Niveauet på baby.dk er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2009

BinaMor

jeg vil give trådstarter ret til dels.

baby.dk er et sted fuld af kvindfolk. og det vil til tider give problemer.
Vi kvinder har alle dage været nogle psykologiske røvbananer. ofte opdager vi det bare ikke selv.

mænd giver et par på hovedet og så er det skænderi ovre. vi har en tildens til at mobbe hinanden psykologisk.

jeg tror alle steder på internettet eller real life at er en flok kvinder sammen så skal det give ballade/sladder..

vi må bare indfinde os med det og holde os til de tråde/mennesker der rammer os positivt.

nogle gange kan det også være lettende med en lille rask diskussion..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

Cris

linda2009 skriver:

Oki doki... På den måde. Men det vedkommende mener kan gøres bedre er vel mere saglige debatter. Det er i hvert fald sådan, jeg har forstået det. Men hvis interessen ikke er der fra de andre brugere, må man vel bare acceptere dette...

Ja... jeg har også skrivet et par gange for at spørge om noget og det som er kommet tilbage en minimal response. Men pludselig nogle debatter som jeg ikke synes, de er så relevante får pludselidt masser af mennesker, der skriver. Det er måske tilfældigvis. Jeg synes også, at der er meget lidt gang i mange af debatterne, der findes. Måske har mennesker ikke lyst til seriøse og kun hygge? Eller måske skulle vi alle sammen være lidt mere aktiv i at skabe flere forskellige debat? Nå, men nu er blevet en lille debat mellem os to og det er hellere ikke mening!

Anmeld

27. juli 2009

Anonym trådstarter

Denne debat viser meget tydeligt at langtfra alle læser og forstår det oprindelige indlægs indhold. intelligentsia er vitterlig et ukendt begreb.

Anmeld

27. juli 2009

mariamiss6

Jeg synes at stemningen herinde er god HELDIGVIS jeg har ikke været her så længe, og har ikke før oplevet at folk hakker på hinanden...

det er rigtigt at der ofte er flest svar på de indlæg der er let fordøjelige, men der er dog svar på ALLE indlæg.

selv svarer jeg ikke på alt, men på det jeg lige har energi til, og det hvor jeg mener jeg kan byde ind med noget.... hvis der allerede er 3 der har svaret præcis det jeg synes, så er der vel ingen grund til at også jeg skriver det....

Og jeg synes i øvrigt også at det er temmeligt lavt at bruge alle mulige skældsord mod trådstarter.... det e rmuligt at t trådstarter åbner et ømt emne, men det fik jo alle jer op ad stolene og til tasterne, og til forskel fra nogle af dem der har svaret, så bruger trådstarter faktisk kun et pænt sprog.

Jeg synes også nogen gange det kan virke lidt dødt hvis der kun er indlæg, som man lige kan svare tillykke/godt for dig på... men sådan er det jo nogen gange.... det er også sommer og folk laver en masse andet end bare at sidde på baby.dk, og derfor er der måske ikke lig så meget tid og lyst til de laaange dybe indlæg.

Men ja jeg synes også det er lidt surt at man skal starte indlægget som anonym, stå ved din mening i stedet for....
til gengæld kan jeg godt forstå det, hvis det er sådan man bliver tiltalt, bare fordi man har en anden mening.... hun skrev jo ikke at hun nød at banke sine børn vel.......

Anmeld

27. juli 2009

Cris

Anonym skriver:

Denne debat viser meget tydeligt at langtfra alle læser og forstår det oprindelige indlægs indhold. intelligentsia er vitterlig et ukendt begreb.

Ja, du har ret, jeg har altid været noget dumt. Og det er lidt for sent nu til at gøre noget ved det. Det tager jeg ikke så tungt. Men har du ikke fundet nogle andre sider på nettet, hvor du kan være med og været forstået? Det er trist, at du sidder her, hvis du savner nogle kloge debat om et eller andet... 

Anmeld

27. juli 2009

LineD

Anonym skriver:

Hihi ja kan man ikke være andet kan man da være højrøvet

Anmeld

27. juli 2009

Anonym trådstarter

Ja, du har ret, jeg har altid været noget dumt. Og det er lidt for sent nu til at gøre noget ved det. Det tager jeg ikke så tungt. Men har du ikke fundet nogle andre sider på nettet, hvor du kan være med og været forstået? Det er trist, at du sidder her, hvis du savner nogle kloge debat om et eller andet... 

Jeg er alvorlig bekymret for at du heller ikke forstår ordet  intelligentsia der er en betegnelse for gruppe intellektuelle mennesker.

Intellektuel betegner det at forholde sig abstrakt, rationelt og objektivt reflekterende til sin omverden. At være intellektuel handler altså ikke nødvendigvis om at være specielt intelligent; det skal mere forstås som en bestemt måde at anvende sin intelligens på i sit møde med verden. Den intellektuelle tilgang står i modsætning til en mere umiddelbar, følelsesdrevet måde at opfatte tingene på.

Anmeld

27. juli 2009

Pige2009

Cris skriver:

Ja... jeg har også skrivet et par gange for at spørge om noget og det som er kommet tilbage en minimal response. Men pludselig nogle debatter som jeg ikke synes, de er så relevante får pludselidt masser af mennesker, der skriver. Det er måske tilfældigvis. Jeg synes også, at der er meget lidt gang i mange af debatterne, der findes. Måske har mennesker ikke lyst til seriøse og kun hygge? Eller måske skulle vi alle sammen være lidt mere aktiv i at skabe flere forskellige debat? Nå, men nu er blevet en lille debat mellem os to og det er hellere ikke mening!

Jamen vi taler jo begge om den generelle debat, så det synes jeg da er helt fint. Alle kan jo kommentere på vores synspunkter

Anmeld

27. juli 2009

Mikkelmusen

Anonym skriver:

Sig din mening og stem  jeg selv holder en pause herfra, da jeg ikke får ret meget ud af det østrogen hysteri og rygklapperi  - der er her i perioder.

Måske er det fordi du er mand?!

Anmeld

27. juli 2009

3rollinger

Anonym skriver:

Jeg er alvorlig bekymret for at du heller ikke forstår ordet  intelligentsia der er en betegnelse for gruppe intellektuelle mennesker.

Intellektuel betegner det at forholde sig abstrakt, rationelt og objektivt reflekterende til sin omverden. At være intellektuel handler altså ikke nødvendigvis om at være specielt intelligent; det skal mere forstås som en bestemt måde at anvende sin intelligens på i sit møde med verden. Den intellektuelle tilgang står i modsætning til en mere umiddelbar, følelsesdrevet måde at opfatte tingene på.

Jeg tror ikke du behoeves at vaere bekymret for Cris, og slet ikke alvorligt.

Og saa tror jeg for oevrigt da bare hun har ret i at du maaske bare er havnet paa den forkerte side. Der maa da vaere andre steder hvor man der tilbydes det du savner.

Jeg tror aldrig at formaalet med babysnak har vaeret at det skulle vaere intellektuelt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.