Er det et faresignal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2014

Muhmi

bøllen skriver:

Nu startede jeg med at læse denne tråd fordi jeg ville kommentere dit start indlæg. Jeg læser som oftes hele tråden før for netop at danne mig et indtryk . Jeg ved fra mig selv at det man måske får skrevet i start indlægget ikke altid er " det hele " men efter jeg så dine modsvar blev jeg altså " overrasket " for JEG syntes ikke dine svar er særlig pæne . Og så vil jeg da lige sige at jeg bestemt ikke har rottet mig sammen med nogen , kender hende slet ikke . Men dine svar til hende faldt mig i øjnene og det fik mig til at skrive.

og igen må jeg bare sige du nævner vi skal vise hensyn til dig men i et tidligere indlæg gjorde du klart at du bestemt ikke ville vise hensyn bare fordi en var " syg " jeg har ikke haft til hensigt at såre nogle, men jeg reagerede på dine svar i tråden , som jeg fortsat syntes er grove.

du ber om noget fra os uden selv at efterleve det. 

Okay.. Vil gerne forklare det igen..

Jeg har ikke tænkt mig at behandle hende som om hun er psykisk syg, bare fordi hun er det. Det synes jeg er enormt nedværdigende at skulle begynde på. Derfor svarer jeg hende som jeg ville svare et hvert andet menneske, i samme "tone" som jeg får lagt mig for. Jeg svarer dog ikke med 6-7 udråbstegn fordi jeg ikke behøver at bruge dem medmindre jeg er gal.

Men hvis du ikke synes mine svar er særlig pæne er det så noget du synes bør komme ud i min tråd og derved ødelægge den totalt, eller kunne du så have skrevet det til mig privat?

Når der er to personer der begge sidder og kalder mig barnlig, når de ikke engang ser på deres egen opførsel så ja så bliver jeg nok lidt halvmobset og især fordi i sidder og "liker" hinandens indlæg (Det er det jeg mener med at I rotter jer sammen)

Jeg gider ikke bruge mere tid på at forklare dig det her og har op til flere gange bedt dig om at holde op med at skrive da jeg ikke kan bruge dine svar til noget som helst i den her debat. Hvad du personligt mener om mig, kan du skrive til mig privat. Så må vi jo se hvordan det udvikler sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2014

Muhmi

tarkoflen skriver:

Åh hvor må det gøre ondt i ens moderhjerte, at få at vide, at ens barn bliver drillet og slået! Det er bare på ingen måde ok, og det skal bh have at vide! Og jeg ville faktisk overveje om de skulle have det at vide før mødet, hvis der var en mulighed for det, og jeg synes helt sikkert du skal tage det op til mødet. Er det et fællesmøde eller kun jer?

Selv små børn kan mobbe og det skal bremses allerede i bh, ellers bliver det jo bare værre i skolen.

Min lille skat blev bidt i vuggestuen forleden, og hun er kun godt et år, og det synes jeg bestemt ikke var rart at tænke på. Tanken om at der er et andet barn der gør mit barn ondt er slet ikke til at bære, og jeg kan forestille mig, at det er endnu værre, når det foregår i børnehaven og børnene er store nok til at forstå, at det ikke er rart!

Kæmpe stort kram til dig og lille Silas

Jeg har snakket med en pædagog i dag og det virkede til at hun var meget overrasket over at han bliver mobbet/drillet, hun synes han virker så afbalanceret og at han hviler rigtig meget i sig selv. Hvilket vi også selv synes.

Men jeg havde en veninde på besøg i dag og hendes barn går i samme børnehave, hendes pige og Silas har leget meget da de gik i dp og leger sikkert stadig lidt i børnehaven. Men hendes mor fortalte os så at rigtig mange gange når hun kommer ned for at hente hendes datter, så sidder Silas helt alene og leger i sin egen lille verden. Og hvis han så ser min veninde, så skynder han sig hen til hende og bare holder hende i hånden. Så vi har snakket om at hun evt. skal tage ham med hjem en gang imellem og vi skal tage hendes datter herhjem en gang imellem, sådan så de to kan "rotte" sig sammen mod de store. Vi ved ikke om det vil fungere, men det ville jo være vidunderligt at de havde hinanden som støtte.

Det er et møde hvor det kun er os, så derfor vil der ikke blive lagt så meget skjul på hvad vi mener, heldigvis, det kunne jo hurtigt blive noget værre noget hvis det var et fælles møde...

Ååårh nej... Lille pus da... Silas blev også bidt da han gik i dp... Virkelig hårdt så der var et stort blødende sår... Det gør bare så frygtelig ondt indeni 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.