Er det et faresignal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2014

Muhmi

Karina84 skriver:

Nej man gaar jo hurtigt i forsvarsposition saa, og det kan jeg godt forstaa.

Nogen gange skal man maaske bare trække vejret en gang eller to, og saa tænke paa at der helt sikkert ikke sidder et ondt menneske bag den anden skærm, og saa bare lade det sive igennem. Igen fordi de hurtigt kan komme til at lyde mere negativt end det maaske lige var ment 

Hmm haha det lyder som om jeg er fyldt med god karma og 60'er vibes i dag, jeg er vist født i det forkerte aarti 

Overhovedet ikke... Det er ganske fornuftigt det du kommer med og lever selv efter det, de fleste gange.... Men lige her kan det ikke lade sig gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2014

MyLove E

Muhmi skriver:

Ja du tror du er dygtig, men du har jo tydeligvis selv ville slette mig siden du gik ind på min profil så du skal ikke tro at du er hævet over mig ved at sende sådan en smiley......

Jeg er ikke hævet over dig ... Hvad nu hvis jeg ville skrive til dig??

Anmeld

22. maj 2014

Muhmi

MyLove E skriver:

Jeg er ikke hævet over dig ... Hvad nu hvis jeg ville skrive til dig??

Og hvad skulle du skrive til mig som jeg fandt bare den mindste smule interessant?

Anmeld

22. maj 2014

lineog4

Muhmi skriver:

Da jeg snakkede med pædagogen om det i morges så hun meget skræmt ud da jeg fortalte det med bamsen og hun havde de samme tanker som jeg har omkring det. Og også omkring det med at han bliver kaldt "Silas-Pilas" det syntes hun bestemt ikke var i orden.

Jeg fortalte hende jo ikke hvor bekymret jeg var, men jeg spurgte ind til hvordan de oplevede Silas' trivsel dernede.

Og mange af de eksempler jeg kom med var hun enig med mig i.

Så selvom det måske virker på jer andre som om jeg bare er en bitchy mor der ikke kan kende forskel på drillerier og mobning, så tror jeg ikke det er sagen.

For selvom det måske virker som om man kender mig udfra det jeg skriver, så er der ingen ud over jeg selv og Silas' far der kender til hvordan Silas er og hvordan han reagerer på de forskellige indtryk og vi kan mærke en tydelig forskel på vores dreng, efter han er begyndt i børnehave.

Det var kun ud fra din beskrivelse, men ord er jo fattige på skrift.

Og nej jeg oplevede dig faktisk ikke som en bitchy mor, men som en bekymret mor der gjorde der helt rigtige nemlig at sige stop til de drenge der gjorde det der overskred din søns og dine grænser. Men var bare ikke der hvor jeg ville jalde det mobning - skal lige siges at jeg heller ikke synes man skal drille, for dril kan udvikle sig til mobning.

Men da super godt du fik talt med børnehaven. Og kan nu se din sæn nok ikke har gået der så længe - og kan tænke det måske enten er de helt store der gør det eller de som er kommet et splitsekund før ham. Og jeg synes tro det eller ej, man skal stoppe det bare at jeg ikke vil kalde det mob ing som for mig er i en anden kategori.

Anmeld

22. maj 2014

bøllen

Muhmi skriver:

Hvorfor skulle du ae mig på kinden? Det har jeg ikke behov for. Du skrev jo selv at du kun gik udfra det første indlæg i dit første svar. Da jeg så skriver at der er mere i det begynder du at flippe ud med udråbstegn og opføre dig som et barn.....

Har læst lidt af tråden og er nød til at sige dette , med fare for også at få et hak over snuden. Måske du skulle kikke på din egen måde at kommunikere på :-)

Anmeld

22. maj 2014

Muhmi

bøllen skriver:

Har læst lidt af tråden og er nød til at sige dette , med fare for også at få et hak over snuden. Måske du skulle kikke på din egen måde at kommunikere på :-)

Enig... Men jeg hader at blive angrebet på den måde her.. Så ja, mine ord er hverken pæne eller gennemtænkt...

Anmeld

22. maj 2014

bøllen

Muhmi skriver:

Enig... Men jeg hader at blive angrebet på den måde her.. Så ja, mine ord er hverken pæne eller gennemtænkt...

Nej LANGT fra :-) måske en anelse barnligt.. 

Anmeld

22. maj 2014

Muhmi

bøllen skriver:

Nej LANGT fra :-) måske en anelse barnligt.. 

Okay, godt fik du så sagt det du ville? For det hjælper måske heller ikke at blive VED med at kalde mig barnlig? Heller ikke for dit vedkommende, men ja, det er jo nemmere at sparke én der i forvejen ligger ned....

Anmeld

22. maj 2014

bøllen

Okay, godt fik du så sagt det du ville? For det hjælper måske heller ikke at blive VED med at kalde mig barnlig? Heller ikke for dit vedkommende, men ja, det er jo nemmere at sparke én der i forvejen ligger ned....

Ja det gjorde jeg. 

Blive ved med ? Har skrevet det 1 gang - du er selv ofte grov og kontant i munden. 

Det gør du jo selv ?? Mig bekendt har myloveE det ikke nemt i forvejen og du ligger da ingen finger imellem. 

Så ja nogen gange er det måske værd at overveje hvordan man selv formidler tingene på en sobert måde. 

Anmeld

22. maj 2014

MyLove E

Muhmi skriver:

Jeg har ALDRIG angrebet dig. Det ved jeg ikke hvor du har fra.
Jeg svare på dit indlæg, jeg er så ikke enig med. Men vi har vel lov til at have hver vores holdninger ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.