Er anonym af hensyn til min mand og hans arbejdssted! Min mand arbejder hårdt på en fabrik med 11 timers vagter. For 2 år i træk han har fået vin til julegave. Problemet er bare at han er muslim og drikker ikke! Det er 4 dyrevine ( slået op på Google) han har så været hende ved afdelingslederen der står for gaverne og har fortalt om situationen hans bemærkning var så. Du/ i holder jo ikke jul så hvorfor skulle i også have en gave? Hvad mener i ? Burde denne lille l... Gave ikke være en form for bonus? Glæde og sige! Hved du hvad! Du arbejder ligeså hårdt du fortjener noget? Jeg er så sur og ked af hans vegne.... God aften 
Wauu - du har da fattet nul og niks.
Det er fuldstændig normalt, at man modtager nogle flasker vin ved særlige lejligheder - og det er så i øvrigt FULDSTÆNDIG ligegyldigt, om man er muslim, på antabus, ikke bryder sig om vin eller en helt fjerde årsag.
Bryder mig slet ikke om din kræve-mentalitet.....firmaet behøver overhovedet ikke at give noget, men hvis der blev givet vin til de øvrige medarbejdere, og I modtog 4 flasker cola, så havde I såmænd nok også trukket racismekortet, fordi de ikke havde samme værdi, øv, vin kan altid gives videre i gave, det gør vi, da vi ikke bryder os om vin.
Anmeld