Altså jeg tvivler på der er nogen forældre der lader deres børn bestemme alt selv. Jeg tror at de for nogen valg de kan vælge mellem når de med!
Jeg køber da også største delen af tiden deres tøj og der heller aldrig noget brok men jeg ved også hvad de kan lide. Men jeg købte sådan en 5 pak stømper til min datter en dag hvor det ene par var lyseblå med lyserøde striper på hun har nu haft de strømper i 3 måneder og de har stadig ikke været på!
Jeg kunne aldrig drømme om at købe noget tøj mine børn ikke kan lide, hvorfor pokker skulle jeg dog det? Når de er med ude en gang i mellem og jeg finder noget så får de også selv lov til at vælge hvad for en af dem jeg har valgt de vil havde.
Mine unger har fast dag om ugen hvor DE bestemmer hvad aftensmaden skal være også hjælper de med at lave det! Vi har sådan en børnekogebog og den sidder de så og kikker i og vælger.
Hvorfor skal børn holdes helt ude, de betyder så meget for dem og de bliver så stolte når de må være med.
Mine børn har altid fået lov til at deltage i det de vil! Alt sammen er en del af deres udvikling og man skal ikke pakke dem for meget ind!
Og kan altså ikke forstå at flere samligner med sko, i synes ikke der stor forskel på at vælge om man vil ha en lyserød eller lille jakke eller hvilke sko man vil ha? Det kan man da slet ikke samligne sko har jo netop noget med at gøre hvad der er bedst for barnet og det har et stykke farvet tøj altså ikke!
Anmeld