hvor tit vasker i håndklæder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2013

Kay

Carina:-) skriver:

Og det er også i orden.

Gad bare ikke at blive ved med at skulle forklare mit valg ,og pointere at jeg synes det er underligt at jeg skal blive ved med at argumentere når du jo selv ikke er "perfekt"

At andre gør det ,går ikke mit mere korrekt-Men det burde jo gælde begge veje....

Kan ikke helt forstå hvorfor mit miljøsvineri er så meget anderledes end dit..... Jeg stiller mig ikke moralsk undrende over dine valg-Men fair nok enige bliver vi ikke

Og igen -tak for debat

rigtig fed debat i to... og alligevel en ret pæn tone i køre...
men nu var det slet ikke med milijø i tankerne denne debat blev oprettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Lisbeth1985

Jeg bruger et rent håndklæde HVER gang,jeg er i bad:-) Synes genbrug er lidt ulækkert... 

Anmeld

29. december 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Kay skriver:

rigtig fed debat i to... og alligevel en ret pæn tone i køre...
men nu var det slet ikke med milijø i tankerne denne debat blev oprettet

Miljøet er vel lige så relevant et aspekt som dårlig hygiejne? Jeg tror da, at mange af os, der vælger daglig vask fra, netop begrunder det i miljøårsager. 

Anmeld

29. december 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Lisbeth1985 skriver:

Jeg bruger et rent håndklæde HVER gang,jeg er i bad:-) Synes genbrug er lidt ulækkert... 

Hva' så med håndklædet I tørrer hænderne i efter håndvask ? Skifter I også det ? Eller har det noget at gøre med at de nedre dele tørres efter badet ? I just don't get it :-)

//Mette

Anmeld

29. december 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Mor og meget mere skriver:

Miljøet er vel lige så relevant et aspekt som dårlig hygiejne? Jeg tror da, at mange af os, der vælger daglig vask fra, netop begrunder det i miljøårsager. 

Og økonomi...- ihvertfald i vores familie !

Anmeld

29. december 2013

Kay

Mor og meget mere skriver:

stadig irrelevant i forhold til hvad jeg som trådstarter ville med tråden
men debater i endelig løs om miljø eller andet i føler for... om hvem der køre med hvem i bil og hvordan og hvorfor

jeg more mig fint ved at læse det...

Anmeld

29. december 2013

Lisbeth1985

MKBP skriver:

Hva' så med håndklædet I tørrer hænderne i efter håndvask ? Skifter I også det ? Eller har det noget at gøre med at de nedre dele tørres efter badet ? I just don't get it :-)

//Mette

Vi har nogle små håndklæder til at tørre hænder i,som bliver skiftet hver dag... Er måske lidt fanatisk mht håndklæder... Og rengøring generelt:-)

Anmeld

29. december 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Lisbeth1985 skriver:

Vi har nogle små håndklæder til at tørre hænder i,som bliver skiftet hver dag... Er måske lidt fanatisk mht håndklæder... Og rengøring generelt:-)

Okay - tak for svar :-) Hvis du mangler lidt at rive i, kommer du bare forbi her hos os ;-)

Anmeld

30. december 2013

Papillon

Jeg vasker, når de trænger, og der er plads i maskinerne til dem (vasker i vaskekælder, besværligt!). Håndklæderne til håndvask vasker jeg hver gang, jeg vasker, da jeg finder det meget vigtigere. 

Jeg er vokset op i et hjem, hvor der blev taget lidt let på hygiejnen. Mine brødre og jeg har fanatiske immunforsvar, og jeg tror, min mors mangel på rengøringsvanvid spiller en rolle

Anmeld

30. december 2013

Faith

Jeg vasker håndklæderne når de har været brugt en enkelt gang. Det er jeg vant til hjemmefra og det har holdt ved.

Mange vil nok mene at det er helt hen i vejret, men det er nu engang det jeg har det bedst med. Har ikke lyst til at tørre mig i et "beskidt" håndklæde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.