Jeg kalder dig igenting, det bliver du lige nødt til at forstå... Hvis jeg direkte skrev at jeg synes du er ignorant og slimforskrækket, ja så kunne jeg forstå din reaktion, men jeg skriver hele tiden i en drillende tone og der hvor der står slimforskrækket var ikke engang henvendt til dig, så du bliver måske lige nødt til at lade være med at gøre mig til en større bussemand end jeg egentlig er. Skriver både smileyer og i en drillende tone, at du så vælger at tolke det som et angreb KAN og VIL jeg altså ikke tage på mine skuldre.
Men hvordan skal jeg så skrive til dig? Hvordan skal jeg omformulere "Hvis du ved alle disse ting, men alligevel vælger at ignorere dem" ? Dette er et reelt spørgsmål, ikke et angreb.
Hvem siger jeg ignorere dem?Det kommer til at lyde som om jeg er verdens største synder i miljøsvineri fordi jeg skifter håndklæde hverdag 
Ja jeg vasker håndklæder hver dag.
Til gengæld kunne jeg ikke drømme om at bruge skyllemiddel.
Køber det meste mad økologisk,og bruger ikke unødig kemi til f.eks rengøring.
Har en rengøringsvirksomhed der kører grøn linie hele vejen igennem firmaett-Så er bestemt ikke ligeglad .
Jeg har så bare en ting jeg går op i ,og som betyder noget for mig og mit velbefindende .
Og kunne ikke drømme om at stille spørgsmål ved hvor meget skyllemiddel der bliver solgt på dagligt basis.
Hvor mange der smider mad ud,lader vandet løbe når de børster tænder eller lader lyset være tændt når de forlader et rum.
Hvor mange der har brændeovn eller knalder radiatoren op på 4 i hvert rum.
Jeg har nogen ting der kunne gøres anderledes,og man skal være umådelig sikker på man selv er perfekt før man peger fingre af andre-og det var ikke lige møntet på dig men generelt 
Og nu skal jeg ud og gå med hunden ind til Bilka efter mælk-for der starter vi ikke bilen op selv om der er 3 km derind