hvor tit vasker i håndklæder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2013

-Sigrid-

Lykke:) skriver:

Tror måske jeg har set den før
Men det er da også sørgeligt! Tænk på hvad alle de små slimklatter kunne være blevet til

Den er så fed :-D

Ja, tænkt at kæmpe på livet mod millioner af andre når man kun er et par dage gammel ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Lykke:)

-Sigrid- skriver:

Den er så fed :-D

Ja, tænkt at kæmpe på livet mod millioner af andre når man kun er et par dage gammel ;-)

Ja, det er sgu sejt nok

Anmeld

29. december 2013

SanJose

Jeg bruger altid kun et håndklæde én gang. Synes alt andet er uhygienisk, og kan slet ikke have at folk bruger det flere gange. Tænk bare på hvor mange bakterier osv. der flyver rundt på badeværelset. Det skal jeg i hvert fald ikke tørre mig i, når jeg lige har været i bad og er blevet helt ren. 

Jeg vasker nok håndklæder én til to gange om ugen, så der er samlet nogle stykker.

Anmeld

29. december 2013

Kay

SanJose skriver:

Jeg bruger altid kun et håndklæde én gang. Synes alt andet er uhygienisk, og kan slet ikke have at folk bruger det flere gange. Tænk bare på hvor mange bakterier osv. der flyver rundt på badeværelset. Det skal jeg i hvert fald ikke tørre mig i, når jeg lige har været i bad og er blevet helt ren. 

Jeg vasker nok håndklæder én til to gange om ugen, så der er samlet nogle stykker.

Syntes det er fair nok at man selv har det sådan at man skifter håndklæde hver gang man har været i bad... eller ikke sover nøgen osv.
Men lige fra "ikke at kunne havde" at andre gør det... at syntes det er klamt andre gør det... sys jeg måske er lige i overkanten...

Anmeld

29. december 2013

SanJose

Kay skriver:

Syntes det er fair nok at man selv har det sådan at man skifter håndklæde hver gang man har været i bad... eller ikke sover nøgen osv.
Men lige fra "ikke at kunne havde" at andre gør det... at syntes det er klamt andre gør det... sys jeg måske er lige i overkanten...

Det er så min holdning. Jeg blander mig ikke i hvad folk gør, men derfor synes jeg stadig ikke at det er særlig lækkert eller hygiejnisk.

Anmeld

29. december 2013

Kay

SanJose skriver:

Det er så min holdning. Jeg blander mig ikke i hvad folk gør, men derfor synes jeg stadig ikke at det er særlig lækkert eller hygiejnisk.

Ja det er din holdning at ca. 85% af dem der har været med i denne undersøgelse... mig inkluderet er klamme... fair nok...

Og nu når vi er ved de mindre pæne ord at sætte på holdninger til andres liv... har jeg også en del jeg kunne sætte på de sidste 15% i undersøgelsen... indkluderet dig... men sådan er jeg desværre ikke som person... så det lader jeg være med ;-)

Anmeld

29. december 2013

SanJose

Kay skriver:

Ja det er din holdning at ca. 85% af dem der har været med i denne undersøgelse... mig inkluderet er klamme... fair nok...

Og nu når vi er ved de mindre pæne ord at sætte på holdninger til andres liv... har jeg også en del jeg kunne sætte på de sidste 15% i undersøgelsen... indkluderet dig... men sådan er jeg desværre ikke som person... så det lader jeg være med ;-)

Jeg har aldrig skrevet at folk er klamme. Jeg har sagt at jeg ikke synes det er særlig hygiejnisk. Der er en vis forskel på de to ting. Det er min holdning, og du er af en anden. Skal vi ikke bare slutte af med det?

Prøv at lade være med at lægge mig ord i munden.

Anmeld

29. december 2013

Pikku Myy

Kay skriver:

Nogle gange sætter debatter her inde gang i min tanke strøm... og det gjorde den omkring hvem der sov nøgne...
Der blev i tråden spurgt om ikke folk der sov møgne var bange for at deres egne vaginale safter endte med at være det man lå og puttede med oppe ved hoved...

Jeg kom med min forklaring på hvorfor jeg ik er bange for det... og har efterfølgende tænkt over... når nu nogle tænker sådan... vasker i så også håndklæder hver gang i har været i bad? Altså med samme tese om vaginale safter fra sidst i ansigtet eller?

Så hvor tit vasker i håndklæder?

Smid også gerne en komentar eller tanke

Jeg tror et håndklæde bliver brugt til 2-3 bade inden det ryger i vasketøjskurven, men vi vasker ikke før vi har samlet en stor bunke håndklæder sammen. Det bliver måske en gang hver/hver halvanden måned.

Ud fra et miljømæssigt synspunkt vasker vi ikke med mindre maskinen er fuld. Så har vi bare håndklæder nok.

Anmeld

29. december 2013

Carina:-)

Her ryger de til vask dagligt- efter bad.

Og det gør også at jeg har en kogevask dagligt 

Men synes det er klamt at bruge et håndklæde mere end en gang- 

Men er ret ligeglad med hvad andre gør,bare jeg ikke behøver gøre det samme.

Det samme med karklude-en gang aftørring ,så til vask.

Sengetøj 3  gange ugentligt. Kan slet ikke have det der med sved og ja safter efter sex 

Anmeld

29. december 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Kay skriver:

Nogle gange sætter debatter her inde gang i min tanke strøm... og det gjorde den omkring hvem der sov nøgne...
Der blev i tråden spurgt om ikke folk der sov møgne var bange for at deres egne vaginale safter endte med at være det man lå og puttede med oppe ved hoved...

Jeg kom med min forklaring på hvorfor jeg ik er bange for det... og har efterfølgende tænkt over... når nu nogle tænker sådan... vasker i så også håndklæder hver gang i har været i bad? Altså med samme tese om vaginale safter fra sidst i ansigtet eller?

Så hvor tit vasker i håndklæder?

Smid også gerne en komentar eller tanke

uhh.. Vores håndklæder bliver vasket når de lugter eller hvis jeg mangler for at kunne fylde vaskemaskinen... Sønnens bliver vasket efter hver gang han har været i bad... Der er kun strop i den ene ende så vi kan nemt vide hvilken ende vi bruger til hvor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.