Niveauet på baby.dk er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2009

Heidi.

Magen til idiotisk indlæg skal man lede længe efter... Gad vide hvor den DÅRLIGE stemning mon kommer fra?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

Cris

FrkT skriver:

OG, jeg synes lige præcis også at dit indlæg ødelægger siden mere end den gør den bedre. Men bare MIN mening, og vi har alle ret til hver vores mening

Especielt fordi hun ikke navner, hvad hun savner eller hvad man ønsker sig. Man siger kun: øv, hvor er jeg træt at de der slags indlæg. Og ikke mere. Der står ikke noget om hvad hun ellers godt kan lige, for at give en forklaring om, hvor hendes niveau står... Hun beskriver siden som: tidsfordriv, østrogen hysteri og rygklapperi. Men når man ikke selv siger, hvad man forventer for at lave debatten mere konstruktiv, så synes jeg selv, at det er lidt af det samme igen igen.

Jeg er også lidt træt af der er altid nogle der dukker op og siger at der er especielt 1 eller 2 mennesker, som de ikke kan lige. Så kan de bare skrive åbnet, hvad man synes, om de der mennesker. Og jeg er også træt at mennesker som siger, at man finder kun på det negativ hele tiden. Nu var det ved at være hyggeligt igen og så dukker så en op.

Måske skal Henrik åbne en ny debat til kun dem der synes, at der skal være høj niveaut? Så kan I også være med i deres egne side.

Jeg bliver her og læser de spændende debatter, de ikke så spændende og jeg hygger mig altid.

Anmeld

27. juli 2009

Ox.

heaven skriver:

hruum..... jeg synes det er rigtig fint der er plads til alle de forskellige indlæg, og hvis man opdager en tendens til at visse indlæg ikke passer til ens temperament, så FORSTÅR JEG IKKE MAN GIDER BESKÆFTIGE SIG MED DEM.... hvis de ikke siger en noget, hvis man ikke bryder sig om enkelte brugeres jargon og indlæg - så lad dog være at læse dem!!!!!

og - undskyld - så mener jeg heller ikke at dette indlæg er særlig befordrende for den gode stemning her, når man vælger at skrive det anonymt. Jeg synes det virker lidt tamt... men det er jo bare min mening.

Jannie

Enig!

Og til opretter: Man skal da have lov til at oprette hvad man vil, om så det bare er et "Uha piger hvor er jeg glad idag, det ville jeg bare lige dele med jer!" Det vil jeg da 10 gange hellere læse end et indlæg som det her, det er da trist folk ikke bare kan få lov at være sig selv, og at alt skal give mening.

Og så tænker jeg, at der er så ufatteligt mange forskellige kategorier og debatter herinde, det du snakker om kan da ikke gå igen i allesammen, det er da en tendens jeg ikke har lagt mærke til så, hvor må det da være en trist fornemmelse at synes at størstedelen af debatterne herinde er så intetsigende, hvorfor er du her så?

- Sussie 39+5 - Godt vi ikke alle er ens ...

Anmeld

27. juli 2009

FruPudderkvast

Heidi-Godsk skriver:

Magen til idiotisk indlæg skal man lede længe efter... Gad vide hvor den DÅRLIGE stemning mon kommer fra?

Meget enig!

Anmeld

27. juli 2009

Ni-ko-li-ne

jeg forstår ikke rigtigt hvad du mener med niveau? intelektuelt eller?

jeg synes bestemt at folk er fornuftige herinde.... der er få indlæg hvor jeg også synes tonen har været for hård men jeg synes ikke ligefrem de kendetegner niveauet på baby.dk som sådan...

jeg synes ogsaå folk svarer på de mere dybe indlæg.... måske er det bare ikke alle der lige har overskud/tid til at fordybe sig i det og svare....

jeg har heller ikke det indtryk at der oprettes indlæg for at man skal fremhæve sig selv...  sådan så jeg også på verden en gang..... den gang jeg var yngre.... men det var fordi jeg i bund og grund havde det skidt med mig selv..... det har jeg ikke på samme måde nu, så jeg kan godt tåle at læse/høre at andre ser godt ud, har det godt, har det nemt med noget osv...

Anmeld

27. juli 2009

Junibæbs2013

Jeg kan slet ikke forstå, at der reageres så voldsomt på dette indlæg?

At beskylde trådstarter for at være årsagen til den dårlige stemning, synes jeg er lidt dobbeltmoralsk, når der samtidig bliver brugt ord som idiotisk, barnligt og latterligt osv. Det er vel bare at brokke sig, over at folk brokker sig.

Jeg forstår slet ikke, at du, Heidi, skriver "Magen til idiotisk indlæg skal man lede længe efter... " og på den måde udskammer en person, der tillader sig at sætte spørgsmålstegn ved nogle ting. Uanset om trådstarter har ret eller ej, er det vel i orden at have en holdning?
Hvorfor må der ikke være kritik og negative indlæg? Det er vel mindst lige så spændende og relevant, som snak om kager og navne (som jeg altså også godt kan lide...). 

