Niveauet på baby.dk er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2009

Mira0911

Har slet ikk noget at sige, har ikke været her i 3 uger....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

Anonym trådstarter

Det kan da godt ske at det virkelig ER niveauet, men folk må da selv om, om de godt kan lide det.
Var de ude efter et virkelig højt niveau, meldte de sig nok ind i Mensa eller lign?
Hvorfor pege fingre af om niveauet er som det er?
Som Stumpen skriver er vi her fordi vi godt kan lide siden, og fordi vi af og til har brug for et godt råd, eller selv kan give et godt råd.
Vi er faktisk en del som kender hinanden, og som har mødtes flere gange, og hvad så?

Hvis du lige laver en hurtig udregning:
X antal damer/mænd samlet på ét sted på nettet...
Ud af den gruppe MÅ der nødvendigvis være nogle hvis IQ ikke er specielt høj, og hvad så?
Tilsyneladende er der plads til alle på denne side, også dem som ikke er den luneste bolle i brødkurven!

Hvorfor skal DU så, Mister IQ himself, så komme og pege fingre af niveauet?

Er DET ikke lidt uintelligent egentligt, at pege fingre af andre?

Det eneste jeg har gjort er at stikke fødselsdagsflag i nogle efterladenskaber, netop for at gøre opmærksom på dem. Prøv at læs mit oprindelige indlæg igen

Anmeld

27. juli 2009

Rasmine

linda2009 skriver:

Husk at gå efter bolden og ikke spilleren....

Taler du til MIG, eller trådstarter?
Hvis DU nu nærlæser hvad JEG skriver, kan du se at jeg rent faktisk roser ano, for den usædvanlige høje intelligens!
Og hvis du endnu engang kigger indlægget igennem, kan du se at jeg rent faktisk svarer på ano's spørgsmål, ved at sige at selvom niveauet måske engang imellem er lavt, så hygger folk sig, og at det er vel derfor de er her???

Anmeld

27. juli 2009

3rollinger

Ano fordi ellers ville det blive langt mere personligt end det allerede er blevet. Jeg har holdt en pæn tone og sprog, men svines til højre og til venstre. Men det er måske i virkeligheden bare niveauet?

Bare fordi du ikke bander betyder da da virkelig ikke at du holder en paen og sober tone.

CITAT: Denne debat viser meget tydeligt at langtfra alle læser og forstår det oprindelige indlægs indhold. intelligentsia er vitterlig et ukendt begreb.

Om du skriver ovenstaaende eller "I er kraeftederraadme fuldkommen hjernedoede allesammen" er fuldkommen det samme.

Bare fordi du skriver det paa saadan en "intellektuel maade", betyder det ikke at vi ikke forstaar fornaermelsen.

Og det var lige praecis da du skrev ovenstaaende fornaermelse at jeg ligesom holdt op med at tage alt hvad du siden har skrevet alvorligt.

Anmeld

27. juli 2009

Rasmine

Anonym skriver:

Det eneste jeg har gjort er at stikke fødselsdagsflag i nogle efterladenskaber, netop for at gøre opmærksom på dem. Prøv at læs mit oprindelige indlæg igen

Sorry, I'm off...
Skal på job!
Pøj pøj!

Anmeld

27. juli 2009

Heidi.

Anonym skriver:

Denne debat viser meget tydeligt at langtfra alle læser og forstår det oprindelige indlægs indhold. intelligentsia er vitterlig et ukendt begreb.

WOW....

Anmeld

27. juli 2009

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Denne debat viser meget tydeligt at langtfra alle læser og forstår det oprindelige indlægs indhold. intelligentsia er vitterlig et ukendt begreb.

bare lige for at forstå dig korrekt.... du mener der er mangel på intelligente folk eller mangel på intelligente kommentarer?

Anmeld

27. juli 2009

Anonym trådstarter

Trina skriver:

Bare fordi du ikke bander betyder da da virkelig ikke at du holder en paen og sober tone.

CITAT: Denne debat viser meget tydeligt at langtfra alle læser og forstår det oprindelige indlægs indhold. intelligentsia er vitterlig et ukendt begreb.

Om du skriver ovenstaaende eller "I er kraeftederraadme fuldkommen hjernedoede allesammen" er fuldkommen det samme.

Bare fordi du skriver det paa saadan en "intellektuel maade", betyder det ikke at vi ikke forstaar fornaermelsen.

Og det var lige praecis da du skrev ovenstaaende fornaermelse at jeg ligesom holdt op med at tage alt hvad du siden har skrevet alvorligt.

Nej, der fortolker du helt forkert   Det er følelsesladede svar og svar der ikke har meget med det oprindelige indlæg at gøre. Det ender i personfnider, diverse teorier, og dårligt sprogbrug.

Anmeld

27. juli 2009

Anonym trådstarter

bare lige for at forstå dig korrekt.... du mener der er mangel på intelligente folk eller mangel på intelligente kommentarer?

Nej, som Linda2009 beskrev det meget godt, det er meget følelsesladet og meget lidt reflekterende svar der kommer, og det er det der efterlyses

Intellektuel betegner det at forholde sig abstrakt, rationelt og objektivt reflekterende til sin omverden. At være intellektuel handler altså ikke nødvendigvis om at være specielt intelligent; det skal mere forstås som en bestemt måde at anvende sin intelligens på i sit møde med verden. Den intellektuelle tilgang står i modsætning til en mere umiddelbar, følelsesdrevet måde at opfatte tingene på.

Anmeld

27. juli 2009

FrkT

Ha ha, uanset om du mener at vi bruger vores intelligens på den rigtige måde eller ej, så bruger du ikke din egen specielt meget bedre. Du GØR dig bare selv bedre ved at sidde med din lille synonym-ordbog og slå grimme ord op for at finde mere avancerede og pæne betegnelser. Mit eget intelligensniveau rækker heldigvis langt nok til at oversætte det du skriver til at du synes vi alle er hjernedøde. Men kære ven, du er sq ikke selv meget bedre. Enhver kan da slå op i en ordbog og finde fine betegnelser for det de vil sige, men gør det dem mere intelligente? NEJ! Kan ikke andet end at grine af dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.