Jeg ser det program og kan kun sige der må ligge noget andet bag siden hun får så meget..
jeg har dog ikke børn
men jeg får kun 6889 før skat
det bliver så til 5700 kr efter
vi begge er på kh og det er overhoved ikke fordi vi har lyst til at være det.. men ingen af os er i stand til at tage uddannelser( længere historie) men har papir fra div psykologere og læger.. jeg har rigtig dårlig helbred men alligevel håber jeg en dag jeg kan finde mig et rigtig arbejde hvor jeg tjener mine egne penge..
vi elsker begge 2 vores praktikpladser men samtidig har vi været i rigtig mange igennem de sidste 5 år..
drømmen om at komme ud af det her system smuldre for hver praktiksted jeg har været har de altid sagt de er glade for mig men vil ikke betale for mig da jeg ikke kan arbejde fuldtid eller normalt hastighed..
vi har drømt om børn i nogle år men vi vil ikke sætte nogle til verden når vi ikke har råd til det.. vi har kun 10700 kr udbetalt i måneden og boligsikring kan vi få 307 kr.. så det er alså ikke alle der har det godt på kh skal lige siges min kæreste arbejder fuldtid i sin praktik på et plejehjem hvor han faktisk laver alt hvad andre sosu gør..
Anmeld