Bør de afviste irakere blive i Danmark??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: De afviste irakere...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.809 visninger
125 svar
0 synes godt om
15. august 2009

Honningblomst

Hvad mener I og hvorfor??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2009

karina1980

jeg mener de skal hjem, de har fået at vide de skal rejse hjem og at de ikke længere har tilladelse til at være her,

Anmeld

15. august 2009

lonemus

De skal hjem - hvorfor skulle reglerne være anderledes for dem, end alle andre??

Mange Irakere bosat i Danmark tager jo nu på sommerferie i deres hjemland...

Syntes det minder meget om de autonome på Nørrebro...

Anmeld

15. august 2009

Unalisa

jeg mener at de skal blive.. de stakkels mennesker frygter for deres liv. jeg ville ihvert fald ikke sende folk til et land hvor der sprænge bomber hver dag, uanset hvad. de kan idet mindst blive indtil deres land bliver lidt fredelige.

Anmeld

15. august 2009

Pige2009

Jeg mener klart, de skal hjem. Deres sag er behandlet, og de har ikke længere noget at gøre her.

Anmeld

15. august 2009

Nanna1985

De skal hjem NU og det kan kun gå for langsomt..!!

Sådan er reglerne og de har vist det i SÅ lang tid.. De har gemt sig i 3 mdr nu og nu går den altså ikke længere, de skal følge loven her i Danmark, som alle andre os skal..!!

De kan fiiint tage på ferie til deres hjemland hver sommer, men kan ikk bo der fast.. HMMM det hænger slet ikke sammen..!! UD MED JER..!!

Anmeld

15. august 2009

sarahb

helt sikkert blive, der er ingen her der ved hvordan tistanden er der nede..
Der er mange hvor deres liv står på spil hvis de rejser derned. Og så deres stakkels børn de har gået i skole her og haft et turbulent liv, vi kan tilbyde dem og deres børn stabilitet i stedet for de skal ned til maskin geværer og bomber.. De taler allerede dansk og ønsker sig et liv her... Så jeg byder dem velkommen med åbne arme.

Vi kunne sende rockerne og banderne til irak og beholde irakkerne her.. Deal!!

Anmeld

15. august 2009

sarahb

sarahb skriver:

helt sikkert blive, der er ingen her der ved hvordan tistanden er der nede..
Der er mange hvor deres liv står på spil hvis de rejser derned. Og så deres stakkels børn de har gået i skole her og haft et turbulent liv, vi kan tilbyde dem og deres børn stabilitet i stedet for de skal ned til maskin geværer og bomber.. De taler allerede dansk og ønsker sig et liv her... Så jeg byder dem velkommen med åbne arme.

Vi kunne sende rockerne og banderne til irak og beholde irakkerne her.. Deal!!

og forresten min veninde fra Irak var der sidste år.. Der nåede de amerikanske lige akurat at skyde en selvmords bomber i hoved inden han kørte bilen ind i det supermarked min veninde var i.. Så nej hun skal ikk til irak på ferie selvom hun kan. de havde fået en opringning om det og alle i supermarkedet var beordret ned på gulvet.. skræmmende...

Anmeld

15. august 2009

oo

ja.

vi fører krig i deres land og kan alligevel ikke udvise nok medmenneskelighed til at give dem asyl. jeg tror desværre der er rigtig rigtig mange der ikke har sat sig ind i denne specielle sag eller ikke forstår hvad er asyl er. det er træls, at der er mange mennesker der har en holdning om ting, de i virkeligheden ikke ved ret meget om. men den regering vi har idag er et udtryk for uvidenhed fra den danske befolkning, så helt overrasket blir jeg trods alt ikke. men helt klart trist og skamfuld!

Anmeld

15. august 2009

ChatH

Giver nanna ret, der er en lov og den skal vel overholdes. der er vel også en grund til de ikke har fået asyl? Mener bestemt ikke at det er sådan for alle men en lov er vel en lov ellers må man jo ophæve lovene hvis ikke de træder i kraft.
Men sarah god ide med banderne og rockerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.