Er det et faresignal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2014

Muhmi

Mack skriver:

Jeg har siddet og læst alle indlæggene. Jeg synes ikke, at hun er gået over stregen i sine svar til jer, men jeres opførsel er, som Laulund87 siger, praktisk talt mobberi. I har redegjort for jeres holdninger, fint, men alt hvad I har skrevet efter det har været for at provokere hende.

Og så tror de at det ikke kan forkomme i børnehaven når voksne mennesker kan være sådan, hvorfor skulle børn så ikke.. Man så jo tydeligt hvor hurtigt det eskalerede... Nå, men jeg har heldigvis snakket med børnehaven i dag og vi skal jo som sagt også have forældre-møde på mandag, så jeg håber det hele vil blive langt bedre.

Jeg har for ca. 4 timer bedt om at få tråden lukket, men der er ikke sket noget endnu, så vi må se hvor lang tid den bliver holdt åben endnu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2014

MyLove E

Mack skriver:

Jeg har siddet og læst alle indlæggene. Jeg synes ikke, at hun er gået over stregen i sine svar til jer, men jeres opførsel er, som Laulund87 siger, praktisk talt mobberi. I har redegjort for jeres holdninger, fint, men alt hvad I har skrevet efter det har været for at provokere hende.

Jeg synes virkelig ikke jeg har provokeret hende. Men har fået nogen svar som jeg synes var ret hård fordi jeg ikke gav hende ret. Og det vil jeg ikke finde mig i?!

Det har aldrig været min mening at det skulle ende her.

Men vi har vel alle ret til at skrive vores mening ?

Anmeld

22. maj 2014

bøllen

Mack skriver:

Det er jo som du læser det. Jeg har også læst tråden. Og jeg syntes TS går over stregen flere gange. Og jeg syntes hun er meget grov i sine svar ( til flere ) bare fordi folk ikke siger hvad der forventes, kan tonen godt være ordenlig. Jeg har ikke skrevet for at provokere nogen, men jeg har kommenteret på det jeg havde " lyst " til. ( af mangel på bedre ord ) at du vælger at kalde det mobning og terror er dine ord. Jeg har bestemt ikke til hensigt at mobbe nogle. Men nu får jeg besked på at TS at der ikke skal sparkes til folk der ligger ned, nej det er korrekt men det gælder så begge veje. 

Anmeld

22. maj 2014

bøllen

Muhmi skriver:

Og så tror de at det ikke kan forkomme i børnehaven når voksne mennesker kan være sådan, hvorfor skulle børn så ikke.. Man så jo tydeligt hvor hurtigt det eskalerede... Nå, men jeg har heldigvis snakket med børnehaven i dag og vi skal jo som sagt også have forældre-møde på mandag, så jeg håber det hele vil blive langt bedre.

Jeg har for ca. 4 timer bedt om at få tråden lukket, men der er ikke sket noget endnu, så vi må se hvor lang tid den bliver holdt åben endnu...

Men du er jo netop selv med til det tar den udvikling med dine hårde svar..

Anmeld

22. maj 2014

Muhmi

bøllen skriver:

Men du er jo netop selv med til det tar den udvikling med dine hårde svar..

Hvor er det at du kan se tonen i mine svar?

Tror du virkelig ikke at du bare en SMULE har hjulpet til at jeg er blevet enormt provokeret af at du og Tauf har siddet og rottet jer sammen med ikke at ville forlade tråden eller bare lade mig være? Det KUNNE måske ikke tænkes at jeg lige nu selv sidder og er MEGA sårbar overfor alt det crap I fyrer af fordi jeg er super bekymret for mit barns trivsel? Og alligevel bliver I ved og ved og ved.. Og det synes JEG bestemt ikke er at tage det hensyn som du jo selv snakker om!

Anmeld

22. maj 2014

Koen.

Wow wow wow wow!!! Nu kæmpede jeg mig lige igennem alle 11 sider..

Thumbs up Muhmi for ikke og smide håndklædet i ringen
Det virker mest af alt som om der er noget personligt der skal hakkes for her..

