Det er heller ikk fordi at logikken behøver at være logisk/rationel
men det kunne jo godt være at der var nogen sammenhænge i dit hoved der gjorde at DERFOR synes du det er klamt 
det er der så ikke, så gætter på det ligeså meget måske er fordi du altid har været vant til a gøre sådan?
(og det er også fint)
Nej -Derhjemme var det et skrift pr uge.
Og ved min kæreste var der ingen grænser,men hans mor brugte også brødkniven til at rense negle inden den røg i skuffen igen uden vask
(bræksmiley
Men der er kommet med tiden ,især i forbindelse med mit arbejde fordi via kurser i hygiejne har set hvor mange bakterier f.eks der er på et stykke håndsæbe og på en krop der har været i bad .
Så det man tror er rent, er bestemt ikke rent bare til orientering .Du koger dig jo ikke op i skeden eller i skridtet-eller hælder sprit i alle kroge og hjørner,så selv om man umiddelbart er ren er der jo mange bakterier man tørrer ud i et håndklæde.
Der gror rigtig mange bakterier på et håndklæde i løbet af en uge,ikke noget vi bliver syge af fordi vi er vant til dem,men de er der alligevel 
Så tror jeg er lidt miljøskadet og nok også lidt sær lige på personlig hygiejne 
Anmeld