Niveauet på baby.dk er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2009

Mamman

Profilbillede for Mamman
Mikkelmusen skriver:

Måske er det fordi du er mand?!

ja tænker det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

heaven

Mikkelmusen skriver:

haha, ja ved du hvad.....

det er sgu nok Henrik der har oprettet det.... ej, spøg til side, og undskyld sidespringet

Jannie

Anmeld

27. juli 2009

Vingummien

Anonym skriver:

Jeg er alvorlig bekymret for at du heller ikke forstår ordet  intelligentsia der er en betegnelse for gruppe intellektuelle mennesker.

Intellektuel betegner det at forholde sig abstrakt, rationelt og objektivt reflekterende til sin omverden. At være intellektuel handler altså ikke nødvendigvis om at være specielt intelligent; det skal mere forstås som en bestemt måde at anvende sin intelligens på i sit møde med verden. Den intellektuelle tilgang står i modsætning til en mere umiddelbar, følelsesdrevet måde at opfatte tingene på.

Ej undskyld men kan kun grine af det her indlæg nu.

Håber i finder ud af at blive enige om hvor vidt man skal opføre sig herinde.

Men forstår ik du har været her inde i et stykke tid hvis folk ik henvender sig på den måde du vil have det.

er ik hårdt ment men syntes bare et her indlæg er for langt ude.

intelligentsia hihi

Nu vil jeg med mit gode humør og min åbenhed  for andre mennesker hente min søn i vuggestue

Anmeld

27. juli 2009

Pige2009

Anonym skriver:

Intellektuel betegner det at forholde sig abstrakt, rationelt og objektivt reflekterende til sin omverden. At være intellektuel handler altså ikke nødvendigvis om at være specielt intelligent; det skal mere forstås som en bestemt måde at anvende sin intelligens på i sit møde med verden. Den intellektuelle tilgang står i modsætning til en mere umiddelbar, følelsesdrevet måde at opfatte tingene på.

Præcis. Det er min opfattelse, at man ofte kommenterer ud fra følelserne, fremfor at bruge sin logisk-rationelle sans, og sætte tingene i perspektiv.

Anmeld

27. juli 2009

Anonym trådstarter

linda2009 skriver:

Præcis. Det er min opfattelse, at man ofte kommenterer ud fra følelserne, fremfor at bruge sin logisk-rationelle sans, og sætte tingene i perspektiv.

endelig en der har forstået budskabet, og tak kære Linda

Anmeld

27. juli 2009

Rasmine

Mikkelmusen skriver:

Anmeld

27. juli 2009

Rasmine

Kære Zeta
Jeg synes det er ærgerligt at du afslutter din, ellers kanon deltagelse i debatterne, med at lave så dumt et ano indlæg.
-Hvorfor ANO egentlig, du plejer da ellers at stå ved dine meninger??

Jeg må dog tilstå at jeg godt kan følge dig en del af vejen, i det du siger!

Vil bare lige ønske dig held og lykke fremover!

Anmeld

27. juli 2009

Diana...

Hvorfor skal vi sige vores mening når du selv er anonym. 

Gider ikke svar for jeg synes der er et mega træls indlæg... 

Knus Diana 

Anmeld

27. juli 2009

Diana...

Mikkelmusen skriver:

Anmeld

27. juli 2009

Stumpen

Anonym skriver:

Denne debat viser meget tydeligt at langtfra alle læser og forstår det oprindelige indlægs indhold. intelligentsia er vitterlig et ukendt begreb.

Det imponere mig at du ikke smider et link ind om hvad intelligens er...

For mig er Baby.dk et fristed, hvor jeg gennem trådene får bekræftet eller afkræftet om det jeg gør i forhold til mine børn er rigtigt, om jeg er helt hen i vejret med en holdning eller bare skal holde på mit...og så holder jeg mig langt væk fra de selvhævende indlæg og andre indlæg som ikke interessere mig..

Bliver bare irriteret over at der skal smides sådan et indlæg herind hver gang der er faldet lidt ro på (ikke at sige at debatterne ikke godt må flyve højt, men jeg tror flertallet ved hvad jeg mener, denne debat virker som om den er startet for at skabe spild og det lykkes) Kors endnu engang må jeg sige at jeg er glad for at jeg ikke er Henrik og co, der prøver at gøre alt for at sitet her skal blive ligesom vi vil have det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.