Er det et faresignal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2014

MyLove E

Morgensol skriver:

Jeg blev selv mobbet i børnehaven, dem der siger børn i børnehavealderen ikke mobber, ved ik hvad de taler om! 

Jeg blev også mobbet med mit navn! Det første jeg hørte når jeg trådte ind var "Hej Rikke-Prikke" og så var hele min dag ødelagt!! Jeg boede dengang i en meget lille by med én skole, så alle dem jeg gik i børnehave med, kom jeg også i skole med og derfor fortsatte det helt til 7. Klasse! 

Hende der mobbede mig mest, havde en mor der var meget syg, derfor blev der holdt en hånd over hende og selvom min mor gang på gang tog fat i pædagoger og lærere, skete der O og en fis..

Det er stadig noget der sidder i mig. Den dag i dag HADER jeg navnet! Jeg er meget OBS på hvad andre mennesker synes om mig og har en klar forventning om at folk ikke kan lide mig. Det er forfærdeligt at ha det sådan! 

Min datter blir smådrillet i børnehaven, men ikke noget i nærheden af mobning, men jeg ved at børnehaven har meget fokus på at alle skal være søde ved hinanden, man kalder ikke hinanden ting og sager og man holder ikke nogen udenfor! 

Men fornemmer jeg at drillerne blir værre er jeg ikke bleg for at tage fat i børnehaven og få en dialog igang! Det er SÅ vigtigt for mig at det blir stoppet i tide!

jeg sys du gør det helt rigtige, det er jo ikke sikkert at det udvikler sig, men tænk hvis det gør og man ik tager det alvorligt! 

Jeg har sagt med det samme jeg fandt ud af at han var ked af det, at hun skulle tage fat i børnehaven.

Jeg siger hellere ikke at mobning ikke foregår. Har selv været der. Og kender alt til din følese om at folk ikke kan lide mig.

Jeg ved hvordan det er at havde problemer og føle hele er efter KUN mig.
Men jeg vil da gøre altid i HELE verden for ikke at give den føles videre til mit barn.

Husk nu stadig at børn er børn og de lære deres opførelse af dem de kigger på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2014

MyLove E

Muhmi skriver:

Og du har bare værsågod at holde dig væk fra tråden

Det kan godt være DU synes det er i orden at drille dit barn, men hvis du nogensinde mødte mit barn og kaldte ham Silas-Pilas så kunne du godt regne med at du fik en syngene flad af mig.

Og jeg opfører mig ordentligt. Det er dig der er mega flabet og overreagerer med 6-7 udråbstegn i dit andet svar til mig. Så slap selv af moster.

Så har du jo ikke læst hvad jeg skriver MOSTER!

Med det samme du skrev at han var ked af det og blev slået skrev jeg at du skulle kontakte børnehaven. Men den del har du overset, fordi jeg ikke ae dig fint på kinden...

Ingen skal drilles så de bliver kede af det.

Anmeld

22. maj 2014

Karina84

Muhmi skriver:

Hvis I nu ville holde jer til hvad det er jeg spørger om istedet for at begynde at pege fingre så kunne det være at jeg ville svare jer i en lidt anden tone, der bliver alt for hurtigt lagt vægt på en masse andet end det jeg spørger ind til, nemlig ikke MIN eller hvad jeres mening om mig er. Jeg kunne egentlig ikke være mere ligeglad.

Og jeg slapper skam helt af, ved ikke rigtig hvor du får det fra at jeg ikke er afslappet.

Igen, du udtaler dig om noget du ikke ved noget om, men kommer med en masse fine konklusioner omkring hvad du mener der sker.

Altsaa du spørger jo ret aabent om, hvordan du skulle eller skal reagere. Saa jeg kan godt forstaa at der kommer mange synspunkter paa sagen og de eksempler du kommer med. 

Ligesom du gerne vil have at folk svarer pænt, saa skal du jo ogsaa. Blot en lille tanke, jeg har indtrykket at du ikke holder dig tilbage irl. og heller ikke i det skrevne. Tit kan det bare nemt opfattes haardere end det er ment, ogsaa fra din side af.

