Niveauet på baby.dk er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2009

CRS

tror netop pointen var at trådstarter selv kom med opkast og tilmed var anonym, for det har der været virkelig mange debatter med også ville personen nok se hvad det kunne udvikle sig til...

Imens har alle brugere sikkert siddet og forsøgt at gætte sig frem til hvem det er af alle de dejlige høns der er på siden

Men er sku vild med hele siden 

Ps : Tror vi alle har været target for trådstarters opkast

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

MissAsaru

Anonym skriver:

Tak  Jeg tror bare ikke det er gået op for flertallet endnu hvad det egentlig handlede om.

Frøken anonym - tror du ikke, det ville være passende, at komme med nogle svar, på mine spørgsmål, nu du alligevel er her i østrogen-helvede?

Anmeld

18. august 2009

Anonym trådstarter

MissAsaru skriver:

Frøken anonym - tror du ikke, det ville være passende, at komme med nogle svar, på mine spørgsmål, nu du alligevel er her i østrogen-helvede?

Kære MissAsaru
Det kunne jeg godt, men nu har LærkesFar fanget pointen og formålet, så yderligere trådjokkeri og besvarelse er unødvendig.
Kram

Anmeld

18. august 2009

MissAsaru

Anonym skriver:

Kære MissAsaru
Det kunne jeg godt, men nu har LærkesFar fanget pointen og formålet, så yderligere trådjokkeri og besvarelse er unødvendig.
Kram

Problemet er, at du har en forvrænget ide om, hvad du har ret til at vurdere som meningsfuldt og meningsløst.

jeg stiller dig nogle spørgsmål, som jeg gerne vil have svar på - det har intet at gøre med, om lærkes far har fanget din pointe - det har noget at gøre med min interesse i at få dine svar

Der skal ikke specielt mange livlige hjerneceller til at fange ideen i dit indlæg...men derfor er det ikke i orden bevidst at krænke andre mennesker

Anmeld

18. august 2009

CRS

Men hvis trådstarter ikke vil svare så er det jo bare synd... At du ønsker svar er jo ikke ens betydende med at man skal svare...

At der er så mange der bliver små sure over denne tråd forstår jeg slet ikke...

Anmeld

18. august 2009

Mira0911

Er det emne her kommet op igen, fordi der har været lidt slag imod folk herinde?
Undre mig bare...

Anmeld

18. august 2009

MissAsaru

"Men hvis trådstarter ikke vil svare så er det jo bare synd... At du ønsker svar er jo ikke ens betydende med at man skal svare..."

Som du kan læse, skriver jeg ikke, at jeg skal have et svar...men det ville være temmelig passende at give det, og at det intet har med dig at gøre, hvorvidt der er grund til at besvare mine spørgsmål.

At du ikke forstår, at andre mennesker kan blive krænket, på trods af du ikke selv gør, er vel blot grundet din knap så store menneskelige indsigt?

Anmeld

18. august 2009

CRS

hold da op du er da en sur trunte... Mener at have rigeligt med indsigt i alt muligt...

Men helt i starten skriver trådstarter at personen ikke svarer også bliver du sur nu over personen ikke svarer

Anmeld

18. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ej men for pokker da!!!

STOP med at svine hinanden til!!! STOP med at kalde folk for en sur trunte!! STOP med at antyde at folk ikke har menneskelig indsigt!!! Skrid ud af debatten eller send private mails så vi andre slipper for at læse jeres mudderkastning!!!!

Rosa - som virkelig er ved at have fået nok!!!

Anmeld

18. august 2009

Mira0911

Rosa skriver:

Ej men for pokker da!!!

STOP med at svine hinanden til!!! STOP med at kalde folk for en sur trunte!! STOP med at antyde at folk ikke har menneskelig indsigt!!! Skrid ud af debatten eller send private mails så vi andre slipper for at læse jeres mudderkastning!!!!

Rosa - som virkelig er ved at have fået nok!!!

Det samme her... Lige siden igår...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.