hvor tit vasker i håndklæder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

-Sigrid- skriver:

Det virker passende, hvis det skal være fordi at man skal gøre rent efter sig

Hahaha! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

Kay

-Sigrid- skriver:

Ej fair nok  Da Nethe sov ved os slimede vi også kun i sofaen, det andet syntes jeg også ulækkert 

Skifter i lagen lige efter I har slimet, eller hvordan  

Ja for når det endelig bliver såååå slimet er det for slimet at sove i

Anmeld

28. december 2013

Mother-love

Jeg har stemt hver gang jeg har været i bad. Jeg bruger maks et håndklæde 2-3 gange og så ryger det til vask og jeg går i bad hver dag. Dog bruger jeg det til håret en 4-5 gange. Da det kun bruges til mit hår.

Da jeg boede hjemme ved mine forældre var det normalt kun at bruge et håndklæde en gang og så til vask. Men synes slet ikke det er nødvenindigt ar bruge nyt håndklæde hver dag. Med mindre man har sin mens altså. Der skifter jeg dog hver dag

Anmeld

28. december 2013

-Sigrid-

Kay skriver:

Ja for når det endelig bliver såååå slimet er det for slimet at sove i

HAHAHA!!!
Okay, så voldsomme er vi dog ikke  

Anmeld

28. december 2013

Lykke:)

-Sigrid- skriver:

Ditto! Skal ikke ligge på en våd klat i løbet af natten
(Er forresten ret glad for at hverken Peder eller mine forældre er herinde )

Nej, det skal der nemlig ikke Er den våd ryger lagenet, men er den forsvundet overlever jeg nok Jeg har det i hvert fald sådan, at det slim er en del af en af os og resultatet af vores søn - så der er jeg ikke hysterisk!

Haha! Jeg er også ret glad for, at der ikke er andre end mig herinde af hvad jeg ved af selvfølgelig

Anmeld

28. december 2013

-Sigrid-

Lykke:) skriver:

Nej, det skal der nemlig ikke Er den våd ryger lagenet, men er den forsvundet overlever jeg nok Jeg har det i hvert fald sådan, at det slim er en del af en af os og resultatet af vores søn - så der er jeg ikke hysterisk!

Haha! Jeg er også ret glad for, at der ikke er andre end mig herinde af hvad jeg ved af selvfølgelig

Nemlig
Jeg så den her film den anden dag med min slim-partner, og tænkte lige at den passede ind her:

http://www.youtube.com/watch?v=dUW8AJCPVvU

Anmeld

28. december 2013

-Sigrid- skriver:

Nemlig
Jeg så den her film den anden dag med min slim-partner, og tænkte lige at den passede ind her:

http://www.youtube.com/watch?v=dUW8AJCPVvU

HAHA!
Jo, det kunne den bestemt godt

Anmeld

28. december 2013

-Sigrid-

Lykke:) skriver:

HAHA!
Jo, det kunne den bestemt godt

Jah Ærgerligt starten ikke var med, den handlede om hvor forfærdeligt det var at alle millionerne af sædcellerne dør (!) og kun en overlever, og at robotten har ondt af dem  

Anmeld

28. december 2013

-Sigrid- skriver:

Jah Ærgerligt starten ikke var med, den handlede om hvor forfærdeligt det var at alle millionerne af sædcellerne dør (!) og kun en overlever, og at robotten har ondt af dem  

Tror måske jeg har set den før
Men det er da også sørgeligt! Tænk på hvad alle de små slimklatter kunne være blevet til

Anmeld

28. december 2013

Elbæk

Jeg bruger ALDRIG det samme håndklæde 2 gange, og jeg går endda i bad hver dag. Så vi har tit storvask

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.