Så blev de fyret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2014

Troldemommi

Mor og meget mere skriver:

Det var da en underlig indstilling på en debatside. 

Ja måske, men jeg syntes tit de her debatter går for vidt, så jeg vælger at bremse den med det samme, men jeg ville bare sige min ærlige mening 

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2014

SandraXOXO

Så kan de lærer det. Og det håber jeg så de har lært nu for det var fuldstændig unødvendigt det de gjorde. At udsætte andre menneskers børn for fare når man skulle forestille sig at passe på dem. For dårligt!

Anmeld

29. marts 2014

Havre74

Laulund87 skriver:

Heldigvis!

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article2249420.ece

Godt de blev fyret. Det burde de være blevet med det samme.

Efter min mening burde de ikke have lov til at passe børn mere i deres liv, deres karriere som pædagog burde være forbi.

De bør slet ikke få lov til at få ansvar for andres børn, ej heller voksne for den sags skyld.

Anmeld

29. marts 2014

Morgensol

Der er jo også det aspekt at der sidder en lokofører i togene! Ét er at komme ud for en selvmorder! Det er forfærdeligt nok i sig selv og ødelægger selv den stærkeste person! Men tænk sig at køre en hel flok børn ned!!!

Som skrevet arbejder jeg selv i DSB, men har (7-9-13) aldrig været ude for en påkørsel selv! Jeg har været ualmindelig tæt på og det er bare slet slet ik sjovt!!

Anmeld

29. marts 2014

Laulund87

førstebarn21 skriver:

så var situationen jo fuldstændig anderledes!

Det giver jo sig selv men der skete ikke noget, de lavede en fejl og bliver lynchet i medierne, en reprimande har været tilstrækkelig i min verden, en fyring er total overdrevet.

En fejl vurdering og de mennesker får ekstrem svært ved at få job igen..

Heldigvis. I hvert fald at de ikke får lov til at arbejde med børn igen. De kan ikke tage ansvar for dem når de er så inkompetente.

Anmeld

29. marts 2014

Bare gæst

En fyrring var på sin plads - længere er den bare ikke!

Anmeld

29. marts 2014

Mortil223

Laulund87 skriver:

Heldigvis. I hvert fald at de ikke får lov til at arbejde med børn igen. De kan ikke tage ansvar for dem når de er så inkompetente.

Det håber jeg ikke, jeg ønsker nemlig ikke død og ødelæggelse for mine medmennesker.

Jeg håber der findes en fornuftig arbejdsplads der ser bort fra alt det her medie hysteri, der kigger på deres kvalifikationer og giver dem et job.

Anmeld

29. marts 2014

Frk.S

førstebarn21 skriver:

Det håber jeg ikke, jeg ønsker nemlig ikke død og ødelæggelse for mine medmennesker.

Jeg håber der findes en fornuftig arbejdsplads der ser bort fra alt det her medie hysteri, der kigger på deres kvalifikationer og giver dem et job.

Det har jo intet at gøre med at ønske død og ødelæggelse for sine medmennesker. Det handler om at de ganske enkelt ikke er kompetente til at have ansvaret for en flok børn.

Jeg håber da for dem at de får nye jobs og kommer ordentligt videre med deres liv. Men jeg håber ikke at de bliver ansat til at passe på børn.
Nu bor jeg jo så i byen, og jeg ville i hvert fald ikke ønske at de blev ansat i mit barns institution.

Anmeld

29. marts 2014

Laulund87

førstebarn21 skriver:

Hold da op hvor du overtolker.. Hvad med at argumentere og debattere ordentligt?

Død, ødelæggelse og hysteri? Wauw

Anmeld

29. marts 2014

Mortil223

Laulund87 skriver:

Hold da op hvor du overtolker.. Hvad med at argumentere og debattere ordentligt?

Død, ødelæggelse og hysteri? Wauw

Det gør jeg skam også

Men jeg syntes det er en gang hysteri rent lige ude sagt, ja de gjorde noget man ikke må - en reprimande er fint, det lyder som om de zig zagede ind og ud mellem toge - det gjorde de jo ikke, der kommer ikke noget tog.

De er udd. pædagoer og lavede en fejl og jo det mener jeg det er, og nu er de så fyret, lynchet i medierne og for ufatteligt svært ved at finde et job pga. medierne, og jeg ønsker de skal få job inde for deres felt, ikke gå ned med flaget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.