Hmmmm, havde egentlig tænkt mig ikke at svare på dette indlæg, men efter at have tygget lidt på de indtil videre 7 skrevne sider vil jeg nu alligevel vove mig ud i et svar.
Jeg synes baby.dk er en fantastisk side!!! Jeg bruger den til meget forskelligt.
Der er nogle mennesker herinde jeg har fået et specielt forhold til, da vi har fulgt hinanden siden vi fik 2 streger på graviditetstesten for snart 4 år siden. Dem skriver jeg med om stort og småt. Deler glæder, sorger og spas med. Det er super at have nogle personer,der er samme sted som en selv, hvor man kan tale om sit barn når man har lyst, for ærligt...ens venner, arbejdskollegaer eller hvem det måtte være gider jo ikke høre om mit yngel 24-7

.
Mht Ordet er frit, ja så er ordet jo frit...... Her kan alle jo skrive om alt, og er det ikke vidunderligt

. Heldigvis kan man jo selv vælge hvilke tråde man har lyst til at læse og evt. svare på. Jo nogle skriver flere indlæg end andre og mange gange om det samme, men hvis det er noget der er væsentligt for dem, behøver man vel ikke på den måde nedgøre deres intellekt.
At stå i en situation, hvor man brændende ønsker sig en graviditet og er usikker på om 2 streger nu virkelig betyder at man er gravid, jamen er det så ikke rart at blive bekræftet i sin usikkerhed?
Nej, jeg bruger ikke baby.dk for at blive stimuleret intellektuelt.... Det er der mange andre fora man kan bruge til, hvis behovet er der.
Baby.dk er for mig et rigtig hyggeligt sted, hvor man kan dele de ting man vil, og springe det over man ikke vil, så er den vist ikke længere.
Anmeld