er lige lidt nysgerrig på dem der smider til vask hver gang, er i ikke rene når i har været i bad?
Altså jeg tænker jo at når jeg tørrer mig HAR jeg netop vasket skidtet væk og derfor er det blot rent vand der aftørres.
derfor ser jeg ikk noget klamt i det.
hvad gør i med håndklædet til hænderne efter håndvask?
Folk må gøre som det passer dem, er bare nysgerrig omkring hvordan logikken er hos jer? 

Der behøver jo ikke at være nogen logik i de særheder folk har 
Jeg synes bare det er ulækkert.
Ligesom jeg synes alt tøj skal skiftes fra yderst til inderst hver dag.
At vi vasker vores hår hver dag osv.
Alt er i princippet ikke nået at blive beskidt,jeg synes bare ikke det er lækkert at bruge et stykke tekstil der er brugt en gang.
Mhs til hænderne,så har vi her i huset et per mand,og de bliver vasket dagligt.Da det trods alt ikke bliver brugt til at tørre ansigt eller skridt.
Og ja folk må gøre som de vil,hos mig er reglerne bare sådan på lige fod som at man naturligvis går i bad på daglig basis og skifter alt tøj efter bad 
Og jeg ved godt alle ikke har samme "regler" men det er for mig ligegyldigt hvad andre gør-Jeg spørger ikke venner om hvad de gør ,men bruger f.eks ikke andres håndklæde ved besøg men bruger istedet toiletpapir til hænderne efter håndvask. 
Ikke fordi de er klamme,men fordi for MIG ville det være grænseoverskridende at skulle bruge et håndklæde andre har brugt.
(Ved os hænger der et lille gæstehåndklæde
Anmeld