 

Håber nu alligevel de måske vil tage din mands henvendelse til efterretning i fremtiden hvis der skal gives julegaver. 

Anmeld

18. december 2014

Anonym trådstarter

Fair nok - hvordan synes du selv, det skal løses, når firmaet indkøber samme gave til alle (også helt normalt, det er oftest den måde, de opnår gode rabatter).

Enten så skulle afd. Lederen respektere ham og kun give ham kortet. Eller en pak chokolade måske som er såååå meget billiger end det vin han fik. Og Ha vi ville være tilfredse. For vi kræver ikke! Det er såhårdt et arbejde i forvejen. 

Anmeld

18. december 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Omg! Hvor er du underlig! Gaven er som et tak for året er gået og ikke fordi det er en julegave til kun kristne medarbejder. som der står på kortet tak for godt samarbejde For året der er gået! Og selvfølgelig skal han have noget som alle de andre da han har arbejdet ligeså hårdt! 

Underlig. Ej, jeg synker ikke ned på dit niveau.

Jeg skrev ikke noget om, at han ikke skulle have en gave. Men han kunne bare sige nej tak til gaven. Det er en julegave og så vidt jeg ved holder muslimer ikke jul.

Jeg er IKKE racist, men jeg bliver sku harm over, at man brokker sig over en julegave. Derfor skrev jeg, at han bare kunne lade være med, at tage imod den eller alternativt give den videre til nogen som gerne vil have den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.