Til rette vedkommende:
Til at begynde med; jeg har IKKE læst de MANGE siders besvarelser, så spørger jeg om noget, du har svaret på, så er det derfor.
1) Hvorfor er du anonym?
"De spørgsmål og debatter der virkelig er dybde i og skarpsindige, dem er der ikke ret mange der responderer på, eller tør deltage i. Hvorfor mon? Er niveauet for lavt til sådan noget?"
- Har højniveau mennesker som dig, en speciel linial, der kan måle dybden af debatter? Kan være du skal dele ud af dem, så lavniveau menneskerne herinde, kan komme videre i livet.
"Rigtig mange indlæg handler om mig-mig-mig kan I se og høre mig alle sammen??
De kommer fra de samme 4-5 personer hver gang. Lige fra totalt intetsigende indlæg, til indlæg der har stærke narsisistiske træk"
- Har du nogle specielle kompetencer, der kan validere dit avancerede sprogbrug og opkastelser af begreber som narcissisme?
"jeg er bare dybt forundret over at se hvordan nogen misbruger et medie, i den grad, at det nærmer sig grænseløst tidsfordriv."
- Nu du selv har nævnt narcissisme, så er jeg ved at være en smule forundret over din opfattelse af dig selv, som værende kompetent til at vurdere, hvad der er brug og misbrug af internettet, hvad der er (grænseløst) tidsfordriv og hvad der er fornuftig brug af sin egen tid
Måske du skulle hoppe ned fra niveauerne deroppe, hvor du ufortjent hopper rundt lige nu. Det perspektiv du har udvist i dette indlæg er alt andet end højniveau...det stråler af manglende forståelse for, hvordan mennesker fungere, hvordan mennesker er udviklet socialt, hvorfor mennesker generelt har brug for 'small-talk' ( ja sjovt, det hedder den meningsløse snak sq!).
Vi er ikke alle ens - jeg er heller ikke en af dem, der kan sidde dagen lang i small-talk samtaler...men jeg udgør ikke en repræsentant af helheden på det punkt, og det gør du heller ikke....
Så helt ærligt...det ville klæde dig, om du pillede noget af arrogancen af dig, og blev en smule ydmyg over menneskets mangfoldighed.
Anmeld