heaven skriver:
hruum..... jeg synes det er rigtig fint der er plads til alle de forskellige indlæg, og hvis man opdager en tendens til at visse indlæg ikke passer til ens temperament, så FORSTÅR JEG IKKE MAN GIDER BESKÆFTIGE SIG MED DEM.... hvis de ikke siger en noget, hvis man ikke bryder sig om enkelte brugeres jargon og indlæg - så lad dog være at læse dem!!!!!
og - undskyld - så mener jeg heller ikke at dette indlæg er særlig befordrende for den gode stemning her, når man vælger at skrive det anonymt. Jeg synes det virker lidt tamt... men det er jo bare min mening.
Jannie
Lige præcis!
Jeg synes også det er, undskyld mig, men LATTERLIGT og barnligt af dig at oprette sådan et emne anonymt, stå dog ved din mening, ligesom vi andre gør!
Og så vil jeg sige at jeg til modsætning af dig synes det er super rart at ikke ALLE debatter/samtaler herinde behøver være super seriøse. Dejligt at der er seriøse emner der tages op, som man kan få noget info og lære noget af, men nogle gange har jeg også bare brug for at snakke om noget mindre seriøst, og så passer det mig fint at der er sådanne samtaler herinde også. Og er der noget jeg ikke finder den mindste smule interessant, så lader jeg jo bare vær at svare på det

Men fx den anden dag da min mens kom, var jeg meget skuffet og ked af det, og så behøvede jeg ikke "flygte" fra siden, for kunne sagtens finde samtaler herinde at skrive i, som ikke var så seriøse at jeg blev mere ked af at læse dem, nej der var mere useriøse samtaler, som faktisk gav mit humør et kæmpe boost, og jeg "glemte" lidt at jeg endnu engang var uheldig i denne måned. Så jeg synes at baby er ligesom det passer mig
Anmeld