Bør de afviste irakere blive i Danmark??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2009

MrsKnudsen

To personer sidder og skriver det samme til en person dog bare på hver sin måde. Den ene er utrolig stærk skriftligt og også god til at argumentere for de forskellige ting men har en enorm firkantet måde  at anskue tingene på og virker egentlig ret dømmende på trods af hun påstår andre er det!  Imens den anden halter lidt efter og skal have andres holdninger til tingene inden hun herigennem finder fremfinder sin egen og er åbenlyst typen der anklager andre for  at begå de samme "fejl" hun selv gang på gang er mester i. FLOT tøser, rigtig flot!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2009

LineD

De skal da hjem.

Med lov skal land bygges.

Og den skal overholdes ligemeget hvilket etnisk baggrund man har.
Love er love og er man afvist så skal man hjem.

Længere er den jo bare ikke.

Anmeld

16. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

To personer sidder og skriver det samme til en person dog bare på hver sin måde. Den ene er utrolig stærk skriftligt og også god til at argumentere for de forskellige ting men har en enorm firkantet måde  at anskue tingene på og virker egentlig ret dømmende på trods af hun påstår andre er det!  Imens den anden halter lidt efter og skal have andres holdninger til tingene inden hun herigennem finder fremfinder sin egen og er åbenlyst typen der anklager andre for  at begå de samme "fejl" hun selv gang på gang er mester i. FLOT tøser, rigtig flot!!

Kan ikke lade være med at grine lidt.  Sådan kunne man altså også se på det...

Anmeld

16. august 2009

lonemus

Jeg sidder og undrer mig lidt over Eva's nye navn...IBI....!!!?!?!?

Anmeld

16. august 2009

..

Trold skriver:

Eva børnene er ikke Danske bare fordi de er født i Danmark... En kylling er jo heller ikke en ko bare fordi den er født i en kostald...

Og ja de er udvist af Danmark så det er bare ud af vagten med dem... Kan slet ikke se hvad de laver her endnu... Stop dem alle ind i et Herkules fly med en faldskærm og så bare vip dem ud over Irak.

Nej er ikke racist jeg er Dansker.

Og hvad er i din verden forskellen på at være racist og dansker som du kalder dig selv?

Jeg er sørme også dansker og elsker mit land, men jeg kan sagtens rumme en masse forskellige mennesker i mit land og jeg ønsker ikke for nogen at de skal smides ud med en faldskærm over deres land. Lad dog de stakkels mennesker blive her!!

Mener i øvrigt også at Dansk Folkeparti kalder sig for danskere i stedet for racister - hvilket de jo er.. Hmm.. Håber da ikke det er ved at blive et skælsord at kalde sig dansker? :-(

Anmeld

16. august 2009

Na-Wi

De skal hjem, vi har ikke pladsen i DK til alle dem som gerne vil være her..

Anmeld

16. august 2009

Stumpen

lonemus skriver:

Jeg sidder og undrer mig lidt over Eva's nye navn...IBI....!!!?!?!?

Ja flere ændre nick herinde jævnligt.. Men man kan via deres debat oversigt se hvem de er -medmindre man er ny udefra self... Så forstår det heller ikke og det er ikke kun en undren til trådstarteren her, men genrelt

Men hov, jeg vil ikke komme med min mening, for så skal jeg jo argumentere på kryds og tværs, hvorfor jeg har den og det gider jeg ikke bruge tid på, så min mening er også underordnet

Anmeld

16. august 2009

LineD

Og tænker i øvrigt at hvis flygninge-indvandrer osv. synes vores asylpolitik og retssystem går for langsomt, så skal de da bare besætte sig i andre landes kirker der er mere åbne for asyl....

Jeg er tilbøjelig til at sige jeg er enig med Thilde og Trold...

Der er en grund til de hedder AFVISTE asylansøgere... At man bliver ved med febrilsk at gemme sig, giver ikke en person mere ret til at bo her...

Anmeld

16. august 2009

lonemus

Stumpen skriver:

Ja flere ændre nick herinde jævnligt.. Men man kan via deres debat oversigt se hvem de er -medmindre man er ny udefra self... Så forstår det heller ikke og det er ikke kun en undren til trådstarteren her, men genrelt

Men hov, jeg vil ikke komme med min mening, for så skal jeg jo argumentere på kryds og tværs, hvorfor jeg har den og det gider jeg ikke bruge tid på, så min mening er også underordnet

Ja, der er måske nogen der gerne vil være undercover herinde, af én eller anden grund

Hov ja, pas på med at komme med din mening, du slipper aldrig for at argumentere for det....

Tak for dit indlæg, du har sgu humor - som altid

Anmeld

16. august 2009

Mormilla

linda2009 skriver:

Jeg mener klart, de skal hjem. Deres sag er behandlet, og de har ikke længere noget at gøre her.

Helt helt enig. De skal hjem!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.