Niveauet på baby.dk er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Niveauet på baby.dk er....

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

9.431 visninger
155 svar
0 synes godt om
27. juli 2009

Anonym trådstarter

Efter at have været her et stykke tid, hvor jeg har læst rigtig mange indlæg og deltaget i en del debatter, der syntes jeg at kunne genkende et mønster - desværre

De spørgsmål og debatter der virkelig er dybde i og skarpsindige, dem er der ikke ret mange der responderer på, eller tør deltage i. Hvorfor mon? Er niveauet for lavt til sådan noget? Mange gange oplever jeg ofte at den person der indrykker indlægget, beskyldes for at dunke de andre herinde oven i hoved

Rigtig mange indlæg handler om mig-mig-mig kan I se og høre mig alle sammen??  De kommer fra de samme 4-5 personer hver gang. Lige fra totalt intetsigende indlæg, til indlæg der har stærke narsisistiske træk, og som ofte kommer fra samme person, gerne med 5-15 nye tråde på een enkelt dag, og med mindst 4-5 gange så mange intetsigende og overfladiske svar.

Det lyder som et surt opstød herfra, det er det ikke søde veninder, jeg er bare dybt forundret over at se hvordan nogen misbruger et medie, i den grad, at det nærmer sig grænseløst tidsfordriv.

Er du tilfreds med niveauet herinde? Eller er du også lidt træt? Er baby.dk bare totalt tidsfordriv? fremfor et sted hvor man virkelig kan få noget information, hjælp, vendt og drejet nogle ting, eller tage nogle heftige dybe debatter om ting der virkelig betyder noget her i tilværelsen.

Sig din mening og stem  jeg selv holder en pause herfra, da jeg ikke får ret meget ud af det østrogen hysteri og rygklapperi  - der er her i perioder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

Betina88

Jeg ved det faktisk ikk' , hva' jeg synes om baby.dk .. Så jeg stemte blankt ..

Anmeld

27. juli 2009

Cris

Jeg ved det ikke, jeg synes, at der er mange debat om alt muligt. Nogle siger overhovedet ikke noget til mig, nogle er for at høre en mening om nogle overflædiske ting. Men nogle gange kommer der mange gode debat om mange ting. Nogle gang lærer man lidt eller man læser noget spændende, nogle gange ryster jeg hovedet og kikker videre. Det er en åbnet side og defor der er mange slags mennesker men forskellig holding. Så kan man sortere lidt, hvad man vil svare eller ikke svare på...

Ville du synes, at der skulle kommer flere indlæg med praktiske spm om børn eller noget andet? Eller hvad er det, du savner mest, hvis jeg må spørge?

Anmeld

27. juli 2009

FruPudderkvast

Jeg har svaret "middel" da jeg mener at der er nogle debatter og tråde jeg kan lære noget af og få noget ud af.. Men jeg vil da give dig ret i at der er mange tråde som for MIG er ligegyldige. Men det er de jo tydeligvis ikke for andre! Og det er da helt okay! Man opretter tråde omkring ting som rører sig i ens eget liv, og det synes jeg bestemt at der skal være plads til..

Sarah 22 + 0

Anmeld

27. juli 2009

Leneur

Jeg har svaret at niveauet er godt, for vi er forskellige og dermed kommer der også mange forskellige indlæg. Nogen gange har man et behov for at komme af med sine frustrationer og andre gange sin glæde.
Jeg læser mange indlæg men ikke alle jeg giver mit besyv med, enten fordi jeg ikke ved noget om emnet eller også har andre givet udtryk for min mening.
Envidere så kender man jo nogen herinde, ihvertfald på skrift og derfor er det rart at kunne dele sit liv og det man går og tumler med lige nu med nogen som lige har det helt rigtige kram at give, så man ikke føler sig så alene eller også bliver man bekymret på andres vegne og giver den anden vej også.

Anmeld

27. juli 2009

heaven

hruum..... jeg synes det er rigtig fint der er plads til alle de forskellige indlæg, og hvis man opdager en tendens til at visse indlæg ikke passer til ens temperament, så FORSTÅR JEG IKKE MAN GIDER BESKÆFTIGE SIG MED DEM.... hvis de ikke siger en noget, hvis man ikke bryder sig om enkelte brugeres jargon og indlæg - så lad dog være at læse dem!!!!!

og - undskyld - så mener jeg heller ikke at dette indlæg er særlig befordrende for den gode stemning her, når man vælger at skrive det anonymt. Jeg synes det virker lidt tamt... men det er jo bare min mening.

Jannie

Anmeld

27. juli 2009

LineD

heaven skriver:

hruum..... jeg synes det er rigtig fint der er plads til alle de forskellige indlæg, og hvis man opdager en tendens til at visse indlæg ikke passer til ens temperament, så FORSTÅR JEG IKKE MAN GIDER BESKÆFTIGE SIG MED DEM.... hvis de ikke siger en noget, hvis man ikke bryder sig om enkelte brugeres jargon og indlæg - så lad dog være at læse dem!!!!!

og - undskyld - så mener jeg heller ikke at dette indlæg er særlig befordrende for den gode stemning her, når man vælger at skrive det anonymt. Jeg synes det virker lidt tamt... men det er jo bare min mening.

Jannie

Enig.

Anmeld

27. juli 2009

FrkT

heaven skriver:

Jannie

Lige præcis!

Jeg synes også det er, undskyld mig, men LATTERLIGT og barnligt af dig at oprette sådan et emne anonymt, stå dog ved din mening, ligesom vi andre gør!

Og så vil jeg sige at jeg til modsætning af dig synes det er super rart at ikke ALLE debatter/samtaler herinde behøver være super seriøse. Dejligt at der er seriøse emner der tages op, som man kan få noget info og lære noget af, men nogle gange har jeg også bare brug for at snakke om noget mindre seriøst, og så passer det mig fint at der er sådanne samtaler herinde også. Og er der noget jeg ikke finder den mindste smule interessant, så lader jeg jo bare vær at svare på det  Men fx den anden dag da min mens kom, var jeg meget skuffet og ked af det, og så behøvede jeg ikke "flygte" fra siden, for kunne sagtens finde samtaler herinde at skrive i, som ikke var så seriøse at jeg blev mere ked af at læse dem, nej der var mere useriøse samtaler, som faktisk gav mit humør et kæmpe boost, og jeg "glemte" lidt at jeg endnu engang var uheldig i denne måned. Så jeg synes at baby er ligesom det passer mig

Anmeld

27. juli 2009

FrkT

OG, jeg synes lige præcis også at dit indlæg ødelægger siden mere end den gør den bedre. Men bare MIN mening, og vi har alle ret til hver vores mening

Anmeld

27. juli 2009

Mormilla

heaven skriver:

Jannie

Helt enig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.