Er det et faresignal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2014

bøllen

Stop nu bare... Hvad får du ud af det?

Og jo jeg har vist hensyn... Der har været mange ting jeg ikke har skrevet som jeg gerne ville.. Men det kan du jo ikke se...

Tjaa hvad får du ud af at være grov ?? Selvtilfredshed ??

Stop selv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2014

bøllen

MyLove E skriver:

Der vil jeg gerne lige sige noget. Jeg har ALDRIG bedt dig om at behandle mig anderledes.

Jeg har nu heller ikke, men hun skrev at det var nemmere at sparke til en der ligger ned.

måske man skulle feje foran sin egen dør først ??

Anmeld

22. maj 2014

MyLove E

bøllen skriver:

Jeg har nu heller ikke, men hun skrev at det var nemmere at sparke til en der ligger ned.

måske man skulle feje foran sin egen dør først ??

Anmeld

22. maj 2014

Muhmi

bøllen skriver:

Tjaa hvad får du ud af at være grov ?? Selvtilfredshed ??

Stop selv 

Smut nu bare ud af debatten... Hvad er det du vil???? Jeg stopper ikke, det er min debat og hvis du ikke kan lide lugten kunne du tage at hoppe ud.....

Anmeld

22. maj 2014

bøllen

Muhmi skriver:

Smut nu bare ud af debatten... Hvad er det du vil???? Jeg stopper ikke, det er min debat og hvis du ikke kan lide lugten kunne du tage at hoppe ud.....

Jeg smutter ingen steder :-)

jeg har lov at skrive ligeså vel som dig . Ikke mit problem du ikke kan tåle at få tilbage uden at blive grov.. 

Anmeld

22. maj 2014

Mack

bøllen skriver:

jeg har lov at skrive ligeså vel som dig . Ikke mit problem du ikke kan tåle at få tilbage uden at blive grov.. 

Det der, det er terror. Du indrømmer at du bevidst skriver kun for at give igen. Hun har bedt dig pænt om at trække dig, og det er faktisk hendes debat. Jeres ping-pong retorik er kedelig at læse, og det eneste I bidrager med, er, at vi ikke kan debattere mere. Jeg er træt af at I ødelægger det for andre.

Anmeld

22. maj 2014

Laulund87

Gud hvor er I dog barnlige i den her tråd

Lad dog Muhmi være, har jeg næsten lyst til at sige! Tænk at en tråd om mobning udvikler sig til noget nær det samme

Forstår sgu godt Muhmi svarer skarpt tilbage med de provokerende svar der efterhånden kommer.

Anmeld

22. maj 2014

bøllen

Mack skriver:

Det der, det er terror. Du indrømmer at du bevidst skriver kun for at give igen. Hun har bedt dig pænt om at trække dig, og det er faktisk hendes debat. Jeres ping-pong retorik er kedelig at læse, og det eneste I bidrager med, er, at vi ikke kan debattere mere. Jeg er træt af at I ødelægger det for andre.

Nu er ts faktisk selv temmelig grov i sit sprog . Hvilket jeg svarer på.

Anmeld

22. maj 2014

Muhmi

bøllen skriver:

Du skriver da bare til du bliver blå i krydderen... Gider ikke befinde mig på dit niveau mere.....

Anmeld

22. maj 2014

Mack

bøllen skriver:

Nu er ts faktisk selv temmelig grov i sit sprog . Hvilket jeg svarer på.

Jeg har siddet og læst alle indlæggene. Jeg synes ikke, at hun er gået over stregen i sine svar til jer, men jeres opførsel er, som Laulund87 siger, praktisk talt mobberi. I har redegjort for jeres holdninger, fint, men alt hvad I har skrevet efter det har været for at provokere hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.