Så blev de fyret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2014

Frk.S

førstebarn21 skriver:

så var situationen jo fuldstændig anderledes!

Det giver jo sig selv men der skete ikke noget, de lavede en fejl og bliver lynchet i medierne, en reprimande har været tilstrækkelig i min verden, en fyring er total overdrevet.

En fejl vurdering og de mennesker får ekstrem svært ved at få job igen..

Jamen... nej egentlig ikke. For det er stadig præcis den samme handling de har udført.... De skal da ikke straffes mildere fordi de var heldige...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Monica P skriver:

Jeg gider ikke diskutere med dig, jeg skrev bare min mening 

Det var da en underlig indstilling på en debatside. 

Anmeld

29. marts 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
førstebarn21 skriver:

så var situationen jo fuldstændig anderledes!

Det giver jo sig selv men der skete ikke noget, de lavede en fejl og bliver lynchet i medierne, en reprimande har været tilstrækkelig i min verden, en fyring er total overdrevet.

En fejl vurdering og de mennesker får ekstrem svært ved at få job igen..

Så det er bare et spørgsmål om at slippe heldigt fra det? Hvis jeg som lærer har elever med i min bil og vurderer, at de ikke behøver bruge sele, og at jeg godt kan køre 100 i timen, hvor begrænsningen er 80, så er det kun fyringsgrundlag, hvis jeg kører galt? 

Anmeld

29. marts 2014

Hvem?

Laulund87 skriver:

Heldigvis!

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article2249420.ece

Helt okay og det skulle de have været på stedet - mere snotdum har man da ikke lov at være!

Anmeld

29. marts 2014

vitapigen

Synes også det her er kørt helt helt op...

Noget andet er, så har min datters dagplejemor dem jævnligt over togskinnerne for at kommer over til en gammel skovbørnehave. Det er lavet til at man kan gå over, men de skal stadig kigge sig for om der kommer tog. Jeg har ikke tænkt at der var noget galt i det. Det er jo i princippet ikke værre end at krydse en vej hvor der ikke er fodgængerovergang...

Anmeld

29. marts 2014

Frk.S

vitapigen skriver:

Synes også det her er kørt helt helt op...

Noget andet er, så har min datters dagplejemor dem jævnligt over togskinnerne for at kommer over til en gammel skovbørnehave. Det er lavet til at man kan gå over, men de skal stadig kigge sig for om der kommer tog. Jeg har ikke tænkt at der var noget galt i det. Det er jo i princippet ikke værre end at krydse en vej hvor der ikke er fodgængerovergang...

Jo, det er meget værre end at krydse en vej.
For der hvor det er foregået, er det IKKE lavet til at man kan gå over.
Det er jo ikke for sjov, at der er diverse advarselsskilte, hvor der står at det er strengt forbudt at krydse over der pga. livsfare.

Der har været op til flere påkørsler lige netop dér!!!

Anmeld

29. marts 2014

Laulund87

Frk.S skriver:

Det er jo ikke for sjov, at der er diverse advarselsskilte, hvor der står at det er strengt forbudt at krydse over der pga. livsfare.

Jeg kender også stedet og det er så farligt! Der er forskel på togskinner og hvor mange der er..

Anmeld

29. marts 2014

Frk.S

Laulund87 skriver:

Jeg kender også stedet og det er så farligt! Der er forskel på togskinner og hvor mange der er..

Nemlig!!

Anmeld

29. marts 2014

vitapigen

Frk.S skriver:

Okay jeg kender ikke stedet...

Anmeld

29. marts 2014

Frk.S

vitapigen skriver:

Okay jeg kender ikke stedet...

Det gør jeg... og har desværre selv siddet i ét af de tog der har påkørt en person.

Så jeg tager bestemt ikke let på deres enorme dumhed og tænker så er det da ikke værre. Jo, for det kunne være gået grueligt galt.... og den risiko skulle de bare under ingen omstændigheder have løbet mens de skulle forestille sig at passe på andres børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.