hvor tit vasker i håndklæder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: læs teksten først!

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.137 visninger
93 svar
87 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. december 2013

Kay

Nogle gange sætter debatter her inde gang i min tanke strøm... og det gjorde den omkring hvem der sov nøgne...
Der blev i tråden spurgt om ikke folk der sov møgne var bange for at deres egne vaginale safter endte med at være det man lå og puttede med oppe ved hoved...

Jeg kom med min forklaring på hvorfor jeg ik er bange for det... og har efterfølgende tænkt over... når nu nogle tænker sådan... vasker i så også håndklæder hver gang i har været i bad? Altså med samme tese om vaginale safter fra sidst i ansigtet eller?

Så hvor tit vasker i håndklæder?

Smid også gerne en komentar eller tanke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

Kløver

Jeg vasker når de trænger, har et jeg bruger til kroppen og et jeg bruger kun til ansigtet og håret

Anmeld

28. december 2013

Ciss

- jeg måtte bare le lidt nu. Det har jeg faktisk aldrig tænkt over!

Det er kan være, jeg er naiv, men jeg bytter håndklæde ca en gang pr uge, hvis der ikke er en speciel grund til at gøre det oftere.

Jeg har aldrig reageret på, at det skulle være uhygiejnisk eller fået problemer af det.

- Undtagelsen er efter besøg i f eks svømmehal eller andre fælles omklædningsrum. De håndklæder bliver vasket for hver gang. Mest fordi, fødderne bliver tørret med dem, og gulvet er sjældent specielt rent + jeg fik fodvorter efter besøg i svømmehallen, da jeg var barn, så lige på det punkt er jeg lidt hysterisk.

Anmeld

28. december 2013

Lykke:)

Kay skriver:

Nogle gange sætter debatter her inde gang i min tanke strøm... og det gjorde den omkring hvem der sov nøgne...
Der blev i tråden spurgt om ikke folk der sov møgne var bange for at deres egne vaginale safter endte med at være det man lå og puttede med oppe ved hoved...

Jeg kom med min forklaring på hvorfor jeg ik er bange for det... og har efterfølgende tænkt over... når nu nogle tænker sådan... vasker i så også håndklæder hver gang i har været i bad? Altså med samme tese om vaginale safter fra sidst i ansigtet eller?

Haha fedt indlæg!

Vi vasker håndklæder en gang om ugen. Vi gør rent og skifter bruseforhæng og håndklæder på samme tid, så er det hele klaret på en gang.

Jeg bruger selv to håndklæder, et til kroppen og et til håret. Er ikke så bange for de vaginale safter her og der de er også en del af mig

Anmeld

28. december 2013

SjeBets

Jeg er lidt sart/sær på det område, jeg bruger håndklæder en gang så ryger de til vask, jeg bruger ikke håndklæder andre i husholdningen har brugt, dog det til håret kan godt bruges to gange, men det er ikke altid det sker, og jeg har altid styr på hvad for et jeg har brugt til hvad. Min mand synes jeg er tosset, jeg kan heller ikke forklare hvorfor, da jeg ikke har batterifobi på nogen måder, men ja sådan har jeg det bare.

Andre i husholdningen kan godt bruge dem flere gange, ja faktisk til jeg smider dem til vask, min mand overtager gerne mine når jeg har brugt dem den ene gang  

Anmeld

28. december 2013

Victoria2013

Vi vasker håndklæder 1 gang om ugen...

Syntes det er noget miljøsvineri at vaske oftere end dét... simpelthen. Plus jeg er ikke bange for mine egne døde hudceller. Forneden tørrer jeg mig dog med wc-papir og ikke håndklædet

Anmeld

28. december 2013

Kay

Ciss skriver:

Det er kan være, jeg er naiv, men jeg bytter håndklæde ca en gang pr uge, hvis der ikke er en speciel grund til at gøre det oftere.

Jeg har aldrig reageret på, at det skulle være uhygiejnisk eller fået problemer af det.

- Undtagelsen er efter besøg i f eks svømmehal eller andre fælles omklædningsrum. De håndklæder bliver vasket for hver gang. Mest fordi, fødderne bliver tørret med dem, og gulvet er sjældent specielt rent + jeg fik fodvorter efter besøg i svømmehallen, da jeg var barn, så lige på det punkt er jeg lidt hysterisk.

Og så lugter det også bare af klor når man kommer hjem... nej jeg har heller ik tænk over det før nu hvor jeg fik dynespørgsmålet

Anmeld

28. december 2013

-Sigrid-

Kay skriver:

Hver gang jeg går i bad - cirka hver anden uge 

Ej... Vi går i bad hver anden-tredje dag, og de bliver nok vasket hver anden gang, og jeg vasker også vores sengetøj to gange i måneden. 

Til det med væskerne på lagnerne: Hvad så med sex?  Er der ingen væsker ved det, eller er det bare Peder(!) og jeg som er "slimede" Eller gør man det bare ikke i sengen...  BTW sover jeg nøgen, og ville helst smide mere hvis jeg kunne 

Anmeld

28. december 2013

Kay

Victoria2013 skriver:

Vi vasker håndklæder 1 gang om ugen...

Syntes det er noget miljøsvineri at vaske oftere end dét... simpelthen. Plus jeg er ikke bange for mine egne døde hudceller. Forneden tørrer jeg mig dog med wc-papir og ikke håndklædet

Den mulighed havde jeg da slet ik overvejet... havde tænkt i om der mon var nogle der havde nogle spcielle små ''skrev'' håndklæder... men ja wc papir gør jo ogsp tricket

Anmeld

28. december 2013

Kløver

Ciss skriver:

Det gør jeg også ang svømmehal, herhjemme har vi et til gulvet der ligger der fast som bliver skiftet ved behov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.