hvor tit vasker i håndklæder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2013

Lykke:)

-Sigrid- skriver:

Hver gang jeg går i bad - cirka hver anden uge 

Ej... Vi går i bad hver anden-tredje dag, og de bliver nok vasket hver anden gang, og jeg vasker også vores sengetøj to gange i måneden. 

Til det med væskerne på lagnerne: Hvad så med sex?  Er der ingen væsker ved det, eller er det bare Peder(!) og jeg som er "slimede" Eller gør man det bare ikke i sengen...  BTW sover jeg nøgen, og ville helst smide mere hvis jeg kunne 

Hahaha !

Sidder og herre griner for mig selv lige nu!
Det er ikke kun dig og Peder der er slimede det sker også til tider herhjemme og har det præcis ligesom dig! Ville ønske man kunne tage mere af end nøgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

Kay

-Sigrid- skriver:

Hver gang jeg går i bad - cirka hver anden uge 

Ej... Vi går i bad hver anden-tredje dag, og de bliver nok vasket hver anden gang, og jeg vasker også vores sengetøj to gange i måneden. 

Til det med væskerne på lagnerne: Hvad så med sex?  Er der ingen væsker ved det, eller er det bare Peder(!) og jeg som er "slimede" Eller gør man det bare ikke i sengen...  BTW sover jeg nøgen, og ville helst smide mere hvis jeg kunne 

Det er sgu sjældent vi slimer... men hvis vi gør bliver der skiftet lagen... og vi gør det sjældent i sengen da vi stadig deler soveværelse med elna og det magter jeg ik lige

Anmeld

28. december 2013

AnthonsMor

Kay skriver:

Nogle gange sætter debatter her inde gang i min tanke strøm... og det gjorde den omkring hvem der sov nøgne...
Der blev i tråden spurgt om ikke folk der sov møgne var bange for at deres egne vaginale safter endte med at være det man lå og puttede med oppe ved hoved...

Jeg kom med min forklaring på hvorfor jeg ik er bange for det... og har efterfølgende tænkt over... når nu nogle tænker sådan... vasker i så også håndklæder hver gang i har været i bad? Altså med samme tese om vaginale safter fra sidst i ansigtet eller?

Så hvor tit vasker i håndklæder?

Smid også gerne en komentar eller tanke

Jeg bruger et håndklæde til kroppen og et til håret, mest fordi jeg har meget tykt hår, så det er nødt til at være viklet ind i laaaang tid før det overhovedet stopper med at dryppe vand..

Men jeg vasker når der er ved at mangle håndklæder, og jeg har nu mere end de to jeg bruger af gangen Så der kan altså godt gå 14 dage nogle gange imellem håndklædevask, det svinger meget..

Så jeg får skam ingen vaginale safter i ansigt eller hår

Anmeld

28. december 2013

-Sigrid-

Lykke:) skriver:

Hahaha !

Sidder og herre griner for mig selv lige nu!
Det er ikke kun dig og Peder der er slimede det sker også til tider herhjemme og har det præcis ligesom dig! Ville ønske man kunne tage mere af end nøgen

Årh det var godt

Ville godt nok have det underligt med at skulle ligge på et underlagen (ala tisseunderlagen?) hver gang vi skulle slime?

Anmeld

28. december 2013

-Sigrid-

Kay skriver:

Det er sgu sjældent vi slimer... men hvis vi gør bliver der skiftet lagen... og vi gør det sjældent i sengen da vi stadig deler soveværelse med elna og det magter jeg ik lige

Ej fair nok  Da Nethe sov ved os slimede vi også kun i sofaen, det andet syntes jeg også ulækkert 

Skifter i lagen lige efter I har slimet, eller hvordan  

Anmeld

28. december 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

-Sigrid- skriver:

Ej fair nok  Da Nethe sov ved os slimede vi også kun i sofaen, det andet syntes jeg også ulækkert 

Skifter i lagen lige efter I har slimet, eller hvordan  

Elsker at du bliver ved med at bruge ordet "slimet" 

Anmeld

28. december 2013

Lykke:)

-Sigrid- skriver:

Årh det var godt

Ville godt nok have det underligt med at skulle ligge på et underlagen (ala tisseunderlagen?) hver gang vi skulle slime?

Dét ville jeg også! Der skal ikke ligge noget under mig når der slimes andet end min slim-partner høhøhø...
Ej jeg synes vi er ret gode til ikke at slime på lagenet med på hinanden i stedet og må da indrømme at kommer der en lille klat på lagenet bliver det tørret af og så tænker jeg ikke mere over det ( med mindre det alligevel er ved at være skifte-dag, så ryger det til vask )

Anmeld

28. december 2013

-Sigrid-

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Elsker at du bliver ved med at bruge ordet "slimet" 

Det virker passende, hvis det skal være fordi at man skal gøre rent efter sig

Anmeld

28. december 2013

Diana2013

Kay skriver:

Nogle gange sætter debatter her inde gang i min tanke strøm... og det gjorde den omkring hvem der sov nøgne...
Der blev i tråden spurgt om ikke folk der sov møgne var bange for at deres egne vaginale safter endte med at være det man lå og puttede med oppe ved hoved...

Jeg kom med min forklaring på hvorfor jeg ik er bange for det... og har efterfølgende tænkt over... når nu nogle tænker sådan... vasker i så også håndklæder hver gang i har været i bad? Altså med samme tese om vaginale safter fra sidst i ansigtet eller?

Så hvor tit vasker i håndklæder?

Smid også gerne en komentar eller tanke

;0 årh en gang i ugen, det var ikke meget ;0

Anmeld

28. december 2013

-Sigrid-

Lykke:) skriver:

Dét ville jeg også! Der skal ikke ligge noget under mig når der slimes andet end min slim-partner høhøhø...
Ej jeg synes vi er ret gode til ikke at slime på lagenet med på hinanden i stedet og må da indrømme at kommer der en lille klat på lagenet bliver det tørret af og så tænker jeg ikke mere over det ( med mindre det alligevel er ved at være skifte-dag, så ryger det til vask )

Ditto! Skal ikke ligge på en våd klat i løbet af natten
(Er forresten ret glad for at hverken Peder eller mine forældre er herinde )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.