Jeg kan undre sig over, at folk har så stort et problem med, at nogle gerne vil være anonyme. Hvis man fastholder, at det er indholdet i debatten og ikke personen bag, der er relevant, at det vel ligegyldigt, om man er anonym eller ej.
Hvis man skulle stå frem hver gang, er det ikke sikkert, at der ville blive startet så mange spændende debatter.

Jeg vil for øvrigt til dels give trådstarter ret.

Anmeld

27. juli 2009

Pige2009

Especielt fordi hun ikke navner, hvad hun savner eller hvad man ønsker sig. Man siger kun: øv, hvor er jeg træt at de der slags indlæg. Og ikke mere. Der står ikke noget om hvad hun ellers godt kan lige, for at give en forklaring om, hvor hendes niveau står... Hun beskriver siden som: tidsfordriv, østrogen hysteri og rygklapperi. Men når man ikke selv siger, hvad man forventer for at lave debatten mere konstruktiv, så synes jeg selv, at det er lidt af det samme igen igen.

Jeg er også lidt træt af der er altid nogle der dukker op og siger at der er especielt 1 eller 2 mennesker, som de ikke kan lige. Så kan de bare skrive åbnet, hvad man synes, om de der mennesker. Og jeg er også træt at mennesker som siger, at man finder kun på det negativ hele tiden. Nu var det ved at være hyggeligt igen og så dukker så en op.

Måske skal Henrik åbne en ny debat til kun dem der synes, at der skal være høj niveaut? Så kan I også være med i deres egne side.

Jeg bliver her og læser de spændende debatter, de ikke så spændende og jeg hygger mig altid.

Jeg tror det niveau der hentydes til her er det intellektuelle niveau... Personligt kan jeg da også selv blive lidt træt af alt for mange selviscenesættende indlæg, og jeg kunne godt savne lidt flere seriøse debatter, som f.eks. "enliges ret til børn" og lign. En rigtig fed debat, hvor mange forskellige meninger og holdninger komme til udtryk. Derudover hader jeg selv de der indlæg omkring emnet: Er jeg gravid?" Hvis man er i tvivl... så tag dog en test! Det synes jeg er for useriøst. (Jeg bliver nok lynchet når jeg skriver dette)

Når du skriver hygge, er det måske også det der menes med, at det er for useriøst.

Ellers elsker jeg kageklubben!!

Opsummering: Jeg stemte middel, da jeg synes der er både gåde og dårlige debatter.

Knus Linda 29+2

Anmeld

27. juli 2009

Ni-ko-li-ne

Trutten skriver:

At beskylde trådstarter for at være årsagen til den dårlige stemning, synes jeg er lidt dobbeltmoralsk, når der samtidig bliver brugt ord som idiotisk, barnligt og latterligt osv. Det er vel bare at brokke sig, over at folk brokker sig.

Jeg forstår slet ikke, at du, Heidi, skriver "Magen til idiotisk indlæg skal man lede længe efter... " og på den måde udskammer en person, der tillader sig at sætte spørgsmålstegn ved nogle ting. Uanset om trådstarter har ret eller ej, er det vel i orden at have en holdning?
Hvorfor må der ikke være kritik og negative indlæg? Det er vel mindst lige så spændende og relevant, som snak om kager og navne (som jeg altså også godt kan lide...). 

Jeg kan undre sig over, at folk har så stort et problem med, at nogle gerne vil være anonyme. Hvis man fastholder, at det er indholdet i debatten og ikke personen bag, der er relevant, at det vel ligegyldigt, om man er anonym eller ej.
Hvis man skulle stå frem hver gang, er det ikke sikkert, at der ville blive startet så mange spændende debatter.

jeg sad faktisk lige og læste det hele og tænkte lidt som du..... at det er lidt underligt med alle de "skældsord"..... det er unødvendigt...

Anmeld

27. juli 2009

Ni-ko-li-ne

linda2009 skriver:

Jeg tror det niveau der hentydes til her er det intellektuelle niveau... Personligt kan jeg da også selv blive lidt træt af alt for mange selviscenesættende indlæg, og jeg kunne godt savne lidt flere seriøse debatter, som f.eks. "enliges ret til børn" og lign. En rigtig fed debat, hvor mange forskellige meninger og holdninger komme til udtryk. Derudover hader jeg selv de der indlæg omkring emnet: Er jeg gravid?" Hvis man er i tvivl... så tag dog en test! Det synes jeg er for useriøst. (Jeg bliver nok lynchet når jeg skriver dette)

Når du skriver hygge, er det måske også det der menes med, at det er for useriøst.

Opsummering: Jeg stemte middel, da jeg synes der er både gåde og dårlige debatter.

Knus Linda 29+2

jeg kan være enig med dig i at man godt i sig selv kan tænke : "så tag dog en test" men jeg synes der skal være plads til at folk er forskellige og at nogen har behov for at skrive om netop dette herinde :0) det er ikke alle der er lige så konsekvente på det område jo :0)

Anmeld

27. juli 2009

Pige2009

Trutten skriver:

Hvor har du ret. Kritik, det være sig både positiv og negativ, er med til at forbedre tingene...

TIl andre: Husk hvad tråden handler om uden at angribe personen bag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.