Så blev de fyret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.930 visninger
84 svar
221 synes godt om
28. marts 2014

Laulund87

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2014

M &.I

Laulund87 skriver:

Heldigvis!

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article2249420.ece

Ej Det er ikke spor sjovt det her.. men heldigvis det ikke sket noget ..

Anmeld

28. marts 2014

Mortil223

overdrevet at fyre dem, en reprimande havde været tilstrækkelig

Anmeld

29. marts 2014

Morgensol

førstebarn21 skriver:

overdrevet at fyre dem, en reprimande havde været tilstrækkelig

Så du sys det er okay at de har gamblet med ungers liv?! For det er hvad de har gjort!! Havde det været mine børn var jeg flejnet fuldstændig ud! Alle normale mennesker kan da se at det er total uansvarligt og virkelig dumdristigt det de har gjort!! Jeg arbejder selv i DSB, og fatter virkelig folk der leger med deres liv på den måde! Og da slet ik andres!!

Desuden handler det vel i lige så høj grad om at sende et signal om at det bare ik, under nogen omstændigheder, er acceptabelt det de har gjort! Havde de kun givet dem en reprimande, havde de jo i princippet sagt at det var ok det de gjorde!! 

Anmeld

29. marts 2014

Frk.S

Morgensol skriver:

Så du sys det er okay at de har gamblet med ungers liv?! For det er hvad de har gjort!! Havde det været mine børn var jeg flejnet fuldstændig ud! Alle normale mennesker kan da se at det er total uansvarligt og virkelig dumdristigt det de har gjort!! Jeg arbejder selv i DSB, og fatter virkelig folk der leger med deres liv på den måde! Og da slet ik andres!!

Desuden handler det vel i lige så høj grad om at sende et signal om at det bare ik, under nogen omstændigheder, er acceptabelt det de har gjort! Havde de kun givet dem en reprimande, havde de jo i princippet sagt at det var ok det de gjorde!! 

Fuldstændig enig.

Jeg synes ikke det er overdrevet - men på sin plads - at de er blevet fyret.

Anmeld

29. marts 2014

Mortil223

En reprimande havde været helt fint, syntes den er blæst fuldstændigt hysterisk op den sag, lyder som om de har bundet dem fast til skinnerne.

Forkert at krydse dem ja, men så er det altså heller ikke værre.

Anmeld

29. marts 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
førstebarn21 skriver:

En reprimande havde været helt fint, syntes den er blæst fuldstændigt hysterisk op den sag, lyder som om de har bundet dem fast til skinnerne.

Ulovligt og livsfarligt - ikke bare forkert. Hvis ikke dette skulle udløse en fyring, hvad skulle så? Lad os sige, vi udelod det farlige i situationen, og der "kun" var tale om et lovbrud - som hvis de havde begået butikstyveri med børnene som vidner - ville det så i sig selv ikke være rigelig grund til at fyre dem? Og her kommer så det livsfarlige oveni. 

Jeg kan slet ikke forstå, det kan diskuteres. 

Anmeld

29. marts 2014

Dinna88

Mor og meget mere skriver:

Ulovligt og livsfarligt - ikke bare forkert. Hvis ikke dette skulle udløse en fyring, hvad skulle så? Lad os sige, vi udelod det farlige i situationen, og der "kun" var tale om et lovbrud - som hvis de havde begået butikstyveri med børnene som vidner - ville det så i sig selv ikke være rigelig grund til at fyre dem? Og her kommer så det livsfarlige oveni. 

Jeg kan slet ikke forstå, det kan diskuteres. 

Enig.

Gad vide om folk ville diskutere det, hvis nogle af børnene rent faktisk blev ramt af et tog. 

Jeg har fra starten af sagt, at en fyring var det rette. Jeg ville ALDRIG lade mine børn blive passet af dem.

Anmeld

29. marts 2014

Troldemommi

Det er ikke smart det de gjorde og de har fortjent en form for straf, men ligefrem at fyre dem det syntes jeg er en for hård straf, herre Gud pædagoger er kun mennesker og de laver fejl ligesom alle os andre dødelige 

Monica

Anmeld

29. marts 2014

Frk.S

førstebarn21 skriver:

Så er det ikke værre?

Hvad så hvis det rent faktisk var gået så galt som det kunne være gået? Nu skete der ikke noget (og gudskelov for det) men var det værst tænkelige sket, ville du så også have ment at det ikke var værre?

Bare fordi de var heldige og deres enorme dumhed og dovenskab ikke fik alvorligere konsekvenser, så skal de da stadig ikke have lov at have ansvaret for andres børn, når det er sådan de vælger at passe på dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.