Så blev de fyret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2014

Frk.S

førstebarn21 skriver:

Det gør jeg skam også

Men jeg syntes det er en gang hysteri rent lige ude sagt, ja de gjorde noget man ikke må - en reprimande er fint, det lyder som om de zig zagede ind og ud mellem toge - det gjorde de jo ikke, der kommer ikke noget tog.

De er udd. pædagoer og lavede en fejl og jo det mener jeg det er, og nu er de så fyret, lynchet i medierne og for ufatteligt svært ved at finde et job pga. medierne, og jeg ønsker de skal få job inde for deres felt, ikke gå ned med flaget.

Så fordi de var heldige at der ikke lige kom et tog, så er det ikke så slemt?
Ville du synes det var ok hvis de havde haft dit barn med i flokken?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2014

lycly

Jeg synes at den hetz der har kørt på dem i medierne er for meget, men en fyring var på sin plads!
Jeg var flejnet FULDSTÆNDIG hvis et af børnene havde været mit. Det er IKKE en fejl at TO mennesker beslutter at løbe over en masse togskinner med en flok børn som de har ansvaret for. Man lægger sine børns liv i pædagogers hænder hver eneste dag i den tro at det kan man være helt tryg ved. Den tillid bryder de pædagoger og de gambler med andres børns liv.
Ikke i orden!

Anmeld

30. marts 2014

serinasmor

Jeg synes det er ret overdrevet at fyre dem...

Der er masser af steder i hvert fald i jylland hvor du SKAL gå over spor når du står af toget eller skal på....

Og ja jeg ved godt det ikke er 8 -men er der ingen skiltning og ser man sig for -ser jeg ingen forskel ..

Anmeld

30. marts 2014

Frk.S

serinasmor skriver:

Jeg synes det er ret overdrevet at fyre dem...

Der er masser af steder i hvert fald i jylland hvor du SKAL gå over spor når du står af toget eller skal på....

Og ja jeg ved godt det ikke er 8 -men er der ingen skiltning og ser man sig for -ser jeg ingen forskel ..

Jamen for pokker nu er det ikke mange steder i Jylland de har gjort det. De har gjort det et sted hvor der er tydelige skilte hvor der står det er strengt forbudt og forbundet med livsfare at krydse der. De har gjort det et sted hvor der flere gange har været personpåkørsler.
At der så er andre steder i landet hvor det måske er knap så farligt er da fuldstændig irrelevant.

Anmeld

30. marts 2014

L&V

Jeg syntes en fyring er voldsomt.. Og jeg syntes denne hetz der køres mod dem er ekstrem og der er ingen tanke på hvor meget det ødelægger deres liv.. Ja de har begået en fejl og mon de ikke har lært af det..

Jeg tænker bare, hva med den dreng der blev forbrændt i ansigtet pga. en pædagog hældte tændvæske på mens de stod der, der var ingen fyring men det er i mine øjne værre, hva med den dreng der var ved at blive kvalt i sand der skete heller ikke noget med dem der havde opsyn.. Ej jeg syntes det er noget forskruet

Anmeld

30. marts 2014

Frk.S

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Jeg syntes en fyring er voldsomt.. Og jeg syntes denne hetz der køres mod dem er ekstrem og der er ingen tanke på hvor meget det ødelægger deres liv.. Ja de har begået en fejl og mon de ikke har lært af det..

Jeg tænker bare, hva med den dreng der blev forbrændt i ansigtet pga. en pædagog hældte tændvæske på mens de stod der, der var ingen fyring men det er i mine øjne værre, hva med den dreng der var ved at blive kvalt i sand der skete heller ikke noget med dem der havde opsyn.. Ej jeg syntes det er noget forskruet

Jeg synes heller ikke man skal køre hetz mod dem. Og jeg håber selvfølgelig de kommer ordentligt videre.

Men grunden til at du synes eksemplet med drengen der blev forbrændt var værre, er vel fordi de rent faktisk gik galt? Hvis den pædagog også havde været heldig og det ikke gik galt, så havde den vel heller ikke været længere? Hvis nu der var kommet et tog og en eller flere børn var blevet dræbt, havde episoden med bålet så stadig været værre?

De har bevidst valgt at løbe en risiko med disse børn.... og det er bare ikke ok.

Anmeld

30. marts 2014

L&V

Frk.S skriver:

Jeg synes heller ikke man skal køre hetz mod dem. Og jeg håber selvfølgelig de kommer ordentligt videre.

Men grunden til at du synes eksemplet med drengen der blev forbrændt var værre, er vel fordi de rent faktisk gik galt? Hvis den pædagog også havde været heldig og det ikke gik galt, så havde den vel heller ikke været længere? Hvis nu der var kommet et tog og en eller flere børn var blevet dræbt, havde episoden med bålet så stadig været værre?

De har bevidst valgt at løbe en risiko med disse børn.... og det er bare ikke ok.

Til dels ja også tænker jeg os at folk går over vejen 100 gange hvor der ikke er en fodgænger overgang men det siger man ikke noget til..

Lige den med ilden er jo bare idioti tænker jeg

Anmeld

30. marts 2014

Frk.S

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Til dels ja også tænker jeg os at folk går over vejen 100 gange hvor der ikke er en fodgænger overgang men det siger man ikke noget til..

Lige den med ilden er jo bare idioti tænker jeg

De gik ikke over en vej, de krydsede 8 jernbane spor et sted hvor der jævnligt kommer tog og hvor udsynet er rigtig skidt. Et sted hvor der står at det er strengt forbudt og forbundet med livsfare at krydse. Synes ikke rigtig det kan sammenlignes.

Dog håber jeg da heller ikke at pædagoger kunne finde på at trække 17 børn over en vej udenfor fodgængerfelt HVIS der var et i nærheden.

Vi er enige om at den med ilden er idioti. Men det er det her da i den grad også..... muligvis kombineret med dovenskab.

Anmeld

30. marts 2014

Pcokate

Det var godt de blev fyret og jeg håber aldrig de får job hvor de har ansvar for andres ve og vel igen. 

Tåbeligt at bryde loven, vise børnene at det er ok og udsætte børn god livsfare. 

Anmeld

30. marts 2014

Mortil223

Frk.S skriver:

Så fordi de var heldige at der ikke lige kom et tog, så er det ikke så slemt?
Ville du synes det var ok hvis de havde haft dit barn med i flokken?

Jeg har ikke på et eneste tidspunkt skrevet det var ok det de gjorde, jeg skrev en reprimande var på sin plads - ergo jeg syntes ikke det er ok, men en fyring er overdrevet og ja det ville jeg også mene hvis mit barn var imellem dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.