Nå NEJ du er hverken sippet, overreagere eller noget andet! Synes det er rigtig godt du gør noget ved det og især når Silas giver udtryk for at blive ked af det Du er bare en opmærksom mor der sørger for at mobning fra en tidlig alder bliver manet i jorden..

Håber det bliver bedre for Silas nu med øgenavne

Anmeld

22. maj 2014

Muhmi

Koen. skriver:

Wow wow wow wow!!! Nu kæmpede jeg mig lige igennem alle 11 sider..

Thumbs up Muhmi for ikke og smide håndklædet i ringen
Det virker mest af alt som om der er noget personligt der skal hakkes for her..

Nå NEJ du er hverken sippet, overreagere eller noget andet! Synes det er rigtig godt du gør noget ved det og især når Silas giver udtryk for at blive ked af det Du er bare en opmærksom mor der sørger for at mobning fra en tidlig alder bliver manet i jorden..

Håber det bliver bedre for Silas nu med øgenavne

Haha, ja det kan hurtigt blive til god aftenlæsning når man opretter debatter herinde

Tusind tak. Synes heldigvis at pædagogen jeg snakkede med i morges tog det rigtig seriøst og det er jeg bare SUPER glad for.

Ja det håber jeg også.. Men havde en totalt succesoplevelse da jeg hentede ham i dag, hele to børn kappedes om at han skulle hjem og lege med dem en dag! Åååårh det varmede mit bekymrede hjerte 

Anmeld

22. maj 2014

Koen.

Muhmi skriver:

Haha, ja det kan hurtigt blive til god aftenlæsning når man opretter debatter herinde

Tusind tak. Synes heldigvis at pædagogen jeg snakkede med i morges tog det rigtig seriøst og det er jeg bare SUPER glad for.

Ja det håber jeg også.. Men havde en totalt succesoplevelse da jeg hentede ham i dag, hele to børn kappedes om at han skulle hjem og lege med dem en dag! Åååårh det varmede mit bekymrede hjerte 

Det må du nok sige, burde skrive opgave men faldt lige over denne tråd

Hvor er det skønt at høre det er bare SÅ vigtigt at vi voksne hjælper de kære små den rette vej!

Anmeld

22. maj 2014

bøllen

Muhmi skriver:

Hvor er det at du kan se tonen i mine svar?

Tror du virkelig ikke at du bare en SMULE har hjulpet til at jeg er blevet enormt provokeret af at du og Tauf har siddet og rottet jer sammen med ikke at ville forlade tråden eller bare lade mig være? Det KUNNE måske ikke tænkes at jeg lige nu selv sidder og er MEGA sårbar overfor alt det crap I fyrer af fordi jeg er super bekymret for mit barns trivsel? Og alligevel bliver I ved og ved og ved.. Og det synes JEG bestemt ikke er at tage det hensyn som du jo selv snakker om!

Nu startede jeg med at læse denne tråd fordi jeg ville kommentere dit start indlæg. Jeg læser som oftes hele tråden før for netop at danne mig et indtryk . Jeg ved fra mig selv at det man måske får skrevet i start indlægget ikke altid er " det hele " men efter jeg så dine modsvar blev jeg altså " overrasket " for JEG syntes ikke dine svar er særlig pæne . Og så vil jeg da lige sige at jeg bestemt ikke har rottet mig sammen med nogen , kender hende slet ikke . Men dine svar til hende faldt mig i øjnene og det fik mig til at skrive.

og igen må jeg bare sige du nævner vi skal vise hensyn til dig men i et tidligere indlæg gjorde du klart at du bestemt ikke ville vise hensyn bare fordi en var " syg " jeg har ikke haft til hensigt at såre nogle, men jeg reagerede på dine svar i tråden , som jeg fortsat syntes er grove.

du ber om noget fra os uden selv at efterleve det. 

Anmeld

22. maj 2014

Muhmi

Koen. skriver:

Det må du nok sige, burde skrive opgave men faldt lige over denne tråd

Hvor er det skønt at høre det er bare SÅ vigtigt at vi voksne hjælper de kære små den rette vej!

Hehe, er da glad for at kunne hjælpe med at du lige kan få en lille afviger fra opgaven

Og ja, hvis ikke det skulle være vores opgave hvis så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.