Niveauet på baby.dk er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2009

Pige2009

ka-ri-na skriver:

jeg kan være enig med dig i at man godt i sig selv kan tænke : "så tag dog en test" men jeg synes der skal være plads til at folk er forskellige og at nogen har behov for at skrive om netop dette herinde :0) det er ikke alle der er lige så konsekvente på det område jo :0)

Det er rigtigt. Jeg vælger også for det meste ikke at kommentere sådanne indlæg, da jeg netop synes de er dybt ignorante

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

Ni-ko-li-ne

linda2009 skriver:

Det er rigtigt. Jeg vælger også for det meste ikke at kommentere sådanne indlæg, da jeg netop synes de er dybt ignorante

nemli! :0) jeg har det sådan at hvis ikke jeg har noget konstruktivt at sige (og jeg ved jeg kan få det ordentligt ud) så undlader jeg at kommentere :0)

Anmeld

27. juli 2009

Pige2009

ka-ri-na skriver:

nemli! :0) jeg har det sådan at hvis ikke jeg har noget konstruktivt at sige (og jeg ved jeg kan få det ordentligt ud) så undlader jeg at kommentere :0)

Nemmerlig. Med fare for at blive angrebet fra flere sider, hader jeg også de mange kommentarer i en tråd, hvor man har citeret, for så efterfølgende at skrive enig, og intet andet...

Anmeld

27. juli 2009

Cris

linda2009 skriver:

Jeg tror det niveau der hentydes til her er det intellektuelle niveau... Personligt kan jeg da også selv blive lidt træt af alt for mange selviscenesættende indlæg, og jeg kunne godt savne lidt flere seriøse debatter, som f.eks. "enliges ret til børn" og lign. En rigtig fed debat, hvor mange forskellige meninger og holdninger komme til udtryk. Derudover hader jeg selv de der indlæg omkring emnet: Er jeg gravid?" Hvis man er i tvivl... så tag dog en test! Det synes jeg er for useriøst. (Jeg bliver nok lynchet når jeg skriver dette)

Når du skriver hygge, er det måske også det der menes med, at det er for useriøst.

Ellers elsker jeg kageklubben!!

Opsummering: Jeg stemte middel, da jeg synes der er både gåde og dårlige debatter.

Knus Linda 29+2

Ok, så siger du i det mindste din mening men også hvorfor og hvad du kunne tænke dig. Det er det jeg mener. Og jeg kan godt forstå dig. Jeg synes, at folk nogle gange skynder sig at skrive uden at først læse lidt, hvad der er i debatterne (meget tit, blev der spurgt før) Jeg er også selv træt at indlæg om måske gravid og hvilke symptomer man har. Men det er fordi de ikke læser og de kaser sig til at skrive. Måske har de behov for at snakke om det. Men at der mangler nogle mere seriøse debat er måske rigtigt, men måske tør mennesker ikke at skrive. Jeg ved ikke hvorfor. Men når folk skriver i "ordet er fri" så forventer jeg ikke noget konkret. Det er et sted, hvor alle kommer med mening og alt muligt andet. Og det er der hvor åbenbar folk skriver helst. Men som sagt, der skal være plads til alle samme (for eks synes jeg, at det er kedeligt den der kagesnak   Jeg bager selv  nogle gange, men jeg har bøger og kikker også på internet. Jeg synes, at det er kedeligt, at have debat om kage, men jeg respektere det og jeg selv læser en gang i mellem og et par gange har jeg skrivet)

Anmeld

27. juli 2009

Pige2009

Cris skriver:

Ok, så siger du i det mindste din mening men også hvorfor og hvad du kunne tænke dig. Det er det jeg mener. Og jeg kan godt forstå dig. Jeg synes, at folk nogle gange skynder sig at skrive uden at først læse lidt, hvad der er i debatterne (meget tit, blev der spurgt før) Jeg er også selv træt at indlæg om måske gravid og hvilke symptomer man har. Men det er fordi de ikke læser og de kaser sig til at skrive. Måske har de behov for at snakke om det. Men at der mangler nogle mere seriøse debat er måske rigtigt, men måske tør mennesker ikke at skrive. Jeg ved ikke hvorfor. Men når folk skriver i "ordet er fri" så forventer jeg ikke noget konkret. Det er et sted, hvor alle kommer med mening og alt muligt andet. Og det er der hvor åbenbar folk skriver helst. Men som sagt, der skal være plads til alle samme (for eks synes jeg, at det er kedeligt den der kagesnak   Jeg bager selv  nogle gange, men jeg har bøger og kikker også på internet. Jeg synes, at det er kedeligt, at have debat om kage, men jeg respektere det og jeg selv læser en gang i mellem og et par gange har jeg skrivet)

Hmm Hvad mener du med jeg i det mindste siger min mening? Nu er det ikke mig der har oprettet det her indlæg. Jeg siger altid min mening og opretter af princip aldrig anonyme indlæg... Men jeg forstår som sådan godt hvorfor folk gør og har behov for det.

Elsker når folk siger deres mening og kan stå ved den, selvom jeg kan være dybt uening i deres synspunkter, fremfor at gå som katten om den varme grød.

Anmeld

27. juli 2009

Vingummien

heaven skriver:

hruum..... jeg synes det er rigtig fint der er plads til alle de forskellige indlæg, og hvis man opdager en tendens til at visse indlæg ikke passer til ens temperament, så FORSTÅR JEG IKKE MAN GIDER BESKÆFTIGE SIG MED DEM.... hvis de ikke siger en noget, hvis man ikke bryder sig om enkelte brugeres jargon og indlæg - så lad dog være at læse dem!!!!!

og - undskyld - så mener jeg heller ikke at dette indlæg er særlig befordrende for den gode stemning her, når man vælger at skrive det anonymt. Jeg synes det virker lidt tamt... men det er jo bare min mening.

Jannie

Anmeld

27. juli 2009

Vingummien

syntes det er dejligt med forskellige indlæg lige fra alt til ingenting. Hvis det kan få folk til at snakke sammen og møde  nye bekendte osv så er det da herligt.

Men sådan syntes jeg bare det er, hvis der er et indlæg der ik siger mig noget, så læser jeg det da bare ik færdig el så kommentere jeg bare ik.

Jeg kan da godt finde på at oprette et par indlæg i løbet af en dag hvis der lige er noget der falder mig ind, og så kan det tit sætte gang i en samtale og nogen gange ik, og det er jo bare en chance man må tage.

syntes ik jeg vil sige der er ligegyldige indlæg herinde, for det er jo ik lige gyldigt for den der skriver indlægget.

Men vil sige at jeg syntes der har været nok det sidste stykke tid herinde om hvor god el dårlig den her side er, er faktisk en skam.

Anmeld

27. juli 2009

Cris

linda2009 skriver:

Hmm Hvad mener du med jeg i det mindste siger min mening? Nu er det ikke mig der har oprettet det her indlæg. Jeg siger altid min mening og opretter af princip aldrig anonyme indlæg... Men jeg forstår som sådan godt hvorfor folk gør og har behov for det.

Elsker når folk siger deres mening og kan stå ved den, selvom jeg kan være dybt uening i deres synspunkter, fremfor at gå som katten om den varme grød.

Jeg siger, at du siger din mening og siger, hvad du kunne tænkte dig. Så kan man tænke lidt på det og det er mere konstruktiv. Hun som startede tråden har self. ret til at sige mening, men jeg synes også, at hun siger at det er dårligt men hun beskriver ikke, hvad hun ønsker. Hvad skal vi så gøre med hendes mening om vores østrogen hysteri og rygklapperi??? Du skrev, at hun har ret til at skrive sin mening, men jeg ville sige, at jeg måske ikke er helt konstruktiv, at bare kaste en dårlig mening uden at forklare, hvad man kunne tænkte sig. Jeg har feks forstået, hvad du mener med den her side. Både den positiv og den negativ og det er det, jeg godt kan lide.Ellers er det bare at siget sig suk suk jeg kan ikke lide det, men ikke andet.

Anmeld

27. juli 2009

Bondepigen

Trutten skriver:

Jeg kan slet ikke forstå, at der reageres så voldsomt på dette indlæg?

At beskylde trådstarter for at være årsagen til den dårlige stemning, synes jeg er lidt dobbeltmoralsk, når der samtidig bliver brugt ord som idiotisk, barnligt og latterligt osv. Det er vel bare at brokke sig, over at folk brokker sig.

Jeg forstår slet ikke, at du, Heidi, skriver "Magen til idiotisk indlæg skal man lede længe efter... " og på den måde udskammer en person, der tillader sig at sætte spørgsmålstegn ved nogle ting. Uanset om trådstarter har ret eller ej, er det vel i orden at have en holdning?
Hvorfor må der ikke være kritik og negative indlæg? Det er vel mindst lige så spændende og relevant, som snak om kager og navne (som jeg altså også godt kan lide...). 

Jeg kan undre sig over, at folk har så stort et problem med, at nogle gerne vil være anonyme. Hvis man fastholder, at det er indholdet i debatten og ikke personen bag, der er relevant, at det vel ligegyldigt, om man er anonym eller ej.
Hvis man skulle stå frem hver gang, er det ikke sikkert, at der ville blive startet så mange spændende debatter.

Jeg vil for øvrigt til dels give trådstarter ret.

Meget enig.
Og jeg synes, der skal være plads til alle slags indlæg. Dem der ikke siger mig noget springer jeg bare over.
Det eneste jeg synes kunne være godt, var hvis man kunne lade være med at angribe hinanden verbalt....men det er nok for meget forlangt.

Anmeld

27. juli 2009

Pige2009

Cris skriver:

Jeg siger, at du siger din mening og siger, hvad du kunne tænkte dig. Så kan man tænke lidt på det og det er mere konstruktiv. Hun som startede tråden har self. ret til at sige mening, men jeg synes også, at hun siger at det er dårligt men hun beskriver ikke, hvad hun ønsker. Hvad skal vi så gøre med hendes mening om vores østrogen hysteri og rygklapperi??? Du skrev, at hun har ret til at skrive sin mening, men jeg ville sige, at jeg måske ikke er helt konstruktiv, at bare kaste en dårlig mening uden at forklare, hvad man kunne tænkte sig. Jeg har feks forstået, hvad du mener med den her side. Både den positiv og den negativ og det er det, jeg godt kan lide.Ellers er det bare at siget sig suk suk jeg kan ikke lide det, men ikke andet.

Oki doki... På den måde. Men det vedkommende mener kan gøres bedre er vel mere saglige debatter. Det er i hvert fald sådan, jeg har forstået det. Men hvis interessen ikke er der fra de andre brugere, må man vel bare acceptere dette...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.