Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bruger håndklæde 1 gang og så til vask. Synes ikke om at bruge det igen.
Sengetøj bliver skiftet hver søndag.
MKBP skriver: Okay - tak for svar :-) Hvis du mangler lidt at rive i, kommer du bare forbi her hos os ;-)
Okay - tak for svar :-) Hvis du mangler lidt at rive i, kommer du bare forbi her hos os ;-)
Tak for det... Men tror nu, at jeg sagtens kan holde mig selv beskæftiget herhjemme
Kay skriver: Nogle gange sætter debatter her inde gang i min tanke strøm... og det gjorde den omkring hvem der sov nøgne... Der blev i tråden spurgt om ikke folk der sov møgne var bange for at deres egne vaginale safter endte med at være det man lå og puttede med oppe ved hoved...Jeg kom med min forklaring på hvorfor jeg ik er bange for det... og har efterfølgende tænkt over... når nu nogle tænker sådan... vasker i så også håndklæder hver gang i har været i bad? Altså med samme tese om vaginale safter fra sidst i ansigtet eller?Så hvor tit vasker i håndklæder?Smid også gerne en komentar eller tanke
Nogle gange sætter debatter her inde gang i min tanke strøm... og det gjorde den omkring hvem der sov nøgne... Der blev i tråden spurgt om ikke folk der sov møgne var bange for at deres egne vaginale safter endte med at være det man lå og puttede med oppe ved hoved...Jeg kom med min forklaring på hvorfor jeg ik er bange for det... og har efterfølgende tænkt over... når nu nogle tænker sådan... vasker i så også håndklæder hver gang i har været i bad? Altså med samme tese om vaginale safter fra sidst i ansigtet eller?Så hvor tit vasker i håndklæder?Smid også gerne en komentar eller tanke
Jeg har valgt andet da jeg ca bruger håndklæderne 1-2-3 gange og så ryger de til vask
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128