Gaaaaaaaaaaaab......................
Nå men min mening er følgene............
Jeg mener ikke man kan lade mennesker bo i et land i så mange år, som disse Irakere har gjort.. Mange af de børn der er imelle er født her i landet og kender ikke andre lande en DK.. De taler sågar dansk..
Hvordan kan det danske system tage æren for at så mange mennesker bliver slidt ned psykisk? Det er sgu ikke ok, om man så er Iraker, sigøjner oder was...
Nu må regeringen sgu komme med en bedre udlændingepolitik, så mennesker der er flygtet fra krig og ødelæggelse ikke skal være så mange år i et land inden de ryger ud.. Det er jo at give dem falske forhåbninger, og det fortjener de sørme ikke, de er jo bare mennesker som dig og mig.. De gjorde det de var nør til dengang, de kunne ikke blive i deres land.. Tænk jer hvis det en dag kom til Danmark.. Puhha...
Umiddelbart skal de ikke hjem nu.. Der er ikke noget der tyder på at tingene er ok i Irak der hvor de skal til .. Røde kors siger at tingene er for farlige dernede nu.. Så næh.. Jeg mener ikke de skal hjem før der er HELT styr på situationen.
Anmeld