Niveauet på baby.dk er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2009

Sweet1978

Hmm. nu sorterer jeg hårdt i hvad jeg vælger at svare på så de mange indlæg generer mig ikke, jeg vurderer mere på svarene på mine egne indlæg om der kommer nogen og om det er brugbart og der har jeg kun været tilfreds

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

Anonym trådstarter

Jamen i guder, så er det en mand, Henrik, Zeta, et ondt indlæg der skaber splid, i guder hvor I roder rundt i det hele   Det minder mere og mere om en hønsegård som en mand engang skrev, men hvor hoved er kappet af 95% af alle hønsene kære veninder!

Hvad med bare at forholde Jer til de spørgsmål der blev stillet i det første indlæg. Er det virkelig så vanskeligt?  Eller skal jeg virkelig have ret i at der ikke er ret meget fokus i debatter, fordi folk enten ikke læser og forstår det der står skrevet. Ja jeg spørg bare!!

Ano fordi ellers ville det blive langt mere personligt end det allerede er blevet. Jeg har holdt en pæn tone og sprog, men svines til højre og til venstre. Men det er måske i virkeligheden bare niveauet?

Anmeld

27. juli 2009

Diana...

Anonym skriver:

Jamen i guder, så er det en mand, Henrik, Zeta, et ondt indlæg der skaber splid, i guder hvor I roder rundt i det hele   Det minder mere og mere om en hønsegård som en mand engang skrev, men hvor hoved er kappet af 95% af alle hønsene kære veninder!

Hvad med bare at forholde Jer til de spørgsmål der blev stillet i det første indlæg. Er det virkelig så vanskeligt?  Eller skal jeg virkelig have ret i at der ikke er ret meget fokus i debatter, fordi folk enten ikke læser og forstår det der står skrevet. Ja jeg spørg bare!!

Ano fordi ellers ville det blive langt mere personligt end det allerede er blevet. Jeg har holdt en pæn tone og sprog, men svines til højre og til venstre. Men det er måske i virkeligheden bare niveauet?

Men du kan da ikke forlange at vi andre skal svare på sådan et spørgsmål når du ikke selv kan stå frem.

Anmeld

27. juli 2009

heaven

undskyld - nu skal jeg da endelig forholde mig konkret og rationelt til det du spørger om.

jeg synes niveauet på baby.dk er særdeles godt, og jeg føler ikke det er mangel på intelligensia. Nogle indlæg er bare mere sigende for mig som person, end andre indlæg er.

nej, baby.dk er ikke KUN tisdfordriv for mig - jeg  har fået svar på det seriøse jeg har spurgt om

nej, jeg er ikke træt af baby. dk

Jannie - og undskyld, jeg er nu overbevist om at du rent faktisk er en kvinde

Anmeld

27. juli 2009

Pige2009

Stumpen skriver:

Det imponere mig at du ikke smider et link ind om hvad intelligens er...

For mig er Baby.dk et fristed, hvor jeg gennem trådene får bekræftet eller afkræftet om det jeg gør i forhold til mine børn er rigtigt, om jeg er helt hen i vejret med en holdning eller bare skal holde på mit...og så holder jeg mig langt væk fra de selvhævende indlæg og andre indlæg som ikke interessere mig..

Bliver bare irriteret over at der skal smides sådan et indlæg herind hver gang der er faldet lidt ro på (ikke at sige at debatterne ikke godt må flyve højt, men jeg tror flertallet ved hvad jeg mener, denne debat virker som om den er startet for at skabe spild og det lykkes) Kors endnu engang må jeg sige at jeg er glad for at jeg ikke er Henrik og co, der prøver at gøre alt for at sitet her skal blive ligesom vi vil have det..

Med over 3000 oprettede brugere er der også mere end 3000 meninger om hvordan siden skal køres, og jeg synes ikke det skaber splid med dette indlæg - det er vel en debat, som netop fordrer, at vi ikke alle sammen deler meninger og holdninger.

Mange af de indlæg der postes herinde, kan man jo f.eks. finde svar på på google, på under 10 sek. Det er sådanne indlæg jeg synes er irrelevante.

Anmeld

27. juli 2009

Rasmine

Anonym skriver:

Det kan da godt ske at det virkelig ER niveauet, men folk må da selv om, om de godt kan lide det.
Var de ude efter et virkelig højt niveau, meldte de sig nok ind i Mensa eller lign?
Hvorfor pege fingre af om niveauet er som det er?
Som Stumpen skriver er vi her fordi vi godt kan lide siden, og fordi vi af og til har brug for et godt råd, eller selv kan give et godt råd.
Vi er faktisk en del som kender hinanden, og som har mødtes flere gange, og hvad så?

Hvis du lige laver en hurtig udregning:
X antal damer/mænd samlet på ét sted på nettet...
Ud af den gruppe MÅ der nødvendigvis være nogle hvis IQ ikke er specielt høj, og hvad så?
Tilsyneladende er der plads til alle på denne side, også dem som ikke er den luneste bolle i brødkurven!

Hvorfor skal DU så, Mister IQ himself, så komme og pege fingre af niveauet?

Er DET ikke lidt uintelligent egentligt, at pege fingre af andre?

Anmeld

27. juli 2009

Diana...

linda2009 skriver:

Med over 3000 oprettede brugere er der også mere end 3000 meninger om hvordan siden skal køres, og jeg synes ikke det skaber splid med dette indlæg - det er vel en debat, som netop fordrer, at vi ikke alle sammen deler meninger og holdninger.

Mange af de indlæg der postes herinde, kan man jo f.eks. finde svar på på google, på under 10 sek. Det er sådanne indlæg jeg synes er irrelevante.

Jeg synes nu det er rart med flere forskellige meninger for det er ikke altid den ene man nu får der er den rigtige.

Anmeld

27. juli 2009

Diana...

Mebach skriver:

Det kan da godt ske at det virkelig ER niveauet, men folk må da selv om, om de godt kan lide det.
Var de ude efter et virkelig højt niveau, meldte de sig nok ind i Mensa eller lign?
Som Stumpen skriver er vi her fordi vi godt kan lide siden, og fordi vi af og til har brug for et godt råd, eller selv kan give et godt råd.
Vi er faktisk en del som kender hinanden, og som har mødtes flere gange, og hvad så?

Ud af den gruppe MÅ der nødvendigvis være nogle hvis IQ ikke er specielt høj, og hvad så?
Tilsyneladende er der plads til alle på denne side, også dem som ikke er den luneste bolle i brødkurven!

enig enig.

Anmeld

27. juli 2009

Pige2009

Diana... skriver:

Jeg synes nu det er rart med flere forskellige meninger for det er ikke altid den ene man nu får der er den rigtige.

Det jeg mener er indlæg om faktaspørgsmål... Men ellers er jeg enig - godt med forskellige meninger

Anmeld

27. juli 2009

Pige2009

Mebach skriver:

Husk at gå efter bolden og ikke spilleren....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.