Er det et faresignal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2014

Muhmi

bøllen skriver:

Ja det gjorde jeg. 

Blive ved med ? Har skrevet det 1 gang - du er selv ofte grov og kontant i munden. 

Det gør du jo selv ?? Mig bekendt har myloveE det ikke nemt i forvejen og du ligger da ingen finger imellem. 

Så ja nogen gange er det måske værd at overveje hvordan man selv formidler tingene på en sobert måde. 

Jeg har da ikke tænkt mig at gå på listetæer omkring hende fordi hun er syg? Der er da intet mere flabet end at behandle en syg person som om de er syge. Hvis hun er flabet overfor mig, så er jeg flabet lige tilbage.

Ofte? Ja, når debatter bliver ophedet så er det jo svært altid at have sit hippiefilter på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2014

Muhmi

Har I mere at sige til hvad min debat handler om? For ellers synes jeg sådan set bare vi stopper den her.

Anmeld

22. maj 2014

bøllen

Muhmi skriver:

Jeg har da ikke tænkt mig at gå på listetæer omkring hende fordi hun er syg? Der er da intet mere flabet end at behandle en syg person som om de er syge. Hvis hun er flabet overfor mig, så er jeg flabet lige tilbage.

Ofte? Ja, når debatter bliver ophedet så er det jo svært altid at have sit hippiefilter på.

Vil blot kalde det almindelig hensyn ... Og nu snakkede du selv om at sparke til en der ligger ned .

det gælder måske kun den ene vej ??

ja sorry den eneste der er grov her er dig ..

Anmeld

22. maj 2014

Muhmi

bøllen skriver:

Vil blot kalde det almindelig hensyn ... Og nu snakkede du selv om at sparke til en der ligger ned .

det gælder måske kun den ene vej ??

ja sorry den eneste der er grov her er dig ..

Hvorfor skulle jeg vise hensyn? Helt ærligt? Hvis hun ikke kan tåle mosten af andre end folk der bare føjer hende fordi hun har det psykisk svært, så er det her da ikke stedet at være. Jeg nægter at behandle en psykisk syg anderledes, medmindre de er mine borgere.

Og jaja, jeg er grov men I bliver jo ved I kan jo ALDRIG finde en stopknap, jeg har endda indrømmet at det måske ikke var så gennemtænkt, men I bliver alligevel ved.... Hvorfor skal jeg så blive mere sød for hver gang I prikker til mig?

Anmeld

22. maj 2014

MyLove E

Muhmi skriver:

Hvorfor skulle jeg vise hensyn? Helt ærligt? Hvis hun ikke kan tåle mosten af andre end folk der bare føjer hende fordi hun har det psykisk svært, så er det her da ikke stedet at være. Jeg nægter at behandle en psykisk syg anderledes, medmindre de er mine borgere.

Og jaja, jeg er grov men I bliver jo ved I kan jo ALDRIG finde en stopknap, jeg har endda indrømmet at det måske ikke var så gennemtænkt, men I bliver alligevel ved.... Hvorfor skal jeg så blive mere sød for hver gang I prikker til mig?

Der vil jeg gerne lige sige noget. Jeg har ALDRIG bedt dig om at behandle mig anderledes.

Anmeld

22. maj 2014

Muhmi

MyLove E skriver:

Der vil jeg gerne lige sige noget. Jeg har ALDRIG bedt dig om at behandle mig anderledes.

Og derfor har jeg heller ikke tænkt mig at behandle dig anderledes, du er jo et menneske ligesom mig der kan sige fra og til.... Og hvis du ikke vil være med mere så ville du jo stoppe....

Anmeld

22. maj 2014

MyLove E

Muhmi skriver:

Og derfor har jeg heller ikke tænkt mig at behandle dig anderledes, du er jo et menneske ligesom mig der kan sige fra og til.... Og hvis du ikke vil være med mere så ville du jo stoppe....

Præcis ;-)

Anmeld

22. maj 2014

bøllen

Muhmi skriver:

Ja hvorfor vise hensyn til hinanden ?? Godt spørgsmål. 

Du starter med at være grov. Og fortsætter :-) 

Anmeld

22. maj 2014

Muhmi

bøllen skriver:

Ja hvorfor vise hensyn til hinanden ?? Godt spørgsmål. 

Du starter med at være grov. Og fortsætter :-) 

Stop nu bare... Hvad får du ud af det?

Og jo jeg har vist hensyn... Der har været mange ting jeg ikke har skrevet som jeg gerne ville.. Men det kan du jo ikke se...

Anmeld

22. maj 2014

Mack

Hvis I synes at vedkommende der har startet en debat er grov, så er I jo fri til at hoppe af diskussionen. Lige nu virker det lidt som om I har kuppet debatten. Kan vi komme tilbage til det det handler om? Silas!

Min erfaring er, at børn i den alder ofte driller hinanden og at det tit er harmløst, men så snart der dukker voksne op holder drilleriet op. De drenge der driller din søn, er også flabede overfor dig, og det er det egentlige faresignal for mig. Normalt forbinder jeg børnehavealderen som meget autoritetstro overfor voksne de ikke kender, så jeg undrer mig lidt over det. Uanset hvad, så har du ret i at være bekymret for Silas.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.