Undskyld, bare en sidebemærkning 

Desuden kan jeg godt forstaa at du bliver bekymret for din lille dreng, det vil vi alle, naar det er vores egne smaa pus det gaar udover. Jeg synes at det er fint at du har snakket med pædagogerne i dag og dejligt at hun har lyttet 

Anmeld

22. maj 2014

Muhmi

MyLove E skriver:

Så har du jo ikke læst hvad jeg skriver MOSTER!

Med det samme du skrev at han var ked af det og blev slået skrev jeg at du skulle kontakte børnehaven. Men den del har du overset, fordi jeg ikke ae dig fint på kinden...

Ingen skal drilles så de bliver kede af det.

Hvorfor skulle du ae mig på kinden? Det har jeg ikke behov for. Du skrev jo selv at du kun gik udfra det første indlæg i dit første svar. Da jeg så skriver at der er mere i det begynder du at flippe ud med udråbstegn og opføre dig som et barn.....

Anmeld

22. maj 2014

MyLove E

Muhmi skriver:

Hvorfor skulle du ae mig på kinden? Det har jeg ikke behov for. Du skrev jo selv at du kun gik udfra det første indlæg i dit første svar. Da jeg så skriver at der er mere i det begynder du at flippe ud med udråbstegn og opføre dig som et barn.....

Sagde barnet som slettede mig på face med det samme. ..

Du er sku for sjov, altså på den træls måde :-)

Anmeld

22. maj 2014

Muhmi

Karina84 skriver:

Altsaa du spørger jo ret aabent om, hvordan du skulle eller skal reagere. Saa jeg kan godt forstaa at der kommer mange synspunkter paa sagen og de eksempler du kommer med. 

Ligesom du gerne vil have at folk svarer pænt, saa skal du jo ogsaa. Blot en lille tanke, jeg har indtrykket at du ikke holder dig tilbage irl. og heller ikke i det skrevne. Tit kan det bare nemt opfattes haardere end det er ment, ogsaa fra din side af.

Undskyld, bare en sidebemærkning 

Desuden kan jeg godt forstaa at du bliver bekymret for din lille dreng, det vil vi alle, naar det er vores egne smaa pus det gaar udover. Jeg synes at det er fint at du har snakket med pædagogerne i dag og dejligt at hun har lyttet 

Det er også fair nok at der kommer synspunkter og folk tager noget som de lige vil kommentere på, men når jeg bliver kaldt sippet og beskyldt for at overreagere og andre får det til at lyde som om jeg står og farer i flint overfor de her unger (fordi de altid forestiller sig det værste om folk) så ja, så tager jeg det til mig og nej det er ikke skønlitteratur jeg kommer med her, men det forventer man vel heller ikke når man peger fingre af mig?

Anmeld

22. maj 2014

Muhmi

MyLove E skriver:

Sagde barnet som slettede mig på face med det samme. ..

Du er sku for sjov, altså på den træls måde :-)

Hvorfor fanden skulle jeg være venner med én som dig?

Anmeld

22. maj 2014

MyLove E

Muhmi skriver:

Hvorfor fanden skulle jeg være venner med én som dig?

Anmeld

22. maj 2014

Karina84

Muhmi skriver:

Det er også fair nok at der kommer synspunkter og folk tager noget som de lige vil kommentere på, men når jeg bliver kaldt sippet og beskyldt for at overreagere og andre får det til at lyde som om jeg står og farer i flint overfor de her unger (fordi de altid forestiller sig det værste om folk) så ja, så tager jeg det til mig og nej det er ikke skønlitteratur jeg kommer med her, men det forventer man vel heller ikke når man peger fingre af mig?

Nej man gaar jo hurtigt i forsvarsposition saa, og det kan jeg godt forstaa.

Nogen gange skal man maaske bare trække vejret en gang eller to, og saa tænke paa at der helt sikkert ikke sidder et ondt menneske bag den anden skærm, og saa bare lade det sive igennem. Igen fordi de hurtigt kan komme til at lyde mere negativt end det maaske lige var ment 

Hmm haha det lyder som om jeg er fyldt med god karma og 60'er vibes i dag, jeg er vist født i det forkerte aarti 

Anmeld

22. maj 2014

Muhmi

MyLove E skriver:

Ja du tror du er dygtig, men du har jo tydeligvis selv ville slette mig siden du gik ind på min profil så du skal ikke tro at du er hævet over mig ved at sende sådan en smiley......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.