Niveauet på baby.dk er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2009

st

Der er vist ikke nogen her på siden der er tvunget til at være her, så hvis du, anonyme trådstarter, ikke kan lide lugten i bageriet, så er INGEN herinde, som tvinger dig til at blive og læse vores intetsigende indlæg og lugte til vores merengs-jordbær-flødeskums-chokolade-mazarin-dejligt-duftende-kager.

Baby er for mig et sted hvor jeg kan koble fra og være lalleglad og pjattet med nogle af de mennesker der betyder noget for mig. Nej, det er ikke tidsfordriv at være her for mit vedkommende. Faktisk har jeg fået en hel del gode veninder herinde, som jeg vil være ked af at undvære. Bare så jeg lige svarede på dine spørgsmål også. :-) Jeg vælger selv til og fra, så intelligent er jeg.

st, intelligens ikon, hvis nogen skulle være i tvivl.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

Kristina V

Hi hi sidder og griner lidt -MEGET!!

Tror det er en mandelig herre som har startet denne debat umildbaret. -Har dog ikke læste alle 11 sider..

Men hvis ano. ikk kan lide tonen her, så slet dog din profil! Ingen tvinger dig!
Alle kan heldigvis ikke være ens, så der vil aldrig komme sådan en fin tone.

/ Kristina- som godt kan lide baby.dk, og som sikkert heller ikk er klog nok til denne side, men som er her alligevel

Anmeld

27. juli 2009

Kristina V

st skriver:

Der er vist ikke nogen her på siden der er tvunget til at være her, så hvis du, anonyme trådstarter, ikke kan lide lugten i bageriet, så er INGEN herinde, som tvinger dig til at blive og læse vores intetsigende indlæg og lugte til vores merengs-jordbær-flødeskums-chokolade-mazarin-dejligt-duftende-kager.

Vi ses på Uni ano.

st, som finder det yderst mærkværdigt at starte en debat op omkring intelligens, når man bruger en kilde som wikipedia at læne sig op af, når man skal have bekræftet det man siger. Gosh, det var dagens joke.

intelligens ikon, hvis nogen skulle være i tvivl.

hihi enig.. Wikipedia noget jeg (= non-uni klo pige) bruger..

Anmeld

27. juli 2009

heaven

st skriver:

Baby er for mig et sted hvor jeg kan koble fra og være lalleglad og pjattet med nogle af de mennesker der betyder noget for mig. Nej, det er ikke tidsfordriv at være her for mit vedkommende. Faktisk har jeg fået en hel del gode veninder herinde, som jeg vil være ked af at undvære. Bare så jeg lige svarede på dine spørgsmål også. :-) Jeg vælger selv til og fra, så intelligent er jeg.

hehe... så skulle den ged vist være barberet....

Jannie - der må følge denne tråd to the end, intelligent eller ej...

Anmeld

27. juli 2009

Stumpen

st skriver:

Kunne ikke formulere det bedre... Så jeg kan ikke bruge  
Nå hva' jeg overlever, for nu har jeg jo mødt dig

Ikke det bedste intelligens-indlæg kan jeg godt se, men ville bare sige at jeg giver dig ret...

Anmeld

27. juli 2009

Lone Jakobsen

jeg har svaret middel, da jeg synes det svinger meget.
for mig er det lidt hyggeligt tidsfordriv, og sku jeg lære lidt nyt af det....jamen så er det da bare skønt.

Anmeld

27. juli 2009

Moar'en

Anmeld

27. juli 2009

Mum33

Så er man væk en dags tid, og så er der gang i den herinde  

Jeg syntes niveauet er godt - i de debatter jeg (gider) deltage i. Er det ikke noget der interesserer mig, så springer jeg over. 
Syntes faktisk de fleste kommer med gode og velovervejede svar. Må dog indrømme at de der vestøvs-indsamlinger giver mig et godt grin, men hvad ... vi sidder jo alle bag skærmen fordi vi syntes der er hyggeligt at debatterer.

God aften

Anmeld

27. juli 2009

Ox.

Kristina V skriver:

Hi hi sidder og griner lidt -MEGET!!

Tror det er en mandelig herre som har startet denne debat umildbaret. -Har dog ikke læste alle 11 sider..

Men hvis ano. ikk kan lide tonen her, så slet dog din profil! Ingen tvinger dig!
Alle kan heldigvis ikke være ens, så der vil aldrig komme sådan en fin tone.

/ Kristina- som godt kan lide baby.dk, og som sikkert heller ikk er klog nok til denne side, men som er her alligevel

Haha, det er jeg åbenbart heller ikke ven, så kan vi starte en klub

Anmeld

27. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ejjmen come lige on tøser

- læs lige indlægget igen - nu har det nærmest udviklet sig til en lynchstemning som om ano har sagt at vi ikke er intelligente herinde - det er jo ikke det der bliver sagt! hvorfor i alverden bliver I så sure / irriterede / fornærmede over den her diskussion?

Den handler jo for pokker ikke om at ano synes vi er dumme (hvilket han/hun på sin egen facon har forsøgt at komme igennem med gang på gang) men om at vi mennesker interesserer sig for forskellige emner og bruger baby.dk til forskellige ting.

Nogle bruger den til at hygge og pjatte og snakke om løst og fast mens andre bruger den til at vende nogle af livets store spørgsmål og visse af os  veksler lidt mellem begge dele og alt derimellem. Med niveau blev der jo ikke ment hvor "intellektuelle" vi er, os herinde, der blev spurgt til (som jeg forstår det) om os herinde egentlig kunne TÆNKE os at der blev fokuseret mere på debat om himmel og hav end på jubletrådene og hvordan vi alt i alt opfatter baby.dk - som hyggeside eller som et alvorligt forum.

Så uanset om I bryder jer om ano's måde at formulere sig på så er det et ærligt spørgsmål og en helt fair undren og på INGEN måde fordømmende - ikke før vedkommende lige af 4-5 forskellige blev beskyldt for at være højrøvet m.m. og så ville de fleste sgu nok gå i forsvar - thank you very much

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.