førstebarn21 skriver:
Der står et par steder, godt de har mistet job (så er man skadefro) jeg håber ikke de nogensinde får job med børn igen for det har de tydeligvis kompetence til (ergo man udtaler sig om deres faglige niveau)
og jeg mener ikke det er iorden at udtale sig sådan om andre mennesker, men det er min personlige holdning.
Jeg mener det var i overkanten at fyrer dem, lige så vel som nogle af forældrene gør.
Lig igen mærke til jeg ikke skriver alle forældre, eller giver udtryk for fakta.
Jeg er ikke skadefro men mener at hvis man udsætter bærn bevidst for livsfare som det var tilfældet. Så er det da fagligt forkasteligt og de bør seriøst finde sig et andet erhverv.
Jeg vil absolut ikke bryde mig om at vide at folk der tager sådan nogle valg, passede mit barn. Og hvis de nu var blevet påkørt (spm åbenbart ikke er en sjældenhed der), vil en reprimande så været nok? Nej vel. Men svineheld skal da ikke belønnes.
Pædagoger er jo med til at give børn de rigtige værdier og kunne skelne mellem forkert og rigtigt og det formåede de bestemt ikke...
7-9-13 håber jeg at denne nyhed har bragt debat i samtlige institutioner (pædagoger, medarbejder og ledere imellem) så reglerne ligger klare og lign. Tilfælde ikke forefindes.
Anmeld