Niveauet på baby.dk er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2009

Fiona78

Jeg fatter ikke hvad du laver herinde Zeta??
Når nu vi er så dumme og hjernedøde
FÅ DIG ET LIV

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

Anonym trådstarter

LærkesFar skriver:

vil melde mig som en der også har fået noget ud af det...

Men er selvfølgelig også en mand

Mange tak Zeta

Vi er også et par stykker her ved poolen der er flade af grin   II'eren er på vej

Anmeld

18. august 2009

Stumpen

Anonym skriver:

Vi er også et par stykker her ved poolen der er flade af grin   II'eren er på vej

Synes virkelig Henrik burde spærre adgang for dig, for du er her udelukket for at skabe spild og negativ stemning..

Farvel du, jeg gider ikke længere svare på nogen af dine debatter, du er ikke min tid værd!

Anmeld

18. august 2009

Mikkelmusen

Anonym skriver:

Kære veninder og venner,

Dette indlæg blev oprettet mhp. at se hvad der ville ske, når 99,9% af brugerne er kvinder, og hvordan de ville reagerer på en skjult mandlig joke og provokation.

Stort set alle røg i med alle 4. Tak for underholdningen, den har været stor og resultatet er tankevækkende, men meget forudsigeligt. Jeg gjorde det ano for at se om det ville gøre en forskel, men nej, resultatet havde været det samme, om ikke mere slemt, hvis der havde stået Zeta på første indlæg.

Og da tråden hermed erklæres for død, vil jeg bede Henrik lukke den

Hvor er det bare super voksent af dig! At lave et indlæg KUN med det formål at skabe røre i andedammen, for at se hvor slemt det vil udvikle sig... Det må jeg sige er noget af det dummeste jeg længe har set. Og du snakker om intelligentsia og niveau... Ha ha ha ha! Hvilket niveau er du selv på nu? 

I øvrigt så kunne jeg godt tænke mig at vide hvad din tilgang til siden er? Du har ingen børn vel? Har du en gravid kæreste? Eller en kæreste du planlægger børn med? 

Anmeld

18. august 2009

Fiona78

Fandme ikke underligt du er single

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.