Momo skriver:
Det siger jeg da bestemt heller ikke at de ikke ville, men jeg ved da fra min mor af at hun har så mange spørgsmål. Nu har hun ingen familie tilbage ud os selvfølgelig da hendes forældre er døde, der går ikke en dag uden hun tænker på hendes bio forældre.
Men for mødrene tror jeg bestemt at det bedste er at adoptere inden for perioden end at bordadoptere når man har født, jeg tror det må være helt umenneskeligt hård 
Men hvor er det dejligt at begge muligheder er til 
Kan forsikre dig om at adoption ikke er sværere for moren end en abort ..
en af mine veninder bortadopterede hendes barn. Pga. Pres fra familien som truede med at udstøde hende, nok om det, men hun så aldrig barnet, hun fik afvide af hendes datter ville blive viderført allerede dagen efter til adoptiv forældrene, og de var der imens hun fødte på et andet værelse og ventede på deres lille datter Sofie ..
Hvor er det lige du tror at dette barn har mærket Nogen former for svigt eller andet der vil få det til at ønske det kom i skraldespanden ??
har et vennepar af den samme alkoholiske mor og far.. Ingen af dem ville ønske de var blevet en abort, systemet tog sig af dem og de har aldrig manglet noget i plejefamilien..
Synes bare man skal tænke sig om hvis man ikke beskytter sig 100% gummi, p-piller og sæd dræbende creme, så er man sikker..
sorry min stærke holdning.. Men har set ALT for mange som tog let på at man faktisk kan blive gravid af at have sex 
Anmeld