tarkoflen skriver:
Åh hvor må det gøre ondt i ens moderhjerte, at få at vide, at ens barn bliver drillet og slået! Det er bare på ingen måde ok, og det skal bh have at vide! Og jeg ville faktisk overveje om de skulle have det at vide før mødet, hvis der var en mulighed for det, og jeg synes helt sikkert du skal tage det op til mødet. Er det et fællesmøde eller kun jer?
Selv små børn kan mobbe og det skal bremses allerede i bh, ellers bliver det jo bare værre i skolen.
Min lille skat blev bidt i vuggestuen forleden, og hun er kun godt et år, og det synes jeg bestemt ikke var rart at tænke på. Tanken om at der er et andet barn der gør mit barn ondt er slet ikke til at bære, og jeg kan forestille mig, at det er endnu værre, når det foregår i børnehaven og børnene er store nok til at forstå, at det ikke er rart!
Kæmpe stort kram til dig og lille Silas 
Jeg har snakket med en pædagog i dag og det virkede til at hun var meget overrasket over at han bliver mobbet/drillet, hun synes han virker så afbalanceret og at han hviler rigtig meget i sig selv. Hvilket vi også selv synes.
Men jeg havde en veninde på besøg i dag og hendes barn går i samme børnehave, hendes pige og Silas har leget meget da de gik i dp og leger sikkert stadig lidt i børnehaven. Men hendes mor fortalte os så at rigtig mange gange når hun kommer ned for at hente hendes datter, så sidder Silas helt alene og leger i sin egen lille verden. Og hvis han så ser min veninde, så skynder han sig hen til hende og bare holder hende i hånden. Så vi har snakket om at hun evt. skal tage ham med hjem en gang imellem og vi skal tage hendes datter herhjem en gang imellem, sådan så de to kan "rotte" sig sammen mod de store. Vi ved ikke om det vil fungere, men det ville jo være vidunderligt at de havde hinanden som støtte.
Det er et møde hvor det kun er os, så derfor vil der ikke blive lagt så meget skjul på hvad vi mener, heldigvis, det kunne jo hurtigt blive noget værre noget hvis det var et fælles møde...
Ååårh nej... Lille pus da... Silas blev også bidt da han gik i dp... Virkelig hårdt så der var et stort blødende sår...
Det gør bare så frygtelig ondt indeni 

Anmeld