Niveauet på baby.dk er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2009

Diana...

Tina2 skriver:

Ja, nu har jeg ikke læst alle svarene på dette indlæg, men jeg forstår simpelthen ikke den slags indlæg kommer igen og igen og igen.......!

Hvis det er så intetsigende og "mig, mig, mig"-agtige indlæg som bliver skrevet herinde, jamen hvorfor er I her så, jer der er utilfredse??? Det forstår jeg simpelthen ikke

Gu er her da indlæg som ikke har det vilde indhold og som man måske synes er total intetsigende for en selv, jamen så spring det da over  Det gør jeg i hvert fald.....

Er heller ikke alle indlæg jeg læser/gider at svare på/har tid til at læse men jeg svarer på dem jeg synes jeg lige har noget at skrive til.....

Kan altså bare overhovedet ikke forstå, hvorfor det skal fylde SÅ meget herinde at der er intetsigende indlæg osv......
Spring let og elegant hen over dem  Der vil ALTID være indlæg som ikke interesserer nogle og der vil ALTID være mennesker som synes nogle andre giver nedværdigende svar osv... Sådan er det ALTID på en debatside......

Jeg synes det her er en rigtig dejlig side, som man kan sidde og hygge sig lidt på ind imellem....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

KWL

FrkT skriver:

OG, jeg synes lige præcis også at dit indlæg ødelægger siden mere end den gør den bedre. Men bare MIN mening, og vi har alle ret til hver vores mening

Kunne ikke være mere enig. Læs dog det du synes passe dig og lad det andet være i fred. Vi er jo ikke ens vel...
Jeg synes de indlæg du kanlder for intetsigende faktisk er lidt befriede.

Kristine

Anmeld

27. juli 2009

FrkT

Kristinewl skriver:

Kunne ikke være mere enig. Læs dog det du synes passe dig og lad det andet være i fred. Vi er jo ikke ens vel...
Jeg synes de indlæg du kanlder for intetsigende faktisk er lidt befriede.

Kristine

Lige præcis. Tror ikke en side som denne ville være spændende at være på uden de mere lette emner!

Anmeld

27. juli 2009

heaven

øhhhh ano??

Hvad er det egentlig du vil have vi skal gøre?? Skal du have din egen titel her på baby.dk, og så skal nye medlemmer igennem en optagelsesprøve hos dig, for at se om de kan svare med deres intelligensia eller med deres følelser?? Helt ærligt, kan du ikke selv se det??

men du har jo fået det som du ville - en disskution om det samme emne igen igen igen og igen. HVORFOR skal denne negativitet spredes?? Hvad får du ud af det, det synes jeg er interessant at vide??

Måske bruger jeg ikke min intelligensia, men hvorfor holder du dig ikke fra de indlæg/brugere der irriterer dig?? Jeg forstår det ikke....

Jannie

Anmeld

27. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har stemt særdeles godt  
FORDI:

Jeg syntes faktisk der er plads til alle. Jeg er nok af den naive type, der ikke tager tingene så tungt, hvis jeg er uenig med nogen. Jeg tager det i hvertfald IKKE personligt Jeg kan sagtens føle mig godt tilpas,selvom der er heftige debatter. Syntes faktisk det er et sundhedstegn

Jeg syntes der er god plads og man kan sådan set få det som man vil have det.

Jeg syntes at stedet jo er, de folk der er her og hovedparten syntes jeg er dejlige mennesker der deltager godt i debatterne. - Det elsker jeg

Derudover gælder det jo om at spread loooove og det gør jeg så, så godt jeg kan.

I øvrigt syntes jeg det er fint med nogen 'se mig' tråde, for nogengange, vil man bare gerne dele sine mirakler med verden 

Så peace love og baby.dk fra mig

Anmeld

27. juli 2009

Mor.sander

Anonym skriver:

Ano fordi ellers ville det blive langt mere personligt end det allerede er blevet. Jeg har holdt en pæn tone og sprog, men svines til højre og til venstre. Men det er måske i virkeligheden bare niveauet?

Tone kan være meget skarp herinde, men det kan sgu ikke undgås... Med den mængte af kvinder der er samlet
Der er nogen der bliver lidt for personlige herinde og sabler andre ned pga. deres holdninger og så skulle man måske lære at styre sig.
Men alle er ikke ens og gudskelov for det, ellers havde det sgu været kedeligt at være herinde eller på hvilken som helst anden debat side.

Var selv deltager i en meget hæftig debat, forleden.. Jeg sad specielt og bande Miss.Sunshine, lang pokker i vold.. Men nu ville jeg ikke have undværet den debat, da vi fik øjene op for hinanden, via debaten og nu skriver dagligt sammen

Intet er skidt unden at været godt for noget

Anmeld

27. juli 2009

malou

hmmmmm... jeg må vist hellere springe denne debat over.... tror ikke jeg er intelligent nok....

knus malou som holder MEGET af at være en del af baby.dk

Anmeld

27. juli 2009

Diana...

malou skriver:

hmmmmm... jeg må vist hellere springe denne debat over.... tror ikke jeg er intelligent nok....

knus malou som holder MEGET af at være en del af baby.dk

Ja pas hellere på søde.

Anmeld

27. juli 2009

Diana...

Zafir skriver:

Jeg har stemt særdeles godt  
FORDI:

Jeg syntes faktisk der er plads til alle. Jeg er nok af den naive type, der ikke tager tingene så tungt, hvis jeg er uenig med nogen. Jeg tager det i hvertfald IKKE personligt Jeg kan sagtens føle mig godt tilpas,selvom der er heftige debatter. Syntes faktisk det er et sundhedstegn

Jeg syntes der er god plads og man kan sådan set få det som man vil have det.

Jeg syntes at stedet jo er, de folk der er her og hovedparten syntes jeg er dejlige mennesker der deltager godt i debatterne. - Det elsker jeg

Derudover gælder det jo om at spread loooove og det gør jeg så, så godt jeg kan.

I øvrigt syntes jeg det er fint med nogen 'se mig' tråde, for nogengange, vil man bare gerne dele sine mirakler med verden 

Så peace love og baby.dk fra mig

Og det du bare super god til altså at sprede looooove

Anmeld

27. juli 2009

Miss.Sunshine

Hejsa

Jeg tror problemet kan være flere ting. 

Punkt 1) tekst er tekst, du kan ikke se folks udtryk eller glimt i øjet, og det kan opfattes alt efter humør. Har du en god dag hidser du dig måske ikke op over et indlæg der kan få dig op under loftet på en skidt dag.

Punkt 2) Udtryksmåde. Nogen af os udtrykker os meget direkte, hvilket ikke altid bliver opfattet positivt.

Punkt 3) Ømtålelige emner. Tror engang imellem de bliver oprettet med vilje, kun for at få sindene i kog.

Men hvor der er vilje er der vej. Skændtes selv heftigt med "Mor.Sander" herinde for noget tid siden, men nu mailer vi sammen hver dag og har faktisk mange fælles meninger Godt nok svarer hun pisse langsomt,men sådan er vi forskellige*griner* ( og nu skal i så vide jeg HAR et smil på læberne og et glimt i øjet,hihi)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.