Jeg kan slet ikke forstå, at der reageres så voldsomt på dette indlæg?
At beskylde trådstarter for at være årsagen til den dårlige stemning, synes jeg er lidt dobbeltmoralsk, når der samtidig bliver brugt ord som idiotisk, barnligt og latterligt osv. Det er vel bare at brokke sig, over at folk brokker sig.
Jeg forstår slet ikke, at du, Heidi, skriver "Magen til idiotisk indlæg skal man lede længe efter... " og på den måde udskammer en person, der tillader sig at sætte spørgsmålstegn ved nogle ting. Uanset om trådstarter har ret eller ej, er det vel i orden at have en holdning?
Hvorfor må der ikke være kritik og negative indlæg? Det er vel mindst lige så spændende og relevant, som snak om kager og navne (som jeg altså også godt kan lide...).
Jeg kan undre sig over, at folk har så stort et problem med, at nogle gerne vil være anonyme. Hvis man fastholder, at det er indholdet i debatten og ikke personen bag, der er relevant, at det vel ligegyldigt, om man er anonym eller ej.
Hvis man skulle stå frem hver gang, er det ikke sikkert, at der ville blive startet så mange spændende debatter.
Jeg vil for øvrigt til dels give trådstarter ret.
Anmeld