Er det et faresignal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2014

L&V

Muhmi skriver:

Jeg kan ikke se hvad der er galt i det?

Må man drille når man synes noget er grimt? Ikke i min bog. Jeg er nok bare blevet opdraget med at hvis du ikke har noget pænt at sige, så hold din kæft

Men du spørger jo drengen om han syntes det er pænt og børn tænker jo ik lige på om dine voksne følelser bliver såret og det syntes han ik så han svare det han tænker.. han er det barn for pokker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2014

Muhmi

MKBP skriver:

Men det kan du da ikke forlange af et børnehavebarn, du direkte spørg 

Nej men man kan da heller ikke forvente at han lærer det med mindre man siger det.

Anmeld

22. maj 2014

Muhmi

MyLove E skriver:

Han driller ikke. Han er 3 år og ser noget anderledes som han synes ser sjovt ud ;-)

Hvis du svarer på det andet spørgsmål jeg stillede dig, så skal jeg nok svare dig på det her, for det er fint at du vil være med i debatten, men du skal ikke forvente et svar før jeg har fået dit svar.

Anmeld

22. maj 2014

Muhmi

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Men du spørger jo drengen om han syntes det er pænt og børn tænker jo ik lige på om dine voksne følelser bliver såret og det syntes han ik så han svare det han tænker.. han er det barn for pokker

Ja det er han, men kan du udtale dig når nu du ikke var der? Hørte du tonen jeg svarede i? Nej, så du kan ikke bare tro at jeg stod og råbte og skreg af ham, hvilket I får det til at lyde som lige nu.

Anmeld

22. maj 2014

L&V

Muhmi skriver:

Ja det er han, men kan du udtale dig når nu du ikke var der? Hørte du tonen jeg svarede i? Nej, så du kan ikke bare tro at jeg stod og råbte og skreg af ham, hvilket I får det til at lyde som lige nu.

Prøv og slap af det skriver jeg ingen steder. Må man ik ha en anden opfattelse af tingene end dig. Om du har sagt det stille og roligt eller råbt og skreget så har du stillet et spørgsmål som han så svare på.

Og hvis man kun må svare i tråden hvis man har set og hørt det ku du så ik video dokumentere det næste gang for ellers er det da vanskeligt..

Go dag

Anmeld

22. maj 2014

Morgensol

Jeg blev selv mobbet i børnehaven, dem der siger børn i børnehavealderen ikke mobber, ved ik hvad de taler om! 

Jeg blev også mobbet med mit navn! Det første jeg hørte når jeg trådte ind var "Hej Rikke-Prikke" og så var hele min dag ødelagt!! Jeg boede dengang i en meget lille by med én skole, så alle dem jeg gik i børnehave med, kom jeg også i skole med og derfor fortsatte det helt til 7. Klasse! 

Hende der mobbede mig mest, havde en mor der var meget syg, derfor blev der holdt en hånd over hende og selvom min mor gang på gang tog fat i pædagoger og lærere, skete der O og en fis..

Det er stadig noget der sidder i mig. Den dag i dag HADER jeg navnet! Jeg er meget OBS på hvad andre mennesker synes om mig og har en klar forventning om at folk ikke kan lide mig. Det er forfærdeligt at ha det sådan! 

Min datter blir smådrillet i børnehaven, men ikke noget i nærheden af mobning, men jeg ved at børnehaven har meget fokus på at alle skal være søde ved hinanden, man kalder ikke hinanden ting og sager og man holder ikke nogen udenfor! 

Men fornemmer jeg at drillerne blir værre er jeg ikke bleg for at tage fat i børnehaven og få en dialog igang! Det er SÅ vigtigt for mig at det blir stoppet i tide!

jeg sys du gør det helt rigtige, det er jo ikke sikkert at det udvikler sig, men tænk hvis det gør og man ik tager det alvorligt! 

Anmeld

22. maj 2014

MyLove E

Muhmi skriver:

Hvis du svarer på det andet spørgsmål jeg stillede dig, så skal jeg nok svare dig på det her, for det er fint at du vil være med i debatten, men du skal ikke forvente et svar før jeg har fået dit svar.

1. Du er ret barnlig

2. HER ER HVOR DU SPØG!!! Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal takle det... Vi skal til forældremøde på mandag i børnehaven, skal jeg nævne det der, eller er jeg bare helt skør og straks tænker det værste?

(Nej du spørg ikke med ordet overreagere, men det er det samme)

3.Bare fordi jeg ikke er enig med dig, kan du godt opføre dig ordentligt.

Anmeld

22. maj 2014

Muhmi

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Prøv og slap af det skriver jeg ingen steder. Må man ik ha en anden opfattelse af tingene end dig. Om du har sagt det stille og roligt eller råbt og skreget så har du stillet et spørgsmål som han så svare på.

Og hvis man kun må svare i tråden hvis man har set og hørt det ku du så ik video dokumentere det næste gang for ellers er det da vanskeligt..

Go dag

Hvis I nu ville holde jer til hvad det er jeg spørger om istedet for at begynde at pege fingre så kunne det være at jeg ville svare jer i en lidt anden tone, der bliver alt for hurtigt lagt vægt på en masse andet end det jeg spørger ind til, nemlig ikke MIN eller hvad jeres mening om mig er. Jeg kunne egentlig ikke være mere ligeglad.

Og jeg slapper skam helt af, ved ikke rigtig hvor du får det fra at jeg ikke er afslappet.

Igen, du udtaler dig om noget du ikke ved noget om, men kommer med en masse fine konklusioner omkring hvad du mener der sker.

Anmeld

22. maj 2014

Muhmi

MyLove E skriver:

1. Du er ret barnlig

2. HER ER HVOR DU SPØG!!! Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal takle det... Vi skal til forældremøde på mandag i børnehaven, skal jeg nævne det der, eller er jeg bare helt skør og straks tænker det værste?

(Nej du spørg ikke med ordet overreagere, men det er det samme)

3.Bare fordi jeg ikke er enig med dig, kan du godt opføre dig ordentligt.

Og du har bare værsågod at holde dig væk fra tråden

Det kan godt være DU synes det er i orden at drille dit barn, men hvis du nogensinde mødte mit barn og kaldte ham Silas-Pilas så kunne du godt regne med at du fik en syngene flad af mig.

Og jeg opfører mig ordentligt. Det er dig der er mega flabet og overreagerer med 6-7 udråbstegn i dit andet svar til mig. Så slap selv af moster.

Anmeld

22. maj 2014

L&V

Muhmi skriver:

Hvis I nu ville holde jer til hvad det er jeg spørger om istedet for at begynde at pege fingre så kunne det være at jeg ville svare jer i en lidt anden tone, der bliver alt for hurtigt lagt vægt på en masse andet end det jeg spørger ind til, nemlig ikke MIN eller hvad jeres mening om mig er. Jeg kunne egentlig ikke være mere ligeglad.

Og jeg slapper skam helt af, ved ikke rigtig hvor du får det fra at jeg ikke er afslappet.

Igen, du udtaler dig om noget du ikke ved noget om, men kommer med en masse fine konklusioner omkring hvad du mener der sker.

Så sig mig helt konkret hvad du gerne vil ha svar på så jeg ikke "kommer" til at ta de punkter op i tråden som jeg finder interessant i sammenhængen. For det eksempel jeg udpeger syntes jeg er et fint eksempel på at sagen har to sider og at børn er lidt mere bramfri end vi nogle gange syntes er passende og at de har et lidt andet filter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.