Caroline86 skriver:
nu har jeg SLET ikke læst alt herinde, men læste bare lige hvad du skriver her.
hvorfor mener du at man SKAL kunne argumentere for sin holdning for at den er "gyldig"? nogle mennesker er måske ikke gode til at sætte ord på præcis hvorfor de føler som de gør (uanset hvad det drejer sig om), mens andre har ordet i deres magt og til hver en tid kan bombardere andre med holdninger, meninger og argumenter!
Er en mening mindre værd hvis man ikke kan argumentere fuldstændig for den? eller har jeg misforstået hvad du skriver? 
beklager det lille sidespring i forhold til emnet 
knus Caroline
jeg kan ikke forstå, at man kan have en holdning, hvis man ikke ved hvorfor man har den eller hvor den holdning leder hen eller hvad den er begrundet i.
call me crazy!
men ja, jeg mener, at man skal kunne argumenterer for sin holdning. og man må gerne være dårlig til ord, jeg er da heller ikke i verdensklasse på det område, men man skal da kunne begrunde sine holdninger.
i hvert fald hvis man debatterer holdninger i et debat forum. OG hvis man er i et debatforum hvor man debatterer holdninger, så må man også forvente, at de der ikke deler ens holdning, vil spørge ind til hvorfor man mener som man gør, eller ligefrem kritiserer ens holdning.
Anmeld