Jeg synes at stemningen herinde er god HELDIGVIS jeg har ikke været her så længe, og har ikke før oplevet at folk hakker på hinanden...
det er rigtigt at der ofte er flest svar på de indlæg der er let fordøjelige, men der er dog svar på ALLE indlæg.
selv svarer jeg ikke på alt, men på det jeg lige har energi til, og det hvor jeg mener jeg kan byde ind med noget.... hvis der allerede er 3 der har svaret præcis det jeg synes, så er der vel ingen grund til at også jeg skriver det....
Og jeg synes i øvrigt også at det er temmeligt lavt at bruge alle mulige skældsord mod trådstarter.... det e rmuligt at t trådstarter åbner et ømt emne, men det fik jo alle jer op ad stolene og til tasterne, og til forskel fra nogle af dem der har svaret, så bruger trådstarter faktisk kun et pænt sprog.
Jeg synes også nogen gange det kan virke lidt dødt hvis der kun er indlæg, som man lige kan svare tillykke/godt for dig på... men sådan er det jo nogen gange.... det er også sommer og folk laver en masse andet end bare at sidde på baby.dk, og derfor er der måske ikke lig så meget tid og lyst til de laaange dybe indlæg.
Men ja jeg synes også det er lidt surt at man skal starte indlægget som anonym, stå ved din mening i stedet for....
til gengæld kan jeg godt forstå det, hvis det er sådan man bliver tiltalt, bare fordi man har en anden mening.... hun skrev jo ikke at hun nød at banke sine børn vel.......
Anmeld