Uha nej vandkanonen kan ikke bruges - der var en demonstrant som blev ramt engang og slog hovedet ned i en kantsten og så vidt jeg husker døde af sine kvæstelser. Det kan vi jo ikke ha'!!
Jeg synes helt sikkert også at nogle af betjentene gik over stregen, men man skal også prøve at sætte sig ind i situationen - stemningen er ophidset, alle er frustrerede og ja, så ryger pædagogikken. I det mindste bruger de gummiknipler og ikke dem som de bruger i andre lande i europa af stål med en knop i enden - av av.
Jeg er stemmer ikke DF - men jeg må nu lige korrigere den, som skrev at de er racistiske. For det synes jeg egentlig ikke de er? De vil bare ikke have folk her i landet som ikke er interesseret i at integrere sig og laver ballade. Det vil jeg heller ikke. Så gør det mig til racist? Jeg går ind for mangfoldighed og højt til loftet, men jeg synes også der er en grænse. Jeg tror rigtig mange danskere er godt og grundig trætte af af høre om udlændinge (og desværre er det jo ikke australiere, amerikanere, franskmænd osv.) som snyder det offentlige og laver kriminalitet. Og - jeg er ked af at sige det - men jeg synes efterhånden det mere er reglen end undtagelsen.
Anmeld