Så blev de fyret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2014

mpr

Laulund87 skriver:

Heldigvis!

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article2249420.ece

Synes det er fint de er blevet fyret.. Men hvad ville også være det modsatte for mig kunne SFH'en ikke gøre andet, pædagogerne har lavet et tillidsbrud og medmindre de ville ende med at skulle lave vagt planer så de 2 aldrig kom ud af huset uden en anden og slet ikke måtte være sammen så tvivler jeg meget på at SFH'en ville få særlig mange nye børn ind.. Plus havde det været mit barn, og pædagogerne var blevet så havde jeg overflyttet dem til en anden SFH..

Håber inderligt at de to "pædagoger" (særlig pædagogiske er de ikke hvis de går med hovedet under armen og laver sådanne ting!) ikke kommer til at arbejde med børn igen, for det har de tydeligvis ikke kompetance til..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2014

Mortil223

http://www.bt.dk/danmark/tog-boern-med-igennem-jernbane-omraade-foraeldre-utilfredse-med-paedagogfyring

Selv flere af forældrene mener det er overdrevet at fyre dem, og de er kompetente pædagoger.

Så at skrive de aldrig skal have med børn igen osv. uden at kende dem, syntes jeg simpelthen er over grænsen.

Anmeld

30. marts 2014

Frk.S

førstebarn21 skriver:

http://www.bt.dk/danmark/tog-boern-med-igennem-jernbane-omraade-foraeldre-utilfredse-med-paedagogfyring

Selv flere af forældrene mener det er overdrevet at fyre dem, og de er kompetente pædagoger.

Så at skrive de aldrig skal have med børn igen osv. uden at kende dem, syntes jeg simpelthen er over grænsen.

Selvom nogen synes det er overdrevet, behøver vi vel ikke alle være enige i det? Der er sikkert også flere af forældrene der synes det er ganske rimeligt.

Anmeld

30. marts 2014

Mortil223

Frk.S skriver:

Selvom nogen synes det er overdrevet, behøver vi vel ikke alle være enige i det? Der er sikkert også flere af forældrene der synes det er ganske rimeligt.

Det har jeg da vist heller ikke skrevet nogen steder?

Anmeld

30. marts 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg synes, det er så nemt at dømme pædagogerne.

Det er der rigtig mange,som er rigtig gode til...

det ER dumt, det der er blevet gjort! VIRKELIG dumt.

Da jeg læste artiklen, lagde jeg mærke til, hvor meget man havde blussede det op, og skrevet om at de kunne dø osv....

Vi er ALLE mennesker...vi laver fejl og dumheder....Det er SÅ nemt at sidde bag en skærm og dømme!

Jeg har læst at en masse forældre er dybt ulykkelige over de er blevet fyret........

TÆNK hvor meget magt medierne har....

Jeg er SÅ træt af de er gode til at blusse en masse ting.

Anmeld

30. marts 2014

Frk.S

førstebarn21 skriver:

Det har jeg da vist heller ikke skrevet nogen steder?

Jo, du skriver at det er over grænsen at sige de ikke skal arbejde med børn længere.
Men det er vi jo nu engang nogen der synes at de ikke skal (garanteret også flere af forældrene) på trods af at et par forældre er utilfredse med fyringen.

Anmeld

30. marts 2014

Mortil223

Frk.S skriver:

Jo, du skriver at det er over grænsen at sige de ikke skal arbejde med børn længere.
Men det er vi jo nu engang nogen der synes at de ikke skal (garanteret også flere af forældrene) på trods af at et par forældre er utilfredse med fyringen.

Nej det gør jeg ikke

jeg skriver følgende:

Hvilket betyder at folk tæt på dem, mener de har nogle gode kompetencer og er triste over det hele, så at folk der ikke kender dem sidder og dømmer dem bag en skærm - syntes JEG er over grænsen, jeg har fra start skrevet jeg, jeg har ikke udtrykket noget som et fakta, men som en personlig holdning.

Anmeld

30. marts 2014

L&V

Frk.S skriver:

Den går vel begge veje;-)

Anmeld

30. marts 2014

Frk.S

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Den går vel begge veje;-)

Det gør det helt sikkert. Jeg har på intet tidspunkt skrevet at det var over grænsen at mene de ikke burde fyres.
Jeg er uenig.... men sådan er det jo.

Anmeld

30. marts 2014

Frk.S

førstebarn21 skriver:

Nej det gør jeg ikke

jeg skriver følgende:

Hvilket betyder at folk tæt på dem, mener de har nogle gode kompetencer og er triste over det hele, så at folk der ikke kender dem sidder og dømmer dem bag en skærm - syntes JEG er over grænsen, jeg har fra start skrevet jeg, jeg har ikke udtrykket noget som et fakta, men som en personlig holdning.

Ja, nogle af forældrene.

Om man kender dem eller ej, bestemmer vel ikke om man kan have en holdning til om de kan passe på børn, når de kan finde på noget så tåbeligt.

Der er ingen der har sagt noget om deres person, at de dårlige mennesker eller